  • 101. Data: 2019-07-01 18:48:29
    Temat: Re: pierwszenstwo pieszego
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-06-30 20:41, Shrek wrote:

    > Piesi co do zasady się rozglądają. Jakby się nie rozglądali to
    > mielibyśmy carmagedon.

    Chyba po drogach nie jeździsz. Wchodzą na przejścia zupełnie nie patrząc
    czy coś jedzie, gadając, patrząc się w komórkę lub po prostu wymuszając
    pierwszeństwo. Wchodzą tak nawet tam, gdzie przejścia nie ma. Nigdy tak
    źle jeszcze nie było.

  • 102. Data: 2019-07-01 21:28:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.07.2019 o 17:58, J.F. pisze:

    > Ze swiatlami

    No i ok. Zwłaszcza, że wolno łazić na czerownym.

    > Ale nie maja wtedy tej ochrony co u nas.

    Ale kiedy chodzi właśnie o to, że u nas nie mają w praktyce żadnej
    ochrony. Jeśli nawet tylko co szósty kierowca wyznaje zasadę
    "pierwszeństwo pierszeństwem, ale skoro jebłem to wtargnął, zresztą kto
    to widział, żeby fura przed kmiotem stawała" to masz równie dobrą
    ochronę jaK przy grze w rosyjską ruletkę.

    > Nie takie calkiem normalne, bo jednak nie pierwszenstwo, tylko umozliwic
    > przejscie, erkennbar.

    Idz tłumacz przed niemieckim sadem, że to nie normalne pierwszeństwo
    tylko pojebane i dlatego gościa zdjąłeś, to zobaczysz jakie to
    pierwszeństwo.

    > No to wprowadzmy tak samo, jak tych przejsc bedzie niewielka ilosc, to
    > ja to zniose :-)

    To wprowadzajcie.

    --
    Shrek

  • 103. Data: 2019-07-01 21:29:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.07.2019 o 18:48, kk pisze:

    > Chyba po drogach nie jeździsz.

    Jeżdzę.

    > Wchodzą na przejścia zupełnie nie patrząc
    > czy coś jedzie, gadając, patrząc się w komórkę lub po prostu wymuszając
    > pierwszeństwo.

    Wymuszają pierszeństwo... na pasch?

    --
    Shrek

  • 104. Data: 2019-07-01 21:36:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.07.2019 o 12:52, J.F. pisze:

    > teraz kazda komorka ma kamere :)

    Ale do kierownicy trzeba by jakoś przymocować. I chyba ma kąt jakiś
    wąski w stosunku do normalnych kamer. Już prędzej naprawie gniazdo
    zapalniczki w katamaranie.

    > W Polsce dziwne .. w Londynie tez dziwne :-)

    No to widać dziwny jestem.

    > Nie chce przywalic, tylko podobalo mi sie londynskie zastosowanie :-)

    Dziecinada. Hałasowanie motocyklem dla sztuki uważam za obwieszczanie
    przez hałasującego, że ma małego fiuta. Jakby zrobić przygazówkę to
    pewnie by przepędził... ale patrz punkt poprzrzedni:P

    --
    Shrek

  • 105. Data: 2019-07-01 21:49:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 1 Jul 2019 21:36:37 +0200, Shrek napisał(a):

    > Dziecinada. Hałasowanie motocyklem dla sztuki uważam za obwieszczanie
    > przez hałasującego, że ma małego fiuta. Jakby zrobić przygazówkę to
    > pewnie by przepędził... ale patrz punkt poprzrzedni:P

    Ale wlasnie skutecznie przepedzal - to nie bylo dla sztuki :-)

    J.

  • 106. Data: 2019-07-01 22:23:58
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-01 21:29, Shrek wrote:

    > Jeżdzę.

    > Wymuszają pierszeństwo... na pasch?

    Piszą Ci tu ludzie że pieszy nie może wchodzić przed samochód, że w
    Niemchesz nie chodzi się na czerwonym itd

  • 107. Data: 2019-07-01 22:33:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Chyba Cie pojebalo ze sie rozgladaja. Zapierdalaja jak lemingi przed przepascia.
    Niedawno byl wszedzie filmik jak baranica potracila dziecko i matke. Matka druga
    baranica wlazla bez rozgladania sie. Pomimo pokwadratowanej jej durnej glowy widac ze
    sie nie spojrzala w prawo, jak by ja to jeszcze cos kosztowalo. Z drugiej strony tez
    lazla samica leminga. Tez widac ze nie patrzyla. Na filmie jaki sie pojawia w tym
    temacie policja z telewizja kabaret sobie zrobila. Jak by na mnie trafilo to by w
    pierwszych slowach listu dostali informacje ze jak wroce do domu to pisze do
    prokuratury o sprawdzenie czy nastapilo wykroczenie czy przestepstwo w zwiazku z
    sytuacja na przejsciu. I o ustalenie kto jest winny sytuacji. Oczywiscie by umorzyli
    ale co by sie napisali to ich. Przy okazji prokurator zwrocil by uwage komendantowi
    posterunku zeby wiecej szopek nie robil. Na fragmencie filmu widac ze jedna
    przechodzaca osoba zatrzymala osiem samochodow. Kazdy z nich bedzie ruszal od zera.
    Kazdy bedzie mial chwilowe zuzycie paliwa od 35 litrow wzwyz. Gorna granica
    praktycznie nie istnieje bo kilkunasto tonowym samochodzie ciezarowym to i z 200
    litrow na wskazniku chwilowego spalania sie pojawi. Silnik spalinowy przy ruszaniu
    pracuje w najchujowszym miejscu charakterystyki. Wali z rury nie spalonym i czesciowo
    spalonym paliwem. Ma sprawnosc ze 3%. Zatrzymywanie sie nie idzie w parze z czystym
    powietrzem. A do tego projekt zmiany ze leming przed przejsciem ma pierwszenstwo nie
    zostal przez wladze przyjety. Najwiecej ludzi zginelo nie przez kierowcow a przez
    telewizje. Dlaczego moga mnie trzy razy dziennie informowac ze co trzecia kobieta
    popuszcza i ze po smierci bede zadowolony jak wykupie polise na zycie. A nie moga
    informowac wszystkich jak nalezy przechodzic przez jezdnie i co trzeba zrobic zeby
    zawsze znalezc sie zywym i w dobrej kondycji po drugiej stronie.

  • 108. Data: 2019-07-01 23:55:38
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Chyba Cie pojebalo ze sie rozgladaja.

    Ja bym Ci codziennie wyjebał na drogę stado dzików, gdzie jeden ważyłby
    0,5T w drodze do Biedry i jak wracasz. Może by do Ciebie dotarło że
    lemingi są jak dziki i tak należy je traktować. Chuj kogo obchodzi twoje
    paliwo i że Ci się spieszy. Jak będziesz miał godnego przeciwnika, że ci
    auto rozjebie to może kiedyś zrozumiesz :) Inaczej nie dotrze, że
    "safety first" a później że ponoć jesteś mądrzejszy od lemingów :]

    Mnie nie przeszkadza że mi włażą pod koła. Taka ich natura. Siedzę sobie
    w ałcie/klimie i się nabijam z niedojebów :] Jak zwierzęta, czysta natura :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 109. Data: 2019-07-02 06:33:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.07.2019 o 22:23, kk pisze:

> [...]

    Jeszcze raz - wymuszają pierwszeństwo na pasach?

    > że w
    > Niemchesz nie chodzi się na czerwonym itd

    Chodzi się.

    --
    Shrek

  • 110. Data: 2019-07-02 06:35:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Chyba Cie pojebalo ze sie rozgladaja. Zapierdalaja jak lemingi przed przepascia.
    Niedawno byl wszedzie filmik jak baranica potracila dziecko i matke. Matka druga
    baranica wlazla bez rozgladania sie.

    Ucz sięz jutuba. Jak znajdę ci filmik gdzie koleś tnie samochodem na
    czerwony, to będzisz uważał, że kierowcy tną na czerwonym i nie zwracają
    uwagi na światła?

    --
    Shrek