  • 71. Data: 2019-11-27 22:48:59
    Temat: Re: [ntg] ZGAGA
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Dokładnie. Albo dostajesz dobrze jeść itd i jest fajnie albo nie i
    > musisz się odstresować - wiadomo jak.

    Cieszę się, że nie jestem w tym sam :)

    > Jak nie kombinować - zawsze d..a duża ;)
    > Poza tym jesteś manipulowany - żeby nie wyszło że jesteś szczuplejszy.

    To dlatego ona mnie klepie po bębnie i mówi "mój misiu ty !".

    A w środku sobie myśli : "O! I to jest grubas wstrętny. To jest otyłość
    i nadwaga. Niepoczebnie się przejmuję i odchudzam nonstop. "

    Ona co chwila ma jakąś dietę, którą sobie tam gdzieś zamawia i jej
    przynoszą. I ona mi połowę tych dań oddaje jak je coś nie odpowiada albo
    jest za dużo. Ja głupi to zżeram bo sobie myślę, że skoro to niby
    odchudzające jest, to przecież spoko. Potem oczywiście muszę się dopchać
    czymś innym, bo to są jakieś kiełki albo inne rośliny w ilości żenującej.

  • 72. Data: 2019-11-27 22:54:20
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-11-27 o 08:39, Roman Tyczka pisze:

    > Gastroskopia i USG - to może być coś co im prędzej wykryte tym większe
    > szanse.

    Też polecam. Robiłem w tym roku. Takie miałem dolegliwości od tego
    pieczenia, że już byłem przekonany, że mi przełyk barretta wyjdzie jak
    nic. Więc pożegnałem się z rodziną i poszedłem sobie zrobić gastroskopię
    i kolonoskopię na raz. W uśpieniu. Jedna kamera od przodu, druga od...
    no wiadomo. Nie wiem, oni się tam gdzieś spotykają w środku ?

    Jak mnie konował obudził i zapytał jak się czuję, to mu powiedziałem ,
    że było super i jutro też przyjdę.

    Szczęśliwie nic nie znaleźli. Ale panom w moim wieku (50+) polecam. Bo
    to nie są żarty.

  • 73. Data: 2019-11-27 23:31:45
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...usun.slupsk.pl>

    W dniu 27.11.2019 o 22:48, sundayman pisze:

    > Cieszę się, że nie jestem w tym sam :)

    > To dlatego ona mnie klepie po bębnie i mówi "mój misiu ty !".
    >
    > A w środku sobie myśli : "O! I to jest grubas wstrętny. To jest otyłość
    > i nadwaga.

    Jak sobie policzysz BMI, to wyjdzie, że to nie jest nadwaga tylko
    niedowzrost ;-)

    Grzegorz

  • 74. Data: 2019-11-28 13:20:26
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    > Cieszę się, że nie jestem w tym sam :)

    Można powiedzieć, że nawet bardzo nie jesteś sam.

    > To dlatego ona mnie klepie po bębnie i mówi "mój misiu ty !".
    >
    > A w środku sobie myśli : "O! I to jest grubas wstrętny. To jest otyłość
    > i nadwaga. Niepoczebnie się przejmuję i odchudzam nonstop. "

    No właśnie, to tak jak my patrzymy w telewizor i mówimy "jak to dobrze
    że to nie nas spotkało".

> [...]
    > czymś innym, bo to są jakieś kiełki albo inne rośliny w ilości żenującej.

    O to właśnie chodzi. Tyle, że to niekoniecznie jest świadome działanie,
    ale one tak mają. Ja musiałem długo walczyć, jest lepiej, ale na wagę
    wolę wchodzić bez świadków, inaczej jest to traktowane prawie jak
    prowokacja ;)

    Pozdrawiam

    DD

  • 75. Data: 2019-11-28 13:21:05
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 27.11.2019 o 23:31, Grzegorz Kurczyk pisze:

    > Jak sobie policzysz BMI, to wyjdzie, że to nie jest nadwaga tylko
    > niedowzrost ;-)

    Dokładnie się z tym zgadzam.

    Pozdrawiam

    DD

  • 76. Data: 2019-11-28 14:10:36
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    In pl.misc.elektronika sundayman <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Ona co chwila ma jakąś dietę, którą sobie tam gdzieś zamawia i jej
    > przynoszą. I ona mi połowę tych dań oddaje jak je coś nie odpowiada albo
    > jest za dużo.

    Też tak miałem. A potem odkryłem ntfy.pl (dieta z dostawą z wyborem
    posiłków). Teraz już nie oddaję :)

    Tylko pomidorki koktajlowe oddaję, bo wrzucają ich tam tyle, że już
    patrzeć na nie nie mogę. Ile można.

  • 77. Data: 2019-11-28 14:12:56
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    In pl.misc.elektronika RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Thiocodin jest skutecznym środkiem przeciwkaszlowym.

    A w większej dawce też narkotycznym. Kinderćpuny to biorą. Acodin,
    Thiocodin i coś jeszcze.

  • 78. Data: 2019-11-28 14:16:02
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    In pl.misc.elektronika robot <a...@o...pl> wrote:

    > Ty chemik jesteś, to przy okazji

    Jak już jesteśmy przy "ty chemik jesteś" i w offtopie, to ja mam taki
    temat :) Odkryłem to przypadkiem po trawieniu płytki, jak chciałem
    rozpuścić fotopolimer.

    Roztwór B327, użyty (z nieużytym, bez rozpuszczonej miedzi, nie działa).
    Do tego kret w granulkach. Może być "woda kretowa" (z już rozpuszczonym
    kretem).

    Bardzo szybko robi się wtedy intensywnie czarny osad. Wrzucenie granulki
    kreta też powoduje, że granulka momentalnie robi się czarna. Mam też
    wrażenie, że reakcja jest egzotermiczna. Wydziela się też silnie wonny
    gaz (chlor?).

    Coś się wtedy chyba utlenia, ale co, jak i dlaczego? Jaka jest reakcja?

  • 79. Data: 2019-11-28 18:41:40
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Queequeg,

    Thursday, November 28, 2019, 2:16:02 PM, you wrote:

    > Jak już jesteśmy przy "ty chemik jesteś" i w offtopie,

    I na dokladkę w zupełnie niepotrzebnym crosspoście.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 80. Data: 2019-11-28 22:03:16
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    W dniu 2019-11-27 o 22:54, sundayman pisze:

    > Jak mnie konował obudził i zapytał jak się czuję, to mu powiedziałem ,
    > że było super i jutro też przyjdę.
    >
    > Szczęśliwie nic nie znaleźli. Ale panom w moim wieku (50+) polecam. Bo
    > to nie są żarty.

    Kolonoskopie robiłem na żywca & oglądałem własne kiszki od środka na
    monitorze. Bardziej "inwazyjnym" było dla mnie gastro
    - poszarpane gardło czułem ze 2-3 dni