  • 1. Data: 2009-03-19 18:43:50
    Temat: nowa myszka
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Witam! Zakupiłem nową myszkę do laptopa Omega i dzieje się tak, że jak
    nieco mocniej nacisnę to tak jakby trzymała lewy przycisk i puszca dopiero
    po ok. 1 sek. co mnie denerwuje.
    Jeśli b. delikatnie klikam, to gra, ale jeśli tylko nieco mocniej, to
    występuje efekt "przytrzymania" (przyklejenia) -czy to prawidłowe czy
    reklamować?

  • 2. Data: 2009-03-19 18:58:03
    Temat: Re: nowa myszka
    Od: Dumak <dumakpl@_usun_gmail.com>

    Adax pisze:
    > Witam! Zakupiłem nową myszkę
    (...)
    > Jeśli b. delikatnie klikam, to gra, ale jeśli tylko nieco mocniej, to
    > występuje efekt "przytrzymania" (przyklejenia) -czy to prawidłowe czy
    > reklamować?

    Poklikaj trochę, może jej przejdzie, a jak nie to reklamuj, bo jeszcze
    nie widziałem tak działającej myszki ;)

    Dumak

  • 3. Data: 2009-03-19 19:07:30
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Adax wrote:
    > Jeśli b. delikatnie klikam, to gra, ale jeśli tylko nieco mocniej, to
    > występuje efekt "przytrzymania" (przyklejenia) -czy to prawidłowe czy
    > reklamować?

    Reklamuj, a w przyszlosci unikaj sprzetu tej klasy - warto troche dolozyc
    i miec chociazby jakiegos a4techa, ktory (choc rowniez tani) przynajmniej
    trzyma jakis poziom.

    k,

  • 4. Data: 2009-03-21 12:50:00
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 19 marzec (czwartek) gdy o godz. 19:43 *Adax* napisał(a):

    > Zakupiłem nową myszkę do laptopa Omega

    Co to za laptop? Daj jakis link.

    --
    Pozdrawiam, Chichotek