-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
eed1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!news.ceti.pl!not-for-mail
From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: nowy Citroen C4
Date: Tue, 1 Jun 2010 22:48:08 +0000 (UTC)
Organization: CETI S.C. (Krakow, Poland)
Lines: 26
Message-ID: <s...@t...ceti.pl>
References: <hu3bia$sa8$1@news.onet.pl> <hu3k6f$qe8$1@inews.gazeta.pl>
Reply-To: j...@c...pl
NNTP-Posting-Host: tau.ceti.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: alfa.ceti.pl 1275432488 33395 62.121.128.11 (1 Jun 2010 22:48:08 GMT)
X-Complaints-To: a...@t...ceti.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 1 Jun 2010 22:48:08 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/0.9.7.4 (Linux)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2285466
[ ukryj nagłówki ]Dnia Tue, 1 Jun 2010 20:40:17 +0200, bratPit napisał(a):
>
>> Pod koniec tego roku Citroen chce wprowadzić nowe C4. Zostały już
>> opublikowane zdjęcia.
>>
>> Czy to tylko wrażenie, że w C4 będzie "stara" kierownica?
>>
>> http://www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,4/new/58071/
__Nowy-Citroen-C4.html
> mniam, no wreszcie ktoś poszedł po linii C5-tki,
Na szczęście nie zrobili tego błędu co w C5 - usunięcia wersji hatchback
(czy tam liftback) ;)
> po Xsarze obecne C4 to był jakis maszkaron (za wyjątkiem c4 pikusia),
DGCC. Mi się obecne C4 bardzo podoba - jedno z ciekawszych aut tej klasy.
Konkurencja nudna jak flaki z olejem... no, megane może nieco mniej ale i
tak gorsza od C4.
A co do zwykłej kierownicy - to by było dziwne, bo jednak kierownica z
nieruchomym środkiem to lepsze rozwiązanie.
Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
I don't want something I need. I want something I want.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.06.10 08:45 Arek
- 02.06.10 09:41 CeSaR
- 02.06.10 09:44 Gabriel'Varius
- 02.06.10 09:48 CeSaR
- 02.06.10 09:57 Gabriel'Varius
- 02.06.10 10:02 Cavallino
- 02.06.10 10:11 CeSaR
- 02.06.10 10:23 Gabriel'Varius
- 02.06.10 10:33 Gabriel'Varius
- 02.06.10 10:48 Cavallino
- 02.06.10 10:52 Waldek Godel
- 02.06.10 10:57 Cavallino
- 02.06.10 12:41 Michał Przestrzelski
- 02.06.10 12:45 Gabriel'Varius
- 02.06.10 12:45 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=