  • 11. Data: 2009-12-10 11:18:37
    Temat: Re: platforma TVP do kosza?
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4b20d704$1@news.home.net.pl...

    > czemu zmieniasz czasze i konwerter i ile Ci powiedzieli?

    Mam dekoder cyfry+, chciałem dolozyć do czaszy drugi czy twin (nie wiem jak
    to sie nazywa) aby móc odbierac rowniez z astry - chodziło mi głownie o
    TVPHD.

    konwerter cos ok 60 zł, czasza nie pamietam ile a robocizna ok 30 zł.

    Pozdrawiam
    zor

  • 12. Data: 2009-12-10 11:22:39
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *zorka* napisał(-a):

    > Tak jak doposaze w odpowiedni moduł to bede mógł ogladac tylkop SD, bo HD
    > zeden moduł nie rozkoduje.

    Nie wiem czy doczekamy się HD w przekazach naziemnych

    > Sprawe załatwia oddzielny zewnętrzy runer tv. Ale ja kupiłem nowy
    > telewizor a nie jakis monitor wymagający dodatkowego tunera.

    Że kupiłeś taki TV to miej pretensje do siebie. Problem jest w tym, że TV z
    DVB-T pojawiły się w sprzedaży wcześniej niż ustalono standard w jakim
    DVB-T będzie nadawana. Już w przeszłości było podobnie ze stereo. Najpierw
    były telewizory stereofoniczne, a poźniej wprowadzono standard, któremu
    nieliczne z oferowanych mogły sprostać. Z PAL/SECAM też tak było. Ja naiwnie
    szukam amplitunerów z DAB+

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 13. Data: 2009-12-10 11:23:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > tak jest w Niemczech. z tego co pisali rok temu, nakazali wycofanie
    > ze sprzedaży tv z mpeg2, choć od lat działa u nich mpeg2 i to sporo
    > kanałów, ale zapowiedzieli przejście na 4.

    Państwo opiekuńcze cholera jasna.
    Komuna pełną gębą.
    A co gorsza obywatele eskalują swoje żądania.
    Obywatel nie musi nic, państwo będzie myśleć za niego.
    Ciekawe czy robić też.

  • 14. Data: 2009-12-10 11:32:37
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

    > Państwo opiekuńcze cholera jasna.

    Rozumiem, że w Polsce jest lepiej, bardziej prawidłowo.

    > Komuna pełną gębą.

    Tak, komuna w wydaniu niemieckim :-)

    > A co gorsza obywatele eskalują swoje żądania.
    > Obywatel nie musi nic, państwo będzie myśleć za niego.

    A obywatele to kto? A Panstwo to kto?

    > Ciekawe czy robić też.

    Ferdynand Kiepski powiedziałby: " a robić nima komu".

    ---
    zor

  • 15. Data: 2009-12-10 11:32:43
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Cavallino wrote:

    > Państwo opiekuńcze cholera jasna.
    > Komuna pełną gębą.
    > A co gorsza obywatele eskalują swoje żądania.
    > Obywatel nie musi nic, państwo będzie myśleć za niego.
    > Ciekawe czy robić też.

    Masz rację i jej nie masz. Masz, bo w wypadku niemieckim
    moim zdaniem poszło to za daleko. Nie masz, gdyż uważam
    że sprzedawcy powinni mieć obowiązek umieszczania info o
    tym że odbiornik (nie)wspiera docelowego standardu DVB-T
    w Polsce w .. oczo^H^H^H^H w bijący po oczach sposób. By
    uniknąc sytuacji nadal mających miejsce, że klient musi
    się dokopywać do informacji o tym czy odbiornik ma MPEG2
    czy MPEG4 - bywa że skrzętnie ukrywanej przez producenta
    czy też przez sprzedawcę.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat i ludzka
    głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej.

  • 16. Data: 2009-12-10 11:34:30
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    zorka pisze:
> [...]
    > TVPHD.
    >
    > konwerter cos ok 60 zł, czasza nie pamietam ile a robocizna ok 30 zł.

    to mało

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 12, Gnome, Compiz-Fusion

  • 17. Data: 2009-12-10 11:36:53
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    >W wiadomości
    t.pl

    > Nie wiem czy doczekamy się HD w przekazach naziemnych

    Wiesz, czytam od kilku dni rózne fora opisujące ten problem i ludziska
    stwierdzają, że po wstawieniu modułu mpeg4 do telewizora z mpeg2 jakosc
    ulega widocznemu pogorszeniu. Tak wiec problem lezy nie tylko w przekazie HD
    ale tez SD.

    > Że kupiłeś taki TV to miej pretensje do siebie.

    Dlaczego wiec nadal są w sprzewdazy telewizory z mpeg2? U sasiadów za
    zachodnia granica zostały wycofane ze sprzedazy, chociaz tam własnie
    nadawane sa jeszcze programy w mpeg2 w duzej ilości. U nas probnie nadaje
    rzeszów i Skrzyczne, pozostałe nadajniki nadaja juz w mpeg4.

    Jak ktos sie nie zna to mozna go robic w bambuko? Zgodnie z literą prawa.

    --
    zor

  • 18. Data: 2009-12-10 11:37:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "zorka" <ciapka@.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Rozumiem, że w Polsce jest lepiej, bardziej prawidłowo.

    Ale ja nie mówiłem o Niemczech, tylko o tym sposobie pojmowania świata.

    > Tak, komuna w wydaniu niemieckim :-)

    A co myślałeś?

    > A obywatele to kto? A Panstwo to kto?

    Państwo to banda darmozjazdów opłacanych z moich (m.in) pieniędzy.

    Jeśli Ty potrzebujesz takiej niańki, która Cię przez życie poprowadzi, to
    Twój problem i sam sobie za tą niańkę zapłać.
    Nie widzę, powodów, dla których to ja miałbym Ci ją fundować.

    Na tym polega różnica, w obu przypadkach ktoś za Ciebie myśli, ale w tym
    jednym pożądanym, płacisz za tego kto myśli Ty sam.

  • 19. Data: 2009-12-10 11:39:00
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

    > to mało

    Wiem, że mało ale teraz jak znowu są niejasnosci w sprawie bezpłatnej
    platformy tv publicznej z astry to moga byc niepotrzebne straty.

    Nic w tym kraju nie jest pewne.

    --
    zor

  • 20. Data: 2009-12-10 11:40:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Dlaczego wiec nadal są w sprzewdazy telewizory z mpeg2?

    A dleczego miałoby ich nie być?
    Wykup wszystkie z rynku, to nie będzie.
    Dlaczego oczekujesz, że ktoś zrobi to za Ciebie i poniesie być może tego
    koszty?

    > U sasiadów za zachodnia granica zostały wycofane ze sprzedazy, chociaz tam
    > własnie nadawane sa jeszcze programy w mpeg2 w duzej ilości.

    Ich sprawa jak ich stać.

    > Jak ktos sie nie zna to mozna go robic w bambuko?

    Niech się nie bierze sam za rzeczy o których nie ma pojęcia.

    >Zgodnie z literą prawa.

    Za niewiedzę i lekkomyślność trzeba płacić.
    Alebo temu kto się zna, albo frycowe w sklepie.