  • 11. Data: 2010-06-25 19:27:54
    Temat: Re: [piatkowo] samochod ktory chcialbys miec/lub nim pojezdzic
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-06-25 18:40, Adam Szewczak pisze:
    > Temat zapewne walkowany, ale ostatnio chyba go nie bylo ;P
    > Jaki samochod chcialbys miec lub jakim np przez jakis czas pojezdzic.
    A to ja się bym chciał zapisać do tego tematu, ale w innym sensie.
    Jestem(śmy) przed zakupem auta, raczej mało popularnego, jak się
    zdecydujemy na konkretne - to będzie sprowadzanie/szukanie itp.

    Ja poniższymi już jeździłem, wiem z czym się to je, ale żona nie
    siedziała nawet a chciałaby wiedzieć czy to zniesie w użytkowaniu (przed
    zakupem), więc szukałbym kogoś w okolicy Opola/Śląska/Wrocławia (w
    sensownej odległości by dojechać) kto posiada i chciałby zaprezentować z
    możliwością testowego zamontowania mojej żony za kierownicę:
    - Subaru impreza STI GD (okolice 2006) ale raczej GH (>2007, sportback)
    - BMW 535d kombi >2007
    - Opel Vectra/insignia w wersji v6 2,8 turbo
    - dodge magnum (300C ) w wersji 5.7 lub 6.1 hemi

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 12. Data: 2010-06-25 19:37:16
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    Adam Szewczak <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Temat zapewne walkowany, ale ostatnio chyba go nie bylo ;P
    >
    > Jaki samochod chcialbys miec lub jakim np przez jakis czas pojezdzic.
    >
    > Moja lista zapewne bedzie raczej dziwna ;P
    >
    > Lancia Kappa Coupe 2.0t - marzenie jeszcze z czasow szkolnych, bo za plotem
    > mielismy ASO rzadowe i byla wtedy jedna jedyna Coupe w Wawie, taka bordowa.
    > Lancia Thema 8.32
    > Fiat Idea - pojezdzil bym z ciekawosci
    > VW Golf IV kombi 4motion V6
    > VW Multivan 3.2
    > VW LT 4x4
    > VW Passat B32 2.1 (chyba albo 2.2) syncro
> [...]

    Mieć:
    -Bentley Continental
    -MB W126 560SEC
    -Aston Martin Rapide
    -Renulat Safrane Biturbo
    -VW Phaeton W12
    -Mercedes GL
    -noo i.. Jakieś większe Ferrari V12
    -mooooooże Tesla S ?

    no garaż na 7 aut trzeba by sobie zbudować ;)

    pojeździć:
    nie wiem :)
    subaru sportowe, F1, Porshe ale jakieś naprawdę szybkie, lamborgini ?
    Citroen DS, i ... hmm o corvette .

    pozdrawiam.

  • 13. Data: 2010-06-25 19:41:42
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> napisał(a):

    > 126p (nigdy nie jechałem)

    ja jechałem (jako kierowca) - łącznie 6..8km,
    coś niesamowitego że tym ludzie jeździli :)

  • 14. Data: 2010-06-25 19:41:42
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Jaki samochod chcialbys miec lub jakim np przez jakis czas pojezdzic.

    moje typy to
    osiągi, przyjemność prowadzenia - BMW M5,
    klimat - ten klasyczny Mustang z lat chyba? 60-tych :-)
    osiągi, przyjemność prowadzenia - Audi RS6,
    klimat - Toyota Tundra ;-)
    do przejażdżek po wsi - Cadillac Escalade,

    brat

  • 15. Data: 2010-06-25 19:54:03
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2010-06-25 19:22, Tomasz Pyra pisze:

    > 126p (nigdy nie jechałem)

    Bez jaj... Poważnie? :)

    Jakbym miał wybrać jeden, to jakaś replika Lotusa Super Seven.
    Maluchem już się najeździłem ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 16. Data: 2010-06-25 19:58:00
    Od: "Michal" <b...@o...pl>

    to ja sie pochwale czym udalo mi sie pojezdzic

    wszystkie oczywiscie "na leniuchu" bo "na patyku" nie lubie ;)

    Audi RS6
    Golf 6 gti / scirocco / Leon ze wszelkimi mozliwymi silnikami TSI od 1,4 do
    2,0
    BMW 750li /X6 (v8 twinturbo)
    Touareg/Cayenne 3.0 TDI
    Superb 3,6 V6
    Chrysler 300C HEMI

    teraz sie kroi
    Lexus IS-F

    ale nic nie przebija RS6...
    od czasu przejazdzki RS-em swiat stał sie inny :)

    5229 (20100625) __________

  • 17. Data: 2010-06-25 20:01:37
    Od: Bassteq <b...@o...pl>

    Adam Szewczak wrote:
    > Temat zapewne walkowany, ale ostatnio chyba go nie bylo ;P
    >
    > Jaki samochod chcialbys miec lub jakim np przez jakis czas pojezdzic.

    Żólto czarna zwykła Scania 460 R
    w zabudowie hakowiec do przewozu kontenerów. Kontener w zabudowie salon
    z kuchnią i łazienką. Z zewnątrz kontener z wyglądu śmieciarka.

    Szacun na mieście jest(sprawdzone) a w razie czego są na osiadlach
    tabliczki "Nie dotyczy zaopatrzenia i służb miejskich" obowiązuje
    względem kwitów, które kierowca może sobie sam wypisać.(w schowku plik
    druków CMR) Jak adres durnowaty to czasem nawet niebiescy popilotują.

    piątkowo pozdrawiam
    Bassteq
    kierowca hakowca

  • 18. Data: 2010-06-25 20:25:17
    Od: Artur Dębski <a...@a...pl>

    > Jaki samochod chcialbys miec lub jakim np przez jakis czas pojezdzic.

    Jest tylko jeden :
    HUMMER H1

    Artur Dębski
    http://blogit.one.pl

  • 19. Data: 2010-06-25 21:26:19
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2010-06-25 19:41:42 niejaki Michał napisał:

    > ja jechałem (jako kierowca) - łącznie 6..8km,
    > coś niesamowitego że tym ludzie jeździli :)

    faaacet - ja na tym kurs na prawko robiłem

    i egzamin też :D

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 20. Data: 2010-06-25 21:57:11
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-06-25 19:54, LEPEK pisze:

    > Bez jaj... Poważnie? :)

    Całkiem możliwe. Moi rodzice zaczęli od Dużego w 1980. Nigdy nie mieli
    malucha :) Ja Maluchem jechałem raz albo 2 jako pasażer :)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi