  • 21. Data: 2024-02-28 00:50:08
    Temat: Re: policzyłem was
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 27.02.2024 o 23:31, sundayman pisze:

    > Co ty taki niestabilny uczuciowo jesteś ??

    Mylisz się. Adam jest 'ikoną' stabilności :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 22. Data: 2024-02-28 05:36:51
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    > Doceńmy jednak, że od przeszło dwudziestu lat używa tego samego czytnika.

    Tego samego czytnika, tego samego programu pocztowego, tego samego klienta
    IRCa, programu do projektowania PCB (AutoTrax, pod DOSboxem), do muzyki
    (FastTracker II). Nawet na GG nadal siedzę przez ekg, choć żywej duszy już
    tam nie ma (nawet zboczeńcy już dali sobie z tym spokój), a w konsoli
    nadal mam ISO-8859-2. Z BBSów (w zasadzie jednego) też jeszcze czasem
    korzystam.

    Więc to chyba nie tu jest problem :)

    --
    W środku nocy zdenerwowany mężczyzna dobija się do drzwi portierni
    szpitala psychiatrycznego:

  • 23. Data: 2024-02-28 05:48:43
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    > Przed chwilą ściągnąłem tysiąc wiadomości (to chyba sporo, nie
    > patrzyłem jaki okres obejmuje). Po posortowaniu wyszło mi 76.

    Całkowicie zgodnie z tym, co wyszło mi.

    [news@kvm ~]$ tail -n 1000 spool/overview/p/m/e/pl.misc.elektronika.DAT | awk -F\\t
    '{print $3}' | sort | uniq | wc -l
    76

    Okres od 23 stycznia 2024.

    Przy 10000 (od 15 lutego 2023) mamy 187 różnych From na samym pme. Przy
    44735 (bo tyle jest teraz postów na chmurce z pme, od 2019 r.) aż 558.
    Przy czym patrząc na te From to osób jest trochę mniej.

    Ciekawostka. Czasem te same osoby kodują znaki hex (QP) we From wielkimi
    literami, a czasem małymi. Na przykład (akurat u Ciebie tak nie jest, ale
    użyję jako przykładu, żeby nie wywoływać nikogo do tablicy):

    =?UTF-8?Q?Jaros=C5=82aw?= =?UTF-8?Q?_Soko=C5=82owski?= <j...@l...waw.pl>

    I są tacy, którzy mają czasem =C5=82, a czasem =c5=82.

    Czemu? Nie wiem :)

    --
    Leci mucha, aż tu nagle wpada na drzewo i spada na ziemię. Po chwili
    wstaje, otrzepuje się i mówi:

  • 24. Data: 2024-02-28 05:53:53
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    sundayman <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Ty sadysto. Mojej też opowiadam różne tam z roboty ciekawostki ( i nawet
    > posłucha ) ale żeby ją ciągać na coś takiego... To jak do castoramy
    > brać. Zbrodnia.

    Moja obecna chętnie pójdzie może nie do Castoramy, ale do Obi. Zostawiam
    na dziale ogrodniczym i mam spokój :)

    > Zapewne. No i z wiekiem lenistwo rośnie. Gdzieś jechać dalej niż poza
    > moje miasto to by mi się nie chciało.

    Ja bym chętnie się gdzieś dalej wyrwał (i czasem się wyrywam), ale to
    zawsze jest mocno pokomplikowane przez chorego kota, który 2x dziennie
    musi dostawać leki.

    --
    Profesor biologii mowi do studentow:
    - Zaraz pokaze panstwu zabe. Bedzie ona tematem dzisiejszego wykladu.

  • 25. Data: 2024-02-28 11:43:32
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Arnold Ziffel napisał:

    > Przy 10000 (od 15 lutego 2023) mamy 187 różnych From na samym pme. Przy
    > 44735 (bo tyle jest teraz postów na chmurce z pme, od 2019 r.) aż 558.
    > Przy czym patrząc na te From to osób jest trochę mniej.

    76 to niewiele, więc przed wrzuceniem do wc obejrzałem listę. Wśród tych
    76 jest 6 ewidentnie podwójnych pozycji. Czyli mamy dokładnie 70 osób.

> [...]
    >
    >=?UTF-8?Q?Jaros=C5=82aw?= =?UTF-8?Q?_Soko=C5=82owski?= <j...@l...waw.pl>
    >
    > I są tacy, którzy mają czasem =C5=82, a czasem =c5=82.

    Takich to ja nie widzę. Za to jest przypadek pary z różnie opisaną samą
    deklaracją -- zamiast "=?UTF-8?..." jest "=?utf-8?...".

    > Czemu? Nie wiem :)

    Zakładam, że to nie ze złośliwości, tylko ktoś używa różnych komputerów
    z nieco różniącym się oprogramowaniem.

    --
    Jarek

  • 26. Data: 2024-02-28 13:00:28
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 27.02.2024 o 23:35, sundayman pisze:

    > No posortowałem po nadawcy. I policzyłem nicki. Taka statystyka
    > chałupnicza :)

    > Eee, to by było chyba zbyt elitarnie :)
    > No nie wiem. Może ktoś ma lepszy pomysł jak policzyć.
    > Może po prosty ustawimy się w szeregu i kolejno odliczymy ?

    Siedem!