  • 21. Data: 2018-06-03 19:16:58
    Temat: Re: płacenie telefonem
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-06-03 o 12:15, 2late pisze:
    > Gdziekolwiek sa platnosci zblizeniowe visa lub mastercard, mozesz placic
    > telefonem i nawet nie pytac, bo musi zadzialac, no i wlasciwie na calym
    > swiecie.

    To nie jest prawda nawet chyba teoretycznie, a na pewno nie jest prawda
    praktycznie (czasem tam gdzie są płatności zbliżeniowe nie działa mi
    płacenie telefonem).

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2018-06-03 19:44:11
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj 2late, 03 cze 2018 w news:pf0ijp.8t8.1@outspace.org
    napisałeś/aś:

    > Google pay - normalnie, jak karta, nie musisz wpisywac zadnych
    > kodow, dotykasz i juz. Gdziekolwiek sa platnosci zblizeniowe visa
    > lub mastercard, mozesz placic telefonem i nawet nie pytac, bo musi
    Czyli zasadniczo, jeśli zgubię telefon, to tak jakbym zgubił kartę. No,
    plus wszytkie możliwe dane właściciela jakie można znaleść w jego
    smartfonie. Można płacić bez odblokowywania telefonu?
    Limity są takie jak dla zwykłych płatności zbliżeniowych?

  • 23. Data: 2018-06-03 19:47:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-06-03 o 19:44, pueblo pisze:
    > Można płacić bez odblokowywania telefonu?

    W moim można, aczkolwiek domyślnie mam wyłączony moduł NFC, więc w
    przypadku zgubienia zablokowanego telefonu płatność by nie przeszła.

    > Limity są takie jak dla zwykłych płatności zbliżeniowych?

    Nawet nie sprawdzałem :) Granica żądania PIN jest 50zł, więc pewnie
    limity są takie jak przy płatnościach zbliżeniowych.

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2018-06-03 20:00:03
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 03.06.2018 o 19:44, pueblo pisze:
> [...]
    > smartfonie. Można płacić bez odblokowywania telefonu?
    > Limity są takie jak dla zwykłych płatności zbliżeniowych?

    Nie skonfigurujesz płatności Google Pay jeśli nie masz w telefonie
    aktywnej blokady symbolem/kodem/odciskiem palca.
    Zdezaktywujesz później blokadę to Google Pay będzie "krzyczeć" że należy
    ją uaktywnić.

    Płacić możesz *tylko za pomocą odblokowanego telefonu* czyli jest to
    dodatkowe zabezpieczenie, którego nie ma w przypadku karty.

    Wszelkie limity płatności są takie jak na przypisanej karcie

    --
    Czarek

  • 25. Data: 2018-06-03 20:02:51
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 03.06.2018 o 19:47, Liwiusz pisze:

    > W moim można,

    To ciekawe. Jaki to telefon i korzystasz z Google Pay?

> [...]

    > Nawet nie sprawdzałem :) Granica żądania PIN jest 50zł, więc pewnie
    > limity są takie jak przy płatnościach zbliżeniowych.

    Wszelkie limity są takie jak na danej aktywnej karcie przypisanej do
    Google Pay.

    --
    Czarek

  • 26. Data: 2018-06-03 20:03:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-06-03 o 20:00, Czarek pisze:

    > Płacić możesz *tylko za pomocą odblokowanego telefonu*

    Nieprawda, testowałem na swoim telefonie i przechodzi płatność przy
    zablokowanym ekranie.

    --
    Liwiusz

  • 27. Data: 2018-06-03 20:04:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-06-03 o 20:02, Czarek pisze:

    > To ciekawe. Jaki to telefon

    Samsung S5 Neo.

    > i korzystasz z Google Pay?

    Tak.

    --
    Liwiusz

  • 28. Data: 2018-06-03 20:13:16
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 03.06.2018 o 20:04, Liwiusz pisze:

    > Samsung S5 Neo.

    U mnie pełny Galaxy S5 (bez Neo), wcześniej 2 różne LG, u brata i jego
    rodziny Galaxy S7/S8/Note3 - w każdym przypadku wymagane odblokowanie
    oraz Google Pay się awanturuje po dezaktywacji blokady.

    Przed chwilą sprawdziłem jak to teraz wygląda i po dezaktywacji blokady
    momentalnie wyskoczyło powiadomienie o wymaganej aktywnej blokadzie i
    jeśli jej nie ustawię wciągu 5 minut, to wszelkie karty przypisane do
    Google Pay zostaną usunięte.

    --
    Czarek

  • 29. Data: 2018-06-03 20:16:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-06-03 o 20:13, Czarek pisze:

> [...]
    > momentalnie wyskoczyło powiadomienie o wymaganej aktywnej blokadzie i
    > jeśli jej nie ustawię wciągu 5 minut, to wszelkie karty przypisane do

    Być może piszemy o różnych rzeczach.

    Jeśli zlikwiduję blokowanie ekranu, to rzeczywiście aplikacja burzy się
    o tych 5 minutach.

    Ale mając zablokowany ekran i włączony NFC, mogę zapłacić takim
    telefonem w sklepie (przy ekranie wybudzonym do narysowania kodu).

    --
    Liwiusz

  • 30. Data: 2018-06-03 20:21:50
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 03.06.2018 o 20:16, Liwiusz pisze:

> [...]
    >
    > Ale mając zablokowany ekran i włączony NFC, mogę zapłacić takim
    > telefonem w sklepie (przy ekranie wybudzonym do narysowania kodu).

    Czyli możesz mieć zablokowany/wygaszony ekran natomiast telefon musisz
    mieć odblokowany. To u mnie jest tak samo (mam ustawione wyłączanie
    ekranu przez dwukrotne w niego puknięcie) i mogę płacić przy
    podświetlonym lub wygaszonym jednak telefon przez pewien czas nie jest
    zablokowany a to jest wymagane do płatności.

    --
    Czarek