  • 11. Data: 2016-05-27 14:39:29
    Temat: Re: nowy telewidz
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-05-26 o 12:48, ąćęłńóśźż pisze:
    > Zwróciłbym jeszcze uwagę na polaryzację anten nadajnika i odbiornika: pionową lub
    poziomą.

    Wiem, że swego czasu Rzeszów siał pionowo. Nic mi nie wiadomo, aby w
    Warszawie ktoś tak nadawał - ale też nie interesowałem się tym przez
    ostatnie kilkanaście lat.
    Pytajnik pytał o Warszawę, ale nie podał dokładniejszej lokalizacji.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 12. Data: 2016-05-27 15:36:06
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    A Raszyn (nie wiem, ale logiczne by było)?
    Testowe z PKiN są w pionowej IMHO.

    -----

  • 13. Data: 2016-05-27 17:42:39
    Od: w...@g...com

    W dniu piątek, 27 maja 2016 15:36:09 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > A Raszyn (nie wiem, ale logiczne by było)?
    > Testowe z PKiN są w pionowej IMHO.
    >

    > -----
    się tym przez ostatnie kilkanaście lat.

    99% nadajników dvbt pracuje z poziomą polaryzacją.

    http://www.dipol.com.pl/dane_nadajnikow_tv_naziemnej
    _w_polsce_bib07.htm

  • 14. Data: 2016-05-27 18:56:58
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Bardzo dziwnie liczysz procenty, na moje oko 25-33% to V.

    -----

  • 15. Data: 2016-05-27 18:58:06
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Warszawa *Dworzec Zachodni* MUX-4 - TV Mobilna 34 1,700 V MPEG-4
    Warszawa *Komin C Kawęczyn* MUX-4 - TV Mobilna 34 2,500 V MPEG-4
    Warszawa *Pałac Kultury i Nauki* MUX-1 58 3,000 H MPEG-4
    Warszawa *Pałac Kultury i Nauki* MUX-2 48 3,000 H MPEG-4
    Warszawa *Pałac Kultury i Nauki* MUX-3 27 10,000 H MPEG-4
    Warszawa *Pałac Kultury i Nauki* MUX-4 - TV Mobilna 34 2,200 V MPEG-4
    Warszawa *Pałac Kultury i Nauki* Test DVB-T (TVN HD) 53 3,000 H MPEG-4

  • 16. Data: 2016-05-27 23:52:17
    Od: w...@g...com

  • 17. Data: 2016-06-03 07:37:32
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Adam" napisał:

    > Już Ci nieraz mówili, że grupy dyskusyjne to nie interface do
    wyszukiwarek.

    Musicie karmić trolla/kretyna/prowokatora (niepotrzebne skreślić)?

    Pzdr