  • 11. Data: 2018-04-23 08:12:11
    Temat: Re: otwieranie tylnej klapy z pilota - jak to jest zrobione?
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Czekamy na system chowający koła i emblematy z nadwozia po odejściu od
    > auta...
    Już jest.
    https://youtu.be/aj53HuWBfjE

    I koła. Na razie jedno, ale od czegoś trzeba zacząć. :-)
    https://youtu.be/B3af5UOVKPU?t=37s

    Robert

  • 12. Data: 2018-04-23 12:35:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2018-04-23 o 07:05, Mateusz Bogusz pisze:
    >Już jest.
    >https://youtu.be/aj53HuWBfjE

    O ile pamietam to dosc stary pomysl, i mial na mysli bardziej
    bezpieczenstwo pieszych.
    Mercedes tez zrezygnowal z "celownika".

    J.

  • 13. Data: 2018-04-23 20:27:42
    Od: kk <k...@o...pl>

    > Już jest.
    > https://youtu.be/aj53HuWBfjE
    >
    > I koła. Na razie jedno, ale od czegoś trzeba zacząć. :-)
    > https://youtu.be/B3af5UOVKPU?t=37s

    Miałem właśnie zapytać czy chodzi o autonomiczne koła :-)

  • 14. Data: 2018-04-23 21:06:47
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Ja opuszczam siaty na ziemię, naciskam kluczyk w kieszeni i otwieram
    > ręcznie :-P

    Po czym wkładam brudne już od spodu siaty do czyściutkiego bagażnika.
    Całe szczęście że mam "gumowca" w środku :) Tak?

    Miłego.
    Irek.N.

  • 15. Data: 2018-04-24 09:29:27
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2018-04-22 o 13:54, ToMasz pisze:
    > witam
    > ja mam w tylej klapie dwie sprężyny gazowe. naciskam palcem na przycisk
    > i ręką podnosze klapę.
    > o ile wiem są bardziej komfortowe rozwiązania, czyli po naciśnięciu
    > przycisku na pilocie, klapka sama podnosi się w górę. jak to jest
    > zrealizowane? siłownik elektryczny jakiś? Ile coś takiego może kosztowac
    > na złomie? jakiego hasła szukać?

    Mocniejsze sprężyny, ewentualnie lekka zmiana miejsca instalacji.

    W Mondeo MK4 wystarczą inne sprężyny:
    https://www.youtube.com/watch?v=KtpL9BJDMYY

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 16. Data: 2018-04-25 20:14:50
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 23.04.2018 o 21:06, Irek.N. pisze:
    > Po czym wkładam brudne już od spodu siaty do czyściutkiego bagażnika.
    > Całe szczęście że mam "gumowca" w środku :) Tak?

    Przy ponownym podnoszeniu muszę pokonać ciężar kilogramów błota które
    się przykleiły do siatek. Całe szczęście mam samochód z oddzieloną
    częścią bagażnika i pasażerską :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 17. Data: 2018-04-25 21:40:40
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Przy ponownym podnoszeniu muszę pokonać ciężar kilogramów błota które
    > się przykleiły do siatek. Całe szczęście mam samochód z oddzieloną
    > częścią bagażnika i pasażerską :-)

    Wygrałeś :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 18. Data: 2018-04-26 22:11:41
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 25.04.2018 o 21:40, Irek.N. pisze:

    > Wygrałeś :)

    Podnoszona klapa z buta też jest fajna :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz