  • 61. Data: 2016-09-22 17:58:40
    Temat: Re: [ot] tv - wyciszanie reklam
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    news:57e39de5$0$15194$65785112@news.neostrada.pl...
    > Potrzebujesz dodatkowo kofeiny ? To moze popic kawa ?
    > (czy raczej ... polopiryne woda, a po pol godzinie filizanka kawy, no bo
    > kto wie jak reaguje aspiryna z kawa :-)

    Kiedyś nabyłem w kiosku produkt, pn. Ring Tabletten, jakoś tak, niemieckie
    to było. Skład - aspiryna plus kofeina. Rozpuszczało się jak zwykła
    polopiryna. Przeznakomicie gasiło ból głowy.
    Ja jak mam aspirynę, popijam kawą, ewentualnie colą, sensacji żadnych. Tylko
    z ilością nie przeginam. Wiadomo, każdy zareaguje inaczej, jednemu
    przestanie boleć głowa, drugi się porzyga.

    --
    Gdy więc wszystkie sposoby ratunku upadły,
    Wśród SERDECZNYCH PRZYJACIÓŁ, psy zająca zjadły. - I.Krasicki "Przyjaciele"

  • 62. Data: 2016-09-22 18:03:39
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

    >Że za mniej niż 500 PLN można kupić drukarkę zasilaną atramentemi z
    >butelek. Wężykiem...

    To sie okaze, ze glowica wysiadla, a wymiana kosztuje 600zl.
    A wysiadla dlatego, ze uzywal pan zlego atramentu, tylko oryginalne sa
    dobre :-)
    ---
    No jak głowica to chyba jasne, że nie można reklamować. Problem, że jak
    wysiada co innego zupełnie niezwiązanego to też według producenta takiego
    jak HP winny jest nieoryginalny atrament.

    Ale cos drga w systemie
    http://antyweb.pl/naprawa-rtv-agd/
    ---
    To nie ma sensu. Wszystko zmienia się i rozwija. Nie chcemy mieć latami
    starych produktów. Chodzi tylko o to byśmy nie byli frajerami kupując
    oryginalne podzespoły czy materiały eksploatacyjne po zawyżonych cenach
    tylko dlatego, że producent taki jak HP nieoryginalne uważa za nieuczciwą
    konkurencję. W ogóle o to by zarówno oprogramowanie jak i sprzęt były
    otwarte, że jak coś się zmienia to na to zasługuje a nie tylko by rynek
    odzyskać sprzedając stare rozwiązanie dla którego brak konkurencji bo
    producent taki jak HP wysiudał ją z rynku zarzutami o nieuczciwą
    konkurencję. I więcej chińskich produktów by HP nie mógł nawet pomyśleć o
    takiej akcji. Niech sobie będą niższej jakości, ale niech realnie zagrażają
    pozycji firm takich jak HP.

  • 63. Data: 2016-09-23 00:01:37
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "re" <r...@r...invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "yabba"

    > To już lepiej płacić kilkanaście/kilkadziesiąt złotych miesięcznie za
    > pakiet
    > płatnej TV bez reklam.
    > ---
    > Gdzie sprzedają tę telewizję bez reklam ?

    Nie wiem jak teraz, ale kiedyś HBO nie miało reklam. A kupić można tu:

    http://ncplus.pl/oferta/wszystkie-kanaly
    http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/index.cp

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 64. Data: 2016-09-23 07:05:20
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Thu, 22 Sep 2016 13:14:33 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Najtaniej dostepna w jest w USA, tam kilogramy mozesz kupic.

    W USA sąd cofnął rejestrację słowa aspirin jako znaku handlowego
    firmy Bayer. Czyli każdy może produkować i sprzedawać, bo to tam taka
    sama nazwa jak u nas rower.

  • 65. Data: 2016-09-23 19:33:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "re" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >jak wysiada co innego zupełnie niezwiązanego to też według producenta
    >takiego jak HP winny jest nieoryginalny atrament.

    No ba, przyjechal serwisant do laserowki Brothera ... a jakie tonery ?
    A pryzmat, to ich wina.
    A pekla folia na walku fusera :-)

    >Ale cos drga w systemie
    >http://antyweb.pl/naprawa-rtv-agd/
    >---
    >To nie ma sensu. Wszystko zmienia się i rozwija. Nie chcemy mieć
    >latami starych produktów.

    Jesli doprowadza do tego, ze bede mogl naprawic pralke, to ja ich
    popieram.
    Nowa pralka nie jest az tak rozwinieta, zeby z powodu jednego kawalka
    plastiku wyrzucac stara na zlom ...

> [...]
    > nawet pomyśleć o takiej akcji. Niech sobie będą niższej jakości, ale
    > niech realnie zagrażają pozycji firm takich jak HP.

    Ty lepiej patrz co sie dzieje. Oni juz zagrozili/wspolpracuja.
    I jak potem bedziesz walczyl z Chinczykami ?

    J.

  • 66. Data: 2016-09-23 19:35:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup

    >Kiedyś nabyłem w kiosku produkt, pn. Ring Tabletten, jakoś tak,
    >niemieckie to było. Skład - aspiryna plus kofeina. Rozpuszczało się
    >jak zwykła polopiryna. Przeznakomicie gasiło ból głowy.

    Etopiryna. Czyli aspiryna, kofeina, i jeszcze cos przeciwbolowego.
    Dobra i tania.

    Niestety - na moje bole juz nie pomaga.

    J.

  • 67. Data: 2016-09-23 20:22:54
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    > Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup

    > Etopiryna. Czyli aspiryna, kofeina, i jeszcze cos przeciwbolowego.
    > Dobra i tania.

    To może tak. Ale to moje, na pewno się nie nazywało Goździkowa i zawierało
    tylko aspirynę i kofeinę.

    > Niestety - na moje bole juz nie pomaga.

    Ja u siebie zauważyłem, że zależnie co, jak i kiedy boli, to różne środki
    pomagają. Aspiryna najprawdopodobniej nie pomoże, jeśli zmiesza się ją z
    innymi środkami przeciwbólowymi rozrzedzającymi krew, a potęguje ryzyko
    niuekontrolowanego krwawienia. Wtedy to paracetamol (mnie nie wolno), czy
    metamizol (mogę), zwykle ibuprofen (mogę z zachowaniem ostrożności).
    Doraźnie, to nieprzyjemne, ale nieco pomaga - łyżeczka do herbaty,
    zaczerpnąć lekko czubatą porcję kawy rozpuszczalnej, najlepiej bez dodatków
    smakowych, będzie paskudniejsza, ale lepiej zadziała. Smoktamy porcję kawy
    jak cukierek toffi, pamiętając, aby tego niczym nie popijać, nie wspomagać,
    aż się zupełnie rozpuści. Nie połykamy, tylko smoktamy, nie przeżuwamy.
    Inaczej nie zadziała. Wyraźnie zmniejsza ból, na ok. 2-3 godzin. Powtórzenie
    tego może już nie dać rezultatów. Inną metodą, jeśli można coś zjeść - użyć
    bardzo ostrego, to ważne, sosu chilli, tabasco (mniej goryczy niż
    pomarańczowy chilli), itd. drobna kanapka z wędliną, bądź czymś innym,
    przyprawić dość solidnie, mają się polać łzy czyste rzęsiste, istotne jest
    też, nie popijać, aż minie palenie. Po... hmmm ok. godzinie, ból powinien
    wyraźnie zmaleć. Odkrylem niezależnie tę właściwość, zanim przeczytałem,
    jaki jest mechanizm działania. Twardziele mogą próbować ostrożnie
    (OSTROŻNIE!!!) nakapać na łyżeczkę kilka kropel i zlizywać tyle, ile da się
    radę wytrzymać.
    Należy pamiętać, ze w razie migreny, czy zespołu Hortona, znanego dziś pn.
    Klasterowy Ból Głowy, wspomniane przeze mnie sposoby mogą stać się
    wyzwalaczami kolejnych ataków, wtedy, rzecz jasna, nie pomogą.
    Są jeszcze inne środki, ale to już zostawię może lekarzom...

  • 68. Data: 2016-09-26 08:36:41
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    Użytkownik "slawek" <f...@f...com> napisał w wiadomości
    > ulotką"
    >
    > Jest lepsza metoda. Reklamy są powtarzane. Więc wystarczy mieć bazę klatek
    zabronionych (ew. ich hash'e). Oczywiście wymaga to
    > itd., ale skuteczność będzie 100%. System sam się może uczyć.

    A jaki będzie warunek wykrywający zakończenie bloku reklam?
    Może też "wystarczy mieć bazę klatek" ze wszystkich filmów jakie zna ludzkość...:P

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 69. Data: 2016-09-26 11:49:22
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "Marek" <t...@f...kuku.pl> napisał w wiadomości
    > A jaki będzie warunek wykrywający zakończenie bloku reklam?
    > Może też "wystarczy mieć bazę klatek" ze wszystkich filmów jakie zna
    > ludzkość...:P

    A jakby:
    Wykrywać zagęszczenie dźwięku, objawia się pozornym wrażeniem, że jest
    głosniej, choc puszczałem to na oscyloskopie i było równo co do decybela,
    natomiast na reklamie kresek utworzonych przez oscylogram było wielokroć
    wiecej, wzór dawał wrazenie bycia daleko jaśniejszym.
    Badać równowagę bieli obrazu, przy nagłej zmianie można przypuszczać, ze
    "oto stała się Reklama(ć)".
    Badać średni poziom jasności, prawie na pewno da się odczuć.
    Badać szumy na obrazie, okiem może niewidoczne, ale jestem niemal pewien, że
    każda reklama, każdy program, ma te szumy o różniącym się charakterze i
    poziomie, można też badać zmienność tych szumów.
    Badać proporcje obrazu, swego czasu często spotykałem się, ze program
    normalny, a jak reklama, to przeskakuje w letterbox, albo odwrotnie. Tło w
    czarnych miejscach letterboxa, czy jest jednakowo ciemne tu i tu? Gdzie się
    zaczyna i kończy?

    Wydaje mi się, że całkiem nieźle mógłby się tu sprawdzić filtr Bayesa...

  • 70. Data: 2016-09-26 11:58:18
    Od: Czarek Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 26.09.2016 o 08:36, Marek pisze:

> [...]
    >
    > A jaki będzie warunek wykrywający zakończenie bloku reklam?
    > Może też "wystarczy mieć bazę klatek" ze wszystkich filmów jakie zna

    A może bazę reklam? Tego aż tak dużo nie jest, na okrągło lecą.
    A jeszcze dodał bym polityków, propaganda też jest zakałą telewizji.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl