  • 31. Data: 2015-07-20 20:27:29
    Temat: Re: oscyloskop
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Adam Górski wrote:

    [ciach] No to mnie niemiło zaskoczyłeś. Jeśli czterokanałowy oscyloskop
    do 500MHz *DALEJ* kosztuje tyle, co nowa Corsa, coś idzie ewidentnie
    źle. Od pewnego czasu myślałem nad zakupem czegoś takiego do swoich
    amatorskich zastosowań i... chyba jeszcze przez jakiś czas pomyślę...
    Obawiam się, że Mikołaj aż tak mnie nie kocha...

    Pozdrawiam, Piotr

  • 32. Data: 2015-12-14 09:58:58
    Od: m...@g...com

    W dniu piątek, 26 czerwca 2015 19:00:44 UTC+2 użytkownik Pawel O'Pajak napisał:
    > Powitanko,
    >
    > Wymagania: pasmo 500MHz z jakims sensownym probkowaniem i 4 kanaly. Jak
    > by jeszcze byla sensowna pamiec probek tak np. z 1 M.
    > Czy Agilent jeszcze robi oscyloskopy? Bo sa oferty "nowe", ale sama
    > firma sie nie przyznaje, ino sprzet laboratoryjny (medyczny).
    > Budzet w okolicach 20kzl.
    > Nigdy wiecej Insteka.
    > Na placu boju pozostaje Hameg 3054, ktory ma mizerna rozdzielczosc LCD.
    > Zewnetrzny nie rozwiazuje problemu, bo ma... te sama rozdzielczosc.
> [...]
    402c-6402d-6403c-6403d-6404c-6404d
    > Czy takim czyms na USB warto sobie zawracac glowice?
    > Tek... ehh, nawet na pomarzenie za drogi:-(
    >
    > Pozdroofka,
    > Pawel Chorzempa
    > --
    > "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
    > -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek)
    > ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
    > moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com

    Panowie,

    Dzień dobry. Witam. To mój pierwszy post.

    Jeśli jeszcze zastanawiacie się nad wyborem to mam na sprzedaż w pełni działające
    modele Tektronixa
    -TDS5104 z opcją 2M - Windows 2000
    http://www.elexbrno.cz/dldfile.php?id=3326

    -TDS7104 z opcją 4M - Windows 7
    www.testequity.com/documents/pdf/tds7000.pdf

    Cena za TDS5104 to 20.000 żł a za TDS7104 30.000 zł brutto.

    Można obejrzeć w Warszawie.
    Pozdrawiam i zapraszam do kontaktu,
    Mykeil