  • 11. Data: 2017-05-12 19:12:11
    Temat: Re: pilot
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2017-05-12 18:49, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU wrote:
    (ciap)
    > pojawił się pomysł, coby zmontować pilota który wygeneruje kilka poleceń
    > po kolei zamiast tych czterech służących do doktoryzowania liderów
    > popis/eu...
    >
    > HELP!

    Tym razem to nie EU zawiniła!

    http://www.spidersweb.pl/2013/02/koniec-pilotow-logi
    tech-1.html

    smutne

    Włodek

  • 12. Data: 2017-05-12 19:26:03
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    więc pewnie wiesz co zaleca strefa liderów popis/eu?

    K_R_A_D_N_I_E_M_Y!!!!!

    zapraszam do podsyłania pomysłów jak to ogarnąć...

  • 13. Data: 2017-05-12 20:01:30
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2017-05-12 o 18:34, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
    > ale taki problem, myślałem, że to RF,
    > a jak zamontować ten czujnik pomiędzy wyświetlaczami LED?

    https://www.aliexpress.com/wholesale?initiative_id=S
    B_20170512100039&site=glo&g=y&SearchText=433MHz+remo
    te+4ch&needQuery=n&page=1

  • 14. Data: 2017-05-12 20:06:22
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > zapraszam do podsyłania pomysłów jak to ogarnąć...

    tak jak kolega podpowiedział - pilot który potrafi obsłużyć makra.

  • 15. Data: 2017-05-12 20:15:31
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    myślałem o tym RF, jednakże nie mam pojęcia jak ogarnąć w obudowie
    klawisze...

  • 16. Data: 2017-05-12 20:18:07
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    na wolnym wspólnym rynku europejskim nie ma czegoś takiego...
    widać, żaden z powskich euro intelektualistów wysportowanych na to
    jeszcze nie wpadł...

    problem jest taki, że sami z siebie nie zrobią, bo im grantu nie dadzą...

    musiałbym ogłosić w necie, że robię coś takiego, wtedy elity popis/eu
    odczują potrzebę okonkurownia i przejęcia i może taki pilot się wtedy
    pojawi na ebayu...

    także, muszę jakoś zacząć...

  • 17. Data: 2017-05-12 20:25:33
    Od: n...@o...pl

    W dniu 12.05.2017 o 19:26, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
    > więc pewnie wiesz co zaleca strefa liderów popis/eu?
    >
    > K_R_A_D_N_I_E_M_Y!!!!!
    >
    > zapraszam do podsyłania pomysłów jak to ogarnąć...

    Proszę bardzo:

    http://sklep.lechpol.pl/towar/12369

    oraz to:

    http://sklep.lechpol.pl/towar/pil1025/programator-ir
    pr-4000-do-pilotow-cabletech-4-in-1/12558

    Soft darmowy w sieci, zgrywasz 4 piloty, programujesz jeden.

    Powodzenia.

  • 18. Data: 2017-05-12 20:30:21
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2017-05-12 o 18:44, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:

    > niedługo wiosna, dziewczyny zaczną chodzić w samych majtkach...
    Czyli w tym roku też gołej dupy nie zobaczysz.
    Jak dasz znać to to sirapacz Ci chociaż fotkę w necie znajdzie. Bo ten
    to chociaż za darmo to zrobi.

  • 19. Data: 2017-05-12 20:36:44
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    to ty nie słyszałeś dyrektywy komisji europejskiej - dla mnie
    przeznaczono te co mają kolana do tyłu... (ciekawe więc sobie zapamiętałem)

  • 20. Data: 2017-05-23 19:52:06
    Temat: Re: mpilot
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Fri, 12 May 2017 17:51:09 +0200, niepełnosprawny intelektualnie
    'POPIS/EU<N...@g...pl> wrote:
    > to jak prosto i skutecznie zrobić pilota do urządzenia? proszę o
    > podpowiedzi zarówno jeśli chodzi o elektronikę jak i TEŻ sensowną
    > obudowę do tego za dającymi się jakoś ogarnąć klawiszami...

    Pilot na IR jest do kupienia allegro itp. za śmieszne pieniądze.
    Resztę załatwi MCU. Plus: zasięg ograniczony przez ściany.