  • 1. Data: 2017-05-09 20:30:29
    Temat: [LOT] silnik
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    noooooo, co Panowie tak zalegli w tych grantach?

    ciemny lud nie czai (bo mu nie wyjaśnili) sterowania silnikami
    trójfazowymi, a na targach pojawiły się już pięciofazowe...

    Ktoś nauczył się wniosków końcowych i mógłby przedstawić?
    (nie żebym atakował, ot jestem ciekawy)

  • 2. Data: 2017-05-09 21:27:55
    Temat: Re: [LOT] silnik
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-05-09 o 20:30, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
> [...]
    > trójfazowymi, a na targach pojawiły się już pięciofazowe...
    >
    > Ktoś nauczył się wniosków końcowych i mógłby przedstawić?

    Pięciofazowe to na skutek połączenia PO i PIS -> POPIS

    Ale już są szykowane ośmiofazowe jak dołaczy jeszcze PSL

  • 3. Data: 2017-05-10 01:00:29
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    tylko zeby z tego polaczenia zamiast silnika slabnik sie nie urodzil.

  • 4. Data: 2017-05-10 18:11:35
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    psl nie dołączy, bo oni w pełni zasłużyli na oprogramowywanie...

  • 5. Data: 2017-05-10 21:40:40
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-05-10 o 18:11, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
    > psl nie dołączy, bo oni w pełni zasłużyli na oprogramowywanie...

    Tak też myślałem, żeś wsiowy :)

  • 6. Data: 2017-05-11 12:33:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU" napisał
    >ciemny lud nie czai (bo mu nie wyjaśnili) sterowania silnikami
    >trójfazowymi, a na targach pojawiły się już pięciofazowe...

    Nie wiesz ? Im wiecej faz, tym lepiej.

    Ale jak by mnie ktos objasnil, jak sa zrobione silniki DC.
    Tam fazy wirnika ciezko zliczyc, jak te uzwojenia sa polaczone - w
    pierscien ?

    J.

  • 7. Data: 2017-05-11 17:06:47
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2017-05-11 o 12:33, J.F. pisze:

    > Ale jak by mnie ktos objasnil, jak sa zrobione silniki DC.
    > Tam fazy wirnika ciezko zliczyc, jak te uzwojenia sa polaczone - w
    > pierscien ?

    Serio pytasz ?

    Tak, w pierścień.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 8. Data: 2017-05-11 19:03:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PeJot" napisał w wiadomości grup

    >Serio pytasz ?

    Serio.

    >Tak, w pierścień.

    W zabawkowych byly w gwiazde, no ale to tylko 3 cewki.

    W wiekszych silnikach jakos dziwnie te cewki polaczone do komutatora,
    mam wrazenie, ze wcale nie do dwoch sasiednich wycinkow komutatora.

    Albo to
    https://www.slideshare.net/ayyarao/dc-motors-8311991

    na slajdzie 15 trudno sie czegos dopatrzyc, ale czy to aby na pewno
    tak prosto, jak na slajdzie 17, gdzie pierscien ?

    A tu jakies wave winding
    https://www.electrical4u.com/wave-winding/

    J.

  • 9. Data: 2017-05-11 19:05:45
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    chciałbym prosić o rozbudowanie wypowiedzi, a nie tylko wymianę dyrektyw
    popis/eu...