  • 61. Data: 2011-11-08 11:39:12
    Temat: Re: passe partout - jak/czym mniej banalnie?
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    de Fresz in news:j9atoq$gn2$1@inews.gazeta.pl
    /picture-2.jpg
    > W Szopie - maska na warstwie ze zdjęciem + ew. jakiś podkład z lekkim
    > gradientem/mazami przy krawędziach.
    .html
    > Najprościej - skan czystej klatki WF, gdzie ramka jest doprowadzona do
    > wartości 0/0/0, a środek do bieli, położona na wierzch multiplyajem. Można
    > też sobie to zwyczajnie narysować w Szopie bez środka.
    > W Szopie nałożyć czarną ramkę, np. przez Select All i dalej Stroke.
    > To samo co w przykładzie 2.

    dzieki; cos mi sie zdaje, że o taki kierunek wymiany mysli chodzilo mi.

    > Jak więc widzisz każdy przykład wymaga nieco innych zabiegów i nie da się
    > zastosować jednej, uniwersalnej metody, trzeba mieć soft w stylu Szopa i
    > zainwestować trochę czasu w jego poznanie.

    zapewne tak; chcialem wszakże sprawdzic, czy jest jakis soft/plugin dla np.
    PS/... ktory moze byc takim "warsztatem" dla tego rodzaju poszukiwan.
    rozumiem, że nie ma i za kazdym razem sprawa polega na pomysle i szukaniu
    drogi wykonania.

  • 62. Data: 2011-11-08 11:52:19
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-11-08 12:39:12 +0100, "1634Racine" <1...@R...pl> said:

    > zapewne tak; chcialem wszakże sprawdzic, czy jest jakis soft/plugin dla
    > np. PS/... ktory moze byc takim "warsztatem" dla tego rodzaju
    > poszukiwan.

    Jakieś tego typu pluginy są, ale to co takie automaty najczęściej
    oferują, jest sztampowe i niezbyt urodziwe - ot, takie tanie
    efekciarstwo.

    > rozumiem, że nie ma i za kazdym razem sprawa polega na pomysle i
    > szukaniu drogi wykonania.

    Dokładnie jak Ci to napisałem w pierwszej mojej odpowiedzi w tym wątku
    ;-) Z czego pomysł to ta znacznie trudniejsza cześć.

    de Fresz

  • 63. Data: 2011-11-08 17:24:07
    Od: "Piotr Sz." <n...@s...pl>

    > Czy Ty mi sugerujesz plagiatorstwo? Nosz doprawdy, to dopiero "tfurcze"
    > podejście.

    Rob "plagiaty" mistrzow i poki co nie nartw sie o malo tworcze podejscie.
    Wyrobisz sobie "nazwisko" to bedziesz rameczkami sie tylko zajmowal :-)

    Piotr Sz.
    www.szkut.com