  • 11. Data: 2017-11-30 12:46:15
    Temat: Re: polskie drogi
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 30 Nov 2017 03:03:17 -0800 (PST), p...@g...com

    > mozliwe ale wtedy nagrywajacy powinien wczesniej
    > rozpoznac tandem i odpowiednio zareagowac

    Do tego stopnia że mógł w ogóle zostać w domu...
    Poza tym wszystko dobrze?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 12. Data: 2017-12-03 12:14:57
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 30 Nov 2017 12:46:15 +0100, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    >Do tego stopnia że mógł w ogóle zostać w domu...
    >Poza tym wszystko dobrze?

    I wyszło że ten nagrywający to kapelusznik, a reszta to mistrzowie
    kierownicy ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 13. Data: 2017-12-03 22:31:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 03 Dec 2017 12:14:57 +0100, j...@i...pl napisał(a):

    > I wyszło że ten nagrywający to kapelusznik, a reszta to mistrzowie
    > kierownicy ;)

    No ba - skoda pokazala wszystkim jak sie jezdzi, babka w seacie mimo
    wszystko zachowala czujnosc, tylko nagrywajacy baby nie potrafi
    wyprzedzic :-)

    J.

  • 14. Data: 2017-12-04 08:46:52
    Od: p...@g...com

    --No ba - skoda pokazala wszystkim jak sie jezdzi, babka w seacie mimo wszystko
    zachowala czujnosc, tylko nagrywajacy baby nie potrafi wyprzedzic :-)

    ten w skodzie juz wital sie z kostucha (zobacz jak barierka zachodzi na pas) a i pani
    z seata ubezpieczenia na zycie bym nie sprzedal :-)

    https://www.youtube.com/watch?v=MDZSQpulToY

    ostatni zawodnik to juz patologia :-)

  • 15. Data: 2017-12-04 12:28:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >wyprzedzic :-)

    >ten w skodzie juz wital sie z kostucha (zobacz jak barierka zachodzi

    Liczy sie, ze dal rade :-)

    Ale jakby babka w seacie nie hamowala, to by nie dal rady.
    A filmujacy by sie dowiedzial, ze za maly odstep trzymal :-)

    >a i pani z seata ubezpieczenia na zycie bym nie sprzedal :-)

    Skode jednak zauwazyla i drogi jej nie zajechala, wiec plusika ma :-)

    >https://www.youtube.com/watch?v=MDZSQpulToY
    >ostatni zawodnik to juz patologia :-)

    Patologia, ale spojrz na 1:00 - sa jeszcze przewidujacy kierowcy na
    drogach, wczesnie zaczal hamowanie :)

    J.

  • 16. Data: 2017-12-04 12:57:41
    Od: p...@g...com

    --Patologia, ale spojrz na 1:00 - sa jeszcze przewidujacy kierowcy na drogach,
    wczesnie zaczal hamowanie :)

    wjazd sie konczy a gamonie zaczynaja sie tasowac (brak odstepu, duze roznice
    predkosci) wiec hamuje, na A6 pod Szczecinem notorycznie widze rzad aut ktore z
    predkoscia 40-50 km/h i odstepem 3m wbijaja sie gesiego na autostrade

  • 17. Data: 2017-12-04 13:27:57
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    > roznice predkosci) wiec hamuje, na A6 pod Szczecinem notorycznie widze
    > rzad aut ktore z predkoscia 40-50 km/h i odstepem 3m wbijaja sie gesiego

    i później taki mówi- przecież włączyłem kierunkowskaz- nie widział pan??
    mi ostatnio na wstecznym wjechał w przód i z pretensjami że jego świateł
    wstecznego nie widziałem

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 18. Data: 2017-12-04 13:44:31
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Mon, 4 Dec 2017 13:27:57 +0100, w <p03n4d$8k1$1@node2.news.atman.pl>, "tck"
    <t...@t...Wytnij.net.pl> napisał(-a):

> [...]
    >
    > i później taki mówi- przecież włączyłem kierunkowskaz- nie widział pan??
    > mi ostatnio na wstecznym wjechał w przód i z pretensjami że jego świateł

    A po co jechałeś skoro widziałeś jego wsteczny?

    taki gupi to nie jestem, w momencie dzwona już cofałem, tylko że wolniej
    i mam na to film;)
    https://www.youtube.com/watch?v=Fz-RPD7Uh8w

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 19. Data: 2017-12-04 13:51:37
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "TomN" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości
    > tck w

    > No i Radeczek sie jak zwykle popisał, nie mająć danych

    dane danymi, tutaj czytanie ze zrozumieniem się kłania... "mi na wstecznym
    wjechał w przód" nie jest tożsame z "wjechałem w cofającego"

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl