  • 1. Data: 2017-05-09 20:12:29
    Temat: ESP8266 własny firmware
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    czy Ktoś obeznany z modelem optymalnym mógłby mi oszczędzić męki
    przeglądania chińskiej dokumentacji i mógłby podesłać nazwy głównych
    plików ułatwiających pisanie własnego softu do tego modułu?

    Ktoś w ogóle sam pisze na to ESP własne firmware?

  • 2. Data: 2017-05-09 20:24:37
    Temat: Re: ESP8266 własny firmware
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    a czy Ktoś sam pisze soft dla Vinculum II?
    albo modyfikuje V2DAP coby zaczął obsługiwać LCD i jakieś kalwisze?
    do tego jakieś łącze szeregowe?
    są do tego V2 jakieś wartośiowe PDFy na temat kompilacji?

  • 3. Data: 2017-05-10 12:00:03
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    https://github.com/esp8266/Arduino

  • 4. Data: 2017-05-10 18:41:15
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > https://github.com/esp8266/Arduino

    wydaje mi się, że arduino jakieś raspberry pi i inne takie gnioty to
    tylko dla ekspertów co na nie w pełni zasłużyli - ja tam uważam się za
    debila i szukam rozwiązań prostych ale skutecznych... jakby Ktoś chciał
    w tym tonie zabrać głos - zapraszam!

  • 5. Data: 2017-05-11 11:40:05
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2017-05-10 o 18:41, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:

> [...]
    > tylko dla ekspertów co na nie w pełni zasłużyli - ja tam uważam się za
    > debila i szukam rozwiązań prostych ale skutecznych... jakby Ktoś chciał

    coś mi się odpowiedź nie opublikowała:
    no wlasnie uważam na odwrót- jak zaczniesz wg mnie jechać w kierunku LUA
    to się utopisz. a jak wykorzystasz gotowce (a jest ich w cholerę i
    jeszcze trochę) to szybko zrobisz to co chcesz. Ja dopiero raczkuję w
    ide arduino i pierwsze co robie z esp8266 to wywalam ichnie
    fyrmłery(tudzież przykładowe błyskające diody).