  • 21. Data: 2018-04-24 17:29:18
    Temat: Re: ntfs
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > Czyjej?

    Twojej?

  • 22. Data: 2018-04-24 17:31:44
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no dobra, użyłem mózgu...
    zwykle staram się tego nie robić, ale tym razem się skusiłem...

    rozumiem, że to co generuje cubemx to jest pocięta biblioteka HAL?
    i opisuje ją ten 1000 stronicowy pdf o HALu?

    no dobra, dzięki,

    a jak z tym ntfs-em?
    da radę jakoś ogarnąć ten ntfs?

  • 23. Data: 2018-04-24 17:56:14
    Od: kasik <k...@s...pl>

    W dniu 2018-04-24 o 17:29, denat 'POPIS/EU pisze:

    > Twojej?

    Ale to nie ja jestem autorem / czytelnikiem tego pdf-a.

  • 24. Data: 2018-04-24 21:35:47
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    denat 'POPIS/EU <N...@g...pl> napisał(a):
    > no dobra, użyłem mózgu...
    > zwykle staram się tego nie robić, ale tym razem się skusiłem...
    > rozumiem, że to co generuje cubemx to jest pocięta biblioteka HAL?

    Nic nie jest pocięte.

    > i opisuje ją ten 1000 stronicowy pdf o HALu?
    > no dobra, dzięki,

    Nie ma żadnego PDFa. Widać, że nawet nie ściągnąłeś CubeMX.

    > a jak z tym ntfs-em?
    > da radę jakoś ogarnąć ten ntfs?

    Masz otwarty sterownik. Czego jeszcze potrzebujesz?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 25. Data: 2018-04-25 20:11:45
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    W dniu 2018-04-24 o 21:35, Grzegorz Niemirowski pisze:

    > Nic nie jest pocięte.

    > Nie ma żadnego PDFa. Widać, że nawet nie ściągnąłeś CubeMX.

    bez obrazy, dzięki, za odzew, ale wyraźnie wypychasz mnie ku modelowi
    lidera moderacji elektrody...

    lubię zgłębiać zagadnienia teoretycznie - czytaj zaczynam od manuala...

    > Masz otwarty sterownik. Czego jeszcze potrzebujesz?

    no nie wiem o co chodzi? wpisuję ntfs + stm32 i nic nie ma w googlach

    JAKBYŚ MÓGŁ to po prostu mi nieco wyjaśnij...

    P.S.
    DZIĘKI!

  • 26. Data: 2018-04-25 21:50:54
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    denat 'POPIS/EU <N...@g...pl> napisał(a):
    > bez obrazy, dzięki, za odzew, ale wyraźnie wypychasz mnie ku modelowi
    > lidera moderacji elektrody...

    Sam mnie do tego zmuszasz.

    > lubię zgłębiać zagadnienia teoretycznie - czytaj zaczynam od manuala...

    No to zacznij. Dlaczego go jeszcze nie przeczytałeś? Jeśli zainstalowałeś
    CubeMX i pobrałeś repozytorium z HALami, to masz manuala na dysku w pliku
    CHM. Poza tym w samych źródłach HALa jest dokumentacja. Nie trzeba żadnych
    PDFów. Pomijam już strony internetowe i książki.

    > no nie wiem o co chodzi? wpisuję ntfs + stm32 i nic nie ma w googlach
    > JAKBYŚ MÓGŁ to po prostu mi nieco wyjaśnij...

    Gotowca pewnie nie ma, bo po co komu NTFS na STM32. Ale źródła NTFS-3G są
    dostępne i można sobie przeportować.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 27. Data: 2018-05-09 21:50:02
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    "(pomożecie)?"

  • 28. Data: 2018-05-09 21:50:41
    Temat: przekaźnik
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    http://www.jarzebski.pl/media/medium/publish/2015/01
    /relay.png

    to każdy zna,
    pytanie jest takie - jak zadziała układ gdy nie ma tej diody?

  • 29. Data: 2018-05-09 22:03:36
    Temat: lagi
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    co to są tak zwane lagi w scandoubler-ach z video na vga?

    skąd się one biorą i z czego wynikają?

  • 30. Data: 2018-05-09 22:34:47
    Temat: Re: przekaźnik
    Od: kasik <k...@s...pl>

    W dniu 2018-05-09 o 21:50, denat 'POPIS/EU pisze:
    > http://www.jarzebski.pl/media/medium/publish/2015/01
    /relay.png

    > to każdy zna,
    > pytanie jest takie - jak zadziała układ gdy nie ma tej diody?

    Jednorazowo (padnie tranzystor).