  • 21. Data: 2017-12-04 16:03:13
    Temat: Re: polskie drogi
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    r...@k...pl w
    <news:t7oa2dlls5q7uclgto0r1t5s91j6r54u60@4ax.com>:

    > A po co jechałeś

    Wnioskowanie z dupy

    > skoro widziałeś jego wsteczny?

    Kolejne wnioskowanie z dupy, mogły być zepsute...

    Ty Radziu zawsze trollem byłeś, więc nie dziwne, że nie zapytałeś kto i za
    co mandat dostał, tylko z pretensjami od razu na wstępie do interlokutora...

    --
    'Tom N'

  • 22. Data: 2017-12-04 16:06:05
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    tck w

    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości

    > taki gupi to nie jestem, w momencie dzwona już cofałem, tylko że wolniej
    > i mam na to film;)
    > https://www.youtube.com/watch?v=Fz-RPD7Uh8w

    No i Radeczek sie jak zwykle popisał, nie mająć danych

    --
    'Tom N'

  • 23. Data: 2017-12-04 16:32:10
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 4 Dec 2017 16:03:13 +0100, w
    <t2mvkzvmcjbm$.dlg@int007.dyndns.org.invalid>, TomN
    <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał(-a):

    > Ty Radziu zawsze trollem byłeś, więc nie dziwne, że nie zapytałeś kto i za

    Zapewne wyśmiałem jakieś twoje głupoty z 5 lat temu i w końcu miałeś okazję
    zabłysnąć. Gratulacje :)))

  • 24. Data: 2017-12-04 19:02:28
    Od: p...@g...com

    PZU jak to mawiają a tak przy okazji co to za kamera ? obraz koszerny

  • 25. Data: 2017-12-04 22:26:06
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    PZU jak to mawiają a tak przy okazji co to za kamera ? obraz koszerny

    Mobius ActionCam z obiektywem na przedłużaczu jak tutaj
    https://www.youtube.com/watch?v=9qx5fgy8f28 niewidoczna dla laika;)

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 26. Data: 2017-12-05 08:46:44
    Od: p...@g...com

    dzieki, na tyl potrzebuje cos z wifi wiec raczej xiaomi:
    https://www.gearbest.com/car-dvr/pp_967346.html?

  • 27. Data: 2017-12-06 12:32:14
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    >podsumujmy, kobieta w seacie przyspiesza (juz po zobaczeniu zjazdu), potem
    >ciagnie do oporu po czym hebel i zjazd ? >widocznie lubi ryzyko :-)

    Obejrzałem kilka razy i nadal nie wiem o co kaman w tej całej akcji :P

    --
    Pzdr