  • 71. Data: 2012-08-02 22:34:22
    Temat: Re: pompka paliwa (SC900)
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "nazgul" <x...@w...pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > nie wiem czy będziesz w stanie dokonać takiej gimnastyki umysłowej
    > Fiat=np. Norwegia
    > Citroen= dajmy na to Polska
    > Jak nie odpowiada Ci płacenie dużo za wódkę w Norwegii to przenosisz się
    > do Polski.

    Za dużo za tą wódkę, którą dają za darmo (gwarancja)?
    Powinni dopłacić?

    EOD

  • 72. Data: 2012-08-02 22:35:10
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-08-02 22:08, Cavallino pisze:

    > Łżesz, albo tłuczesz od rzeczy.
    > Jaki jest sens żądania od producenta stosowania innych części niż
    > własne, jeśli to on płaci za części i naprawę?

    > A dlaczego i po co miałbyś mieć?

    > Nie - te same warunki.
    > Żaden producent nie daje prawa do decydowania nabywcy, jakich części ma
    > używać do produkcji/naprawy swojego produktu

    to już się plączesz w zeznaniach potężnie:
    cytuję:
    JA:
    > (oczywiście wierzę Ci na słowo, że na gwarancji mogą wsadzić np.
    > chińskie tarcze hamulcowe, albo przeguby).

    Ty:
    "Ja akurat trenowałem na tłumikach.
    Były ze 4 do wyboru, różnica cen rzędu 100%."

    dyskuja nie ma sensu, bo albo rzniesz głupa, albo masz zaniki pamięci.

    > Przeciwnie to jest w Twojej głowie.

    i co? "zatkało kakało"?

    > Tak.

    podać wiaderko i szufelkę?

    > I gdzie tu mowa o naprawianiu auta przez gwaranta?

    i gadaj ze ślepym o kolorach.

  • 73. Data: 2012-08-02 22:41:48
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    > A z czym?
    > Bo zadałeś pytanie, a zgadzać się można tak co zasady z tezą, a nie
    > pytaniem.

    te literki czyta się wierszami, od góry do dołu
    tak jak dialogi w książce.
    może teraz będzie prościej?

  • 74. Data: 2012-08-02 22:44:32
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-08-02 22:34, Cavallino pisze:

    > Za dużo za tą wódkę, którą dają za darmo (gwarancja)?
    > Powinni dopłacić?
    >
    > EOD

    pytasz i dajesz EOD?
    Aha i napisz jakoś składnie bo chyba literki Ci się poząjącowały.

  • 75. Data: 2012-08-03 00:02:08
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Łżesz, albo tłuczesz od rzeczy.
    > Jaki jest sens żądania od producenta stosowania innych części niż własne,
    > jeśli to on płaci za części i naprawę?

    Se zajrzyj do warunków gwarancji

  • 76. Data: 2012-08-03 01:44:03
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > A ktoś tak twierdzi?

    W twierdzeniu UTRATY GWARANCJI chyba jest to zawarte. Bo jak
    można utracić gwarancję na część, na którą przez producenta auta
    gwarancja nie została udzielona ?

    No chyba, że ja czegoś nie kumam.
    Producent auta nie daje gwarancji "na pompkę", więc jak można ją
    stracić ????

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 77. Data: 2012-08-03 08:23:32
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > Użytkownik "nazgul" <x...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Ależ skąd, co najwyżej nie na temat były Twoje rojenia o gwarancji.

    > No i nie widzę powodów do zdziwienia, taka możliwość jak najbardziej
    > istnieje, sam ją nie raz zanotowałem.

    > Czyli, co przed wojną to było i Ty to pamiętasz? ;-)

    Niekoniecznie, można np o tym przeczytać.

    > Albo Ty mylisz handel z koncesjami na produkcję.

    Żeby dawać na coś koncesję to trzeba mieć najpierw do tego czegoś wyłaczne
    prawo,
    rozjasnia się w główce już?

  • 78. Data: 2012-08-03 08:33:03
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > Za dużo za tą wódkę, którą dają za darmo (gwarancja)?
    > Powinni dopłacić?

    Wódki nie dają za darmo, tylko wymieniają jak jest np. bez mocy.
    Jak Ci się flaszeczka stłucze a jeszcze się od tego ubezpieczyłeś,
    to zaraz lecisz do monopolowego po nową, bo chesz pić oryginał z gwarancją,
    a nie bimber od ubezpieczyciela.

  • 79. Data: 2012-08-03 08:48:00
    Od: "PM" <x...@w...pl>

> [...]
    > udzielona ?
    >
    > No chyba, że ja czegoś nie kumam.
    > Producent auta nie daje gwarancji "na pompkę", więc jak można ją stracić

    Jednak można stracić na CAŁE auto po wymianie pompki.

    cytat z warunków gwarancji Fiat:

    ASO odmówi wykonania naprawy gwarancyjnej przed
    upływem 24-miesięcy, gdy uszkodzenie częciowe lub
    całkowite wynikło z:

    ? modyfikacji, naprawy lub demontażu pojazdu, wykonywanych poza
    autoryzowanymi stacjami sieci handlowo-serwisowej FIAT;

    ? niedbalstwa, zniszczenia, użytkowania samochodu
    niezgodnie z przeznaczeniem, uczestnictwa w zawodach
    sportowych, naprawy pojazdu z zastosowaniem nieoryginalnych czści zamiennych
    (tzn. nie pochodzacych od
    producenta pojazdu);

    http://www.fiat.pl/uploads/pdf/uslugi_posprzedazne/g
    warancja/ksiazka_gwarancyjna_fiat_old.pdf

    i co, słówko "monopol" dalej kłuje w oczka?

  • 80. Data: 2012-08-03 09:45:17
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-08-03 08:48, PM pisze:

    > i co, słówko "monopol" dalej kłuje w oczka?

    Nic nie pocznę, jeśli ktoś da się wysłać na drzewo gdy usłyszy,
    że wymieniając pompkę paliwa utracił gwarancję na zawieszenie
    czy lakier.

    I co z GVO ? Nie obowiązuje już ? Pytam bo nie wiem.
    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90