-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.net
!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!newsfeed.straub-nv.de!eternal-september.org!feed
er.eternal-september.org!mx02.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: dddddddd <f...@e...com>
Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody
Subject: pomiar prądu w aucie
Date: Fri, 12 Dec 2014 16:57:12 +0100
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 18
Message-ID: <m6f387$900$1@dont-email.me>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Fri, 12 Dec 2014 15:56:55 +0000 (UTC)
Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
posting-host="3ebf87f9a6ee2e1031f0cc7e9912ecca"; logging-data="9216";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX19xZWpQZG1wM0cMCkgBottS"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.6.0
Cancel-Lock: sha1:BFmJKG+2F4/EEBrloy1FKR1OvBA=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:675552 pl.misc.samochody:2551859
[ ukryj nagłówki ]Witam,
Coś pożera prąd w moim aucie. Nie dzieje się to zawsze dlatego szukam
sposobu jak wpiąć amperomierz do auta i go nie spalić przy odpalaniu :)
Da się jakoś to zrobić? Auto to duży prądożerny diesel, pełny stan
spoczynku osiąga po ponad pół godzinie (pobiera wtedy naście mA), ale
czuję że nie zawsze (bo mimo nowego akumulatora 100 czy 110Ah i tras
min. 2x30 km autostradą praktycznie codziennie co jakiś czas słabo kręci
i trzeba go doładować). Normalnym w tym aucie jest że do pół godziny
moduły się usypiają (tuż po zamknięciu jest kilka amper, później
stopniowo spada, po otwarciu auto ciągnie kilkanaście A, ale to też w
jego przypadku normalne)
Pacjent to BMW e61 535d, wymieniona "inteligentna" klema, w błędach nic
nie ma, alternator napięcie daje poprawne.
--
Pozdrawiam
Łukasz
Następne wpisy z tego wątku
- 12.12.14 19:21 Tomasz Pyra
- 12.12.14 19:32 Marvin
- 12.12.14 21:34 ToMasz
- 12.12.14 23:49 dddddddd
- 12.12.14 23:50 dddddddd
- 12.12.14 23:58 Czesław Wiśniak
- 13.12.14 11:26 Tomasz Pyra
- 13.12.14 11:58 AlexY
- 13.12.14 13:57 re
- 13.12.14 15:41 pawel
- 13.12.14 15:51 platformowe głupki
- 13.12.14 16:24 J.F.
- 13.12.14 17:10 Adam
- 13.12.14 17:17 platformowe głupki
- 13.12.14 17:24 re
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- twardy dysk stuka
- Oclenie alkalicznych akumulatorów
- Powerbank jednonapieciowy, a trzynapieciowy
- Lustra w maszynie ASML
- DC blocker i buczące toroidy
- Problemy TSMC cd
- Detektor
- Może tutaj się uda: [NTG] Elewacja / dziurawa Churka
- Falownik jednofazowy a żarówka
- Agregat i "legalność" instalacji
- Uziom
- (Ponownie) odkryto, że ładowanie pulsacyjne robi dobrze
- driver led ?
- Długość wtyku zasilającego ?5.5mm
Najnowsze wątki
- 2024-05-02 Gdańsk => Business Development Manager - obszar bezpieczeństwa IT <=
- 2024-05-02 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-02 Katowice => Java Developer <=
- 2024-05-02 'Studenci do nauki!'
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Wrocław => Lider Serwisu/Programista PLC z językiem niemieckim <=
- 2024-05-02 Łódź => Senior DevOps Engineer <=
- 2024-05-02 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-02 Ulm => Solution Architect (secure communication and IoT solutions) <=
- 2024-05-02 Fotowoltaika - inwerter - jakie ficzery?
- 2024-05-01 1902 Clement Gerrard
- 2024-05-01 Białystok => Inżynier DevOps (Kubernetes, AWS) <=
- 2024-05-01 Berlin => IT Network Engineer <=