  • 11. Data: 2014-07-27 21:37:22
    Temat: Re: polskie drogi
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 27 Jul 2014 21:12:55 +0200, Alf/red/ napisał(a):

    > A ja po pierwszym wiem, że kurwa kurwa kurwa patrz kurwa pierdolony
    > kurwa kurwa. Błeee...
    > Natomiast treściowo to jest na poziomie miliona filmików z Rosji, może
    > nawet mniej.

    Tez masm wrazenie ze tresciowo mniej ... i to jest chyba powod do dumy
    :-)

    J.

  • 12. Data: 2014-07-27 21:45:18
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 27 Jul 2014 21:34:17 +0200, ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    wrote:

    >Jakich słów używać w zamian?

    Rukwa? ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 13. Data: 2014-07-27 22:37:58
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 27.07.2014 21:45, jerzu pisze:

    > Rukwa? ;)

    może inaczej. ja nie przeklinam. nie i już. syna, przekleństw nauczyła
    ulica i szkoła. córkę - jeszcze nie. wiecie co mówi? "O rety!"
    Podpatrzyła na bajce i zapamiętała. niestety dzieci z podwórka nie
    wiedzą co znaczy o rety. Nieobce mi uczucie. jak kiedyś powiedziałem w
    byłej pracy "Do diaska" to też nie wiedzieli czy mi coś podać, czy się
    śmiać mają....
    ToMasz

  • 14. Data: 2014-07-27 22:55:51
    Od: spider <"spajder78[WytnijTo]"@wp.pl>

    W dniu 2014-07-27 21:34, ToMasz pisze:

    > nieskutecznie oduczyć? Jakich słów używać w zamian?

    Motyla noga!

  • 15. Data: 2014-07-27 23:09:06
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    > co w tym dziwnego, jeśli sami tak dzieci uczymy, a potem próbujemy
    > nieskutecznie oduczyć? Jakich słów używać w zamian?

    Ostatnio wpadłem do rowu, samochód zawisł, katalizator podpalił trawę
    pod samochodem, a moja reakcja to było "hehehe" ;)

    Człowiek się uodparnia na takie rzeczy - kwestia treningu.

  • 16. Data: 2014-07-27 23:20:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 27 Jul 2014 22:37:58 +0200, ToMasz napisał(a):
> [...]
    > wiedzą co znaczy o rety. Nieobce mi uczucie. jak kiedyś powiedziałem w
    > byłej pracy "Do diaska" to też nie wiedzieli czy mi coś podać, czy się

    No ale pomysl, ogladasz np Niagare, i co mowic - o rety, do diaska ?
    :-)

    J.

  • 17. Data: 2014-07-27 23:35:32
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello ToMasz,

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 18. Data: 2014-07-28 03:11:32
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > co w tym dziwnego, jeśli sami tak dzieci uczymy, a potem próbujemy
    > nieskutecznie oduczyć?

    Eeetam, spójrz na to z innej strony: Dla takiego obcokrajowca jez.
    polski jest koszmarem nie do opanowania. A tu wystarczy znac 1 slowo i
    juz rozumiesz polowe wypowiedzi;-) Ba, w przypadku tych filmikow to
    nawet wszystko mozesz zrozumiec znajac to 1 slowo.
    W wietnamskim (i pewnie w innych azjatyckich jezykach tez) w zaleznosci
    od tego, jak sie wypowiada dane slowo, zalezy jego znaczenie, czasem
    skrajnie rozne. My nie gorsi, k'wa moze oznaczac zdenerwowanie, wypadek,
    zadume a nawet zachwyt wystarczy tylko nieco zmienic intonacje.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 19. Data: 2014-07-28 09:58:26
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2014-07-27 22:55, spider pisze:

    > Motyla noga!

    Anacron! Nasz męczenniku! Pan do Ciebie. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 20. Data: 2014-07-28 19:50:52
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-07-27 17:40, J.F. wrote:

    > Dzieki Chinczykom, supermarketom i tanim kamerkom mamy juz prawie jak
    > w Rosji :-)

    Obejrzalem pare filmikow i pewna rzecz mi sie nasunela. Jakies 10-15%
    przypadkow to jakies dziwne sytuacje, gdzie wedle przepisow wina jest
    ewidentna ... ale patrzac na nagranie z kamery (zwykle walacego czyli
    tego, ktory teoretycznie jest niewinny) wyglada to juz zupelnie inaczej.

    Czesto gest ci goscie nie robili _nic_ aby uniknac kolizji. Widzac
    sytuacje na drodze - zamiar czy nawet juz wykonywany manewr nie
    podejmowali zadnych dzialan aby uniknac tego zdarzenia. A podstawowe
    dzialanie to po prostu zwolnic i zachowac ostroznosc oraz uwzgledniajac
    fakt, ze to co sie dzieje ewidentnie zmierza w kierunku kolizji.

    A gdzies tam w przepisach jest, ze kolizji nalezy starac sie uniknac (w
    tych sukacjach nie ma mowy o tym, ze ktos musialby sie narazac zeby
    uniknac - wystarczylo po prostu zwolnic widzac rozwoj wypadkow i przede
    wszystkim na sile nie forsowac swojego pierwszenstwa).

    A teraz pytanie - jak w takiej sytuacji zachowa sie sad jesli rzekomy
    sprawca powola sie na film i bedzie wnosil, ze faktycznie wymusil
    pierwszenstwo ale kolizji mozna bylo uniknac tylko ten drugi nie zrobil
    nic aby tak sie stalo - kontynuowal tylko jazde ktora doprowadzila do
    nieuchronnego - czyli zazwyczaj zwyklej stluczki.

    Bo w sumi enie przypominam sobie przepisu ktory daje prawo walenia w co
    sie chce jesli mozna tego uniknac. Czy taki filmik to wystarczajacy
    material?

    --
    mk4