  • 41. Data: 2014-08-02 23:34:28
    Temat: Re: polskie drogi
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message
    news:lrgk41$56u$1@node2.news.atman.pl...

    > Gdyby nie kamery to może by przekonała a może jednak nie.
    > W sytuacji kiedy wszystko było nagrywane nie będzie już zeznania
    > wiarygodnego policjanta przeciwko oskarżonemu tylko
    > zeznania mało wiarygodnego policjanta przeciwko zapisowi
    > audio i video. Jak myślisz, sędzia podważy wiarygodność
    > zapisu z kilku kamer na korzyść policjanta idioty który
    > zdecydował się iść w takiej sytuacji do sądu ?

    Oglądnij ten film, pierwsza scenka:
    http://www.cda.pl/video/11297020/Policjanci-vs-telef
    on-ciastko

    Facet rozmawia przez prawdziwy, a już po syrenach i zatrzymaniu
    podmienia telefon przez który rozmawiał na dopiero w tej
    sekundzie odwinięty z alu folii ciasteczkowy, cytuję: "teraz telefon
    podmieniamy na ten czekoladowy i kontynuujemy rozmowę".

    A więc chyba nikt poza tą jawną operacją robienia policji w konia
    nie skorzysta z tej metody na uniknięcie mandatu za telefon przy uchu.

    Policja na tych filmikach jest zilustrowana bardzo niezaradnie.
    Zgadzam się z kolegą obok co stwierdził że ten "cwaniak" powinien
    przejechać się gdzieś gdzie Policja nie ma poczucia humoru
    lub jest bardziej zestresowana i w takiej sytuacji wyczuje że nie
    chodzi o trzymanie ciasteczka przy uchu (bo kto to robi?) tylko
    że telefon został podmieniony już po zatrzymaniu i zobaczylibyśmy
    co by się działo dalej. Ten człowiek byłby wyprowadzony z auta,
    posadzony na tylnym siedzeniu radiowozu a w tym czasie Policja
    przeszukałaby jego auto i jak znaleźliby telefon to myślę że
    przetrzepaliby mu tyłek w inny sposób...

  • 42. Data: 2014-08-03 11:58:23
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-08-02 23:34, Użytkownik Pszemol napisał:

> [...]
    > sekundzie odwinięty z alu folii ciasteczkowy, cytuję: "teraz telefon
    > podmieniamy na ten czekoladowy i kontynuujemy rozmowę".

    Facet nie rozmawia tylko robi scenkę dla kamery.
    Jak udowodnisz ze w scence brał udział telefon a nie ciasteczko ?

    Zabawa była głupia ale pokazywała to co już pisałem, władza
    i odwaga stróżów kończy się w momencie kiedy zaczyna się
    nagranie tego co robią.

    Pozdrawiam

  • 43. Data: 2014-08-04 00:43:44
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Zabawa była głupia ale pokazywała to co już pisałem, władza
    > i odwaga stróżów kończy się w momencie kiedy zaczyna się
    > nagranie tego co robią.

    To raczej problem ...

    - telefon ?
    - nie, ciasteczko.
    - to może gaśnicę sprawdzimy ?
    - ...

    Największy obibok znajdzie możliwość wykazania się

  • 44. Data: 2014-08-04 00:55:11
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-08-04 00:43, Użytkownik John Kołalsky napisał:

    > To raczej problem ...
    >
    > - telefon ?
    > - nie, ciasteczko.
    > - to może gaśnicę sprawdzimy ?
    > - ...
    >

    > Największy obibok znajdzie możliwość wykazania się

    To w czym problem, niech sprawdza, gaśnice mam trzy bo niedawno
    pracowałem jako specjalista od ppoż i zostało mi kilka naprawdę
    niezłych. Ale jaki problem kupić w supermarkecie za dwadzieścia
    złotych ? lub dostać w gratisie u diagnosty (mój proponuje talon
    na LPG lub gaśnicę, ostatnio poszerzył asortyment ale nie pamiętam
    o co). Trójkąt też mam, mam nawet starą apteczkę jakby przepisy
    się nagle zmieniły. :-)

    I nie zakładasz chyba ze na takie zabawy pojedzie gość rozklekotanym
    polonezem czy dużym fiatem.