  • 31. Data: 2012-08-01 22:39:13
    Temat: Re: pompka paliwa (SC900)
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-08-01 22:12, nazgul pisze:

    > UWAGA! ROZWAŻANIA TEORETYCZNE
    > a jak wykażesz, że jest zepsuta?

    No przy tak banalnej sprawie jak cewka, to jest proste - pomiar
    rezystancji, test iskry itp (chyba że cewka zintegrowana z modułem).
    To twoje rozważanie teoretyczne dopiero nabiera rumieńców jakby
    dotyczyło powiedzmy np procesora lub karty graficznej - jak wykażesz że
    zepsute? Tego już multimetrem na stole nie pokażesz.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 32. Data: 2012-08-01 22:44:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "nazgul" <x...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > w sumie nie wiem z czym polemizujesz.
    > ze słowem "monopol"?

    Skoro jest użyte całkowicie bez sensu - to i owszem.

    > jeżeli to ma ci poprawić humor to nazywaj to sobie innymi warunkami
    > sprzedaż.

    To nie jest kwestia poprawiania humoru, tylko różnicy między sensownym
    gadaniem, a babuleniem.

  • 33. Data: 2012-08-01 22:44:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "nazgul" <x...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > UWAGA! ROZWAŻANIA TEORETYCZNE
    > a jak wykażesz, że jest zepsuta?

    Komu chcesz wykazywać?

  • 34. Data: 2012-08-02 07:11:20
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    > Cewka noname 220zł, oddać nie można "bo elektryczne części nie podlegają
    > zwrotowi". :-)

    Nie podlegają zwrotowi jak np. kupisz a się okaże że to nie była cewka i
    chcesz zwrócić. Ale jak kupiłeś i jest niesprawna to jak najbardziej można
    reklamować. Tyle że jak montowałeś sam to moze być problem. Wtedy najlepiej
    szukać znajomego mechnika co da pieczątkę.

  • 35. Data: 2012-08-02 12:58:53
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > Użytkownik "nazgul" <x...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Skoro jest użyte całkowicie bez sensu - to i owszem.

    proste masz życie: nie rozumiem = bez sensu.

    > To nie jest kwestia poprawiania humoru, tylko różnicy między sensownym
    > gadaniem, a babuleniem.
    Sądze, że zapoznanie się ze słownikową definicją monopolu
    pomoże Ci rozróżnić jedno od drugiego.
    Niestety gwarancji dać nie mogę, bo są ludzie sztywno przywiązani do
    kontekstu w którym wyrażenie spotykali, i np. monopol kojarzy im się tylko
    ze sklepem z wódką.

  • 36. Data: 2012-08-02 13:02:07
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > Użytkownik "nazgul" <x...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Ja akurat trenowałem na tłumikach.
    > Były ze 4 do wyboru, różnica cen rzędu 100%.

    a gwarancja producenta obejmuje tłumiki?
    bo w to, że sobie pojadę do ASO i każe im zamontować coś producenta X to ja
    wierzę.
    interesuje mnie jedynie aspekt gwarancji producenta (nie tego konkretnego
    ASo czyli tu sprzedawcy).

  • 37. Data: 2012-08-02 13:08:11
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-07-31 22:20, nazgul pisze:

    > czyli normalnie, w ASO nr 2 Ci nie naprawią

    ...części której ani nie wyprodukowali, ani od nich nie kupiłeś.
    Masz rację, normalnie.

  • 38. Data: 2012-08-02 13:14:13
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-08-02 12:58, PM pisze:

    > Sądze, że zapoznanie się ze słownikową definicją monopolu

    Niech będzie: firma fiat ma monopol na produkowanie części gwarantowanych przez firmę
    fiat.
    Co za celna i wiele wnosząca konstatacja.

  • 39. Data: 2012-08-02 13:15:59
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin PM

    > Niestety gwarancji dać nie mogę, bo są ludzie sztywno przywiązani do
    > kontekstu w którym wyrażenie spotykali, i np. monopol kojarzy im się
    > tylko ze sklepem z wódką.

    Myślisz, że ktoś konia wódką poił? On może mieć skojarzenia raczej tylko
    z owsem i pastwiskiem.

    --
    ignorance is bliss

  • 40. Data: 2012-08-02 13:23:24
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > Dlaczego mieliby tracić gwarancję ???

    Przecież wszystko zależy: czy kupisz tę nieoryginalną część od ASO (jeśli oferują),
    od warunków gwarancji itd.
    Jednak sytuacja że ASO gwarantuje część, której od nich nie kupiłeś, uznał bym za
    bardzo dziwną, nawet gdyby ją sami zamontowali.