  • 11. Data: 2018-04-14 20:21:27
    Temat: Re: ntfs
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    Szanowny Panie Naczelniku WKU!

    NIE NA TEMAT!

  • 12. Data: 2018-04-19 20:44:50
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    czy mogę zadać kompromitujące pytanie?
    - istnieje jakiś pliczek z opisem funkcji c do programowania stm32?

    zassałem stm programaming manual, ale tam jest sam sprzęt,
    może Ktoś poratować jakimś linkiem?

  • 13. Data: 2018-04-20 08:25:19
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    denat 'POPIS/EU <N...@g...pl> napisał(a):
    > czy mogę zadać kompromitujące pytanie?
    > - istnieje jakiś pliczek z opisem funkcji c do programowania stm32?
    > zassałem stm programaming manual, ale tam jest sam sprzęt,
    > może Ktoś poratować jakimś linkiem?

    Standardowe funkcje C masz opisane w książkach i w dokumentacji kompilatora.
    Inne biblioteki, np. STM32Cube, są dostarczane z dokumentacją.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 14. Data: 2018-04-20 21:40:09
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    nie ogarniam, z pomocą dżołkersów problem zdefiniował się tak:

    https://forbot.pl/blog/kurs-stm32-f1-hal-sterowanie-
    gpio-w-praktyce-id22704

    przykładowa funkcja

    HAL_GPIO_Init(GPIOA, &gpio); // inicjalizacja modułu GPIOA

    wpisuję do googla,

    nic nie znajduje...

  • 15. Data: 2018-04-21 20:49:46
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > 4
    > przykładowa funkcja
    > HAL_GPIO_Init(GPIOA, &gpio); // inicjalizacja modułu GPIOA

    No popatrz...

    Około 8 500 wyników (0,22 s)

    Poza tym, jak pisałem, dokumentacja jest razem z bibliotekami.
    HAL_GPIO_Init() to funkcja z biblioteki STM32Cube.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 16. Data: 2018-04-22 20:43:45
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    wiem, że o wiele proszę, ale weź mi nieco rozjaśnij...

    wpisuję tą funkcję w google, i w pierwszym milionie wyników nie ma
    żadnego pdfa dokumentującego...

    po wpisaniu hal programming manual pojawia się jakiś 1000 stronicowy
    gniot, którego nie da się użyć do niczego...

    zainstalowałem cuba, ale pfów nie widzę...

    help!

  • 17. Data: 2018-04-22 23:13:50
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > gniot, którego nie da się użyć do niczego...
    > zainstalowałem cuba, ale pfów nie widzę...

    Dokumentacja do Cube nie jest w PDFach tylko w CHMach. W ogóle nie zajrzałeś
    do tego Cuba. Zobaczyłbyś, że w samym kodzie źródłowym są opisy funkcji.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 18. Data: 2018-04-23 20:58:00
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > Dokumentacja do Cube nie jest w PDFach tylko w CHMach. W ogóle nie
    > zajrzałeś do tego Cuba. Zobaczyłbyś, że w samym kodzie źródłowym są
    > opisy funkcji.

    rozumiem,że cubemx to nie to samo?
    zajrzałem ale się przeraziłem poziomem głupoty...

  • 19. Data: 2018-04-23 21:48:25
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    denat 'POPIS/EU <N...@g...pl> napisał(a):
    > rozumiem,że cubemx to nie to samo?
    > zajrzałem ale się przeraziłem poziomem głupoty...

    Masz tam kreatora projektów i zestaw bibliotek.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 20. Data: 2018-04-23 22:42:01
    Od: kasik <k...@s...pl>

    W dniu 2018-04-23 o 20:58, denat 'POPIS/EU pisze:
    > zajrzałem ale się przeraziłem poziomem głupoty...

    Czyjej?