  • 1. Data: 2009-01-08 11:05:52
    Temat: Pendrive U3 kontra PortableApps
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com>

    Witam.

    Tak się zastanawiam... czy jest jakaś poważna różnica pomiędzy pendrivem U3
    a zwykłym z dogranymi programami (np. aplikacja PortableApps)?

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 2. Data: 2009-01-08 13:46:42
    Temat: Re: Pendrive U3 kontra PortableApps
    Od: Mariusz <m...@w...pl>

    Jan Bartnik pisze:
    > Witam.
    >
    > Tak się zastanawiam... czy jest jakaś poważna różnica pomiędzy pendrivem U3
    > a zwykłym z dogranymi programami (np. aplikacja PortableApps)?

    Jasne, na tych z U3 możesz mieć U3, ale nie musisz.
    Na tych bez U3 nie masz U3 i nie możesz go mieć.

    M.

  • 3. Data: 2009-01-08 14:20:18
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com>

    Dnia Thu, 08 Jan 2009 14:46:42 +0100, Mariusz napisał(a):

    > Jasne, na tych z U3 możesz mieć U3, ale nie musisz.
    > Na tych bez U3 nie masz U3 i nie możesz go mieć.

    A czym jest to magiczne U3?

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 4. Data: 2009-01-08 17:40:16
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    http://pl.wikipedia.org/wiki/U3

  • 5. Data: 2009-01-08 17:42:58
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Kot Prezydenta napisał(a):

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/U3

    Z powyższego nie wynika dlaczego aplikacja U3 Launchpad nie może być
    stosowana na dowolnym napędzie USB. Nawiasem mówiąć ja aplikacji U3
    używam jako aplikacji portable uruchamianych z zewnetrznego dysku :)

    j.

    --
    Orle pióra, kaczy chód,
    i Cesarza zwalą z nóg.

  • 6. Data: 2009-01-08 17:58:45
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com>

    Dnia 8 Jan 2009 18:42:58 +0100, januszek napisał(a):

    > Z powyższego nie wynika dlaczego aplikacja U3 Launchpad nie może być
    > stosowana na dowolnym napędzie USB.

    Do tego zmierzałem. Ang. wersja mówi troszkę więcej:

    "The hardware configuration causes Windows disk management to show two
    drives:
    1. A read-only ISO 9660 volume on an emulated CD-ROM drive with an
    autorun configuration to execute the U3 LaunchPad, and
    2. A standard flash drive (FAT formatted) that includes a hidden
    "SYSTEM" folder with installed applications."

    Tylko czy dysk np. 8GB U3 to 8GB i w tym ten niby cd-rom, czy 8GB plus
    niby-CD. Jeśli pierwsza opcja to jest to totalnie bez sensu... tzn. z
    marketingowego punktu widzenia - kapitalne :)

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 7. Data: 2009-01-08 18:31:33
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jan Bartnik napisał(a):

> [...]

    > 2. A standard flash drive (FAT formatted) that includes a hidden
    > "SYSTEM" folder with installed applications."

    Więc wiesz czy tylko wklejasz? Bo wklejanie treści z wiki zamiast
    podania do nich linku, do tego jeszcze w obcym języku jest co najmniej
    bez sensu ;)

    j.

    --
    Orle pióra, kaczy chód,
    i Cesarza zwalą z nóg.

  • 8. Data: 2009-01-08 20:27:22
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com>

    Dnia 8 Jan 2009 19:31:33 +0100, januszek napisał(a):

    > Więc wiesz czy tylko wklejasz? Bo wklejanie treści z wiki zamiast
    > podania do nich linku, do tego jeszcze w obcym języku jest co najmniej
    > bez sensu ;)

    Wystarczy zmienić ma en.wikipedia albo kliknąć w "English" gdzieś tam po
    lewej stronie. Po naszemu zawsze jakoś bardziej ubogo było :)

    To pendrive 8GB U3 w końcu ma pojemność 8GB, czy 8GB odjąć miejsce na
    CD-ROM z aplikacjami, które mógłbym sam sobie wgrać nie martwiąc się o to,
    że nie mam Windows XP? ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 9. Data: 2009-01-09 09:23:10
    Od: "miab" <m...@w...pl>

    Jan Bartnik wrote:
    > Witam.
    >
    > Tak się zastanawiam... czy jest jakaś poważna różnica pomiędzy
    > pendrivem U3 a zwykłym z dogranymi programami (np. aplikacja
    > PortableApps)?

    U3 dzieli pena na conajmniej dwa dyski w tym jedem startowy CDROM-o podobny.

    miab

  • 10. Data: 2009-01-09 12:00:07
    Od: Mariusz <m...@w...pl>

    Jan Bartnik pisze:
    > To pendrive 8GB U3 w końcu ma pojemność 8GB, czy 8GB odjąć miejsce na
    > CD-ROM z aplikacjami,

    8GB jak każdy pendrive o takiej pojemności. Część z tego jest zajęta
    przez U3 (czyli dostępne jest standardowe mniej niż 8GB, ale U3 można
    usunąć i wtedy jest to normalny 8GB pendrive).

    M.