  • 21. Data: 2018-11-27 20:51:12
    Temat: Re: popularna laserówka do domu
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-11-27 o 20:39, Mario pisze:

    > Zdaje się że nie ma sieci.

    Są serwery wydruku.
    Nawet niektóre routery go mają.
    A jak jest w domu komputer włączony na okrągło to bez budżetowo.

  • 22. Data: 2018-11-27 22:12:53
    Od: Andrzej <d...@o...pl>

    W dniu 2018-11-26 o 11:47, sirapacz pisze:

    > Ale to jedna z tańszych kolorowych. Najtańsza z tej serii (bez adf i
    > innych bajerów) to koszt bodaj 1400pln czy tam 1200pln.
    > Taniej masz już tylko w zasadzie drukarki bez skanera. Albo weź czarno
    > białą to mozesz wziąć np. najtańszego brothera wielofunkcyjnego i też
    > tonery jak i bęben tanie śmiesznie a działa.
    > NAwet ma wifi! :)

    Potwierdzam. Mam Brothera DCP-7070DW od 4 lat (czarno-biała, skaner,
    ksero, Wi-Fi). Bębna nie wymieniałem, ale chodzi na tanich zamiennikach.
    W Komputroniku niecałe 700zł. Zamiennik na 2400 stron ok 100zł.
    Beben 290 lub 130.

  • 23. Data: 2018-11-28 02:22:38
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Są serwery wydruku.
    > Nawet niektóre routery go mają.
    > A jak jest w domu komputer włączony na okrągło to bez budżetowo.

    można. Tylko po co?
    na kiego wyważać otwarte drzwi? Skoro może mieć urządzenie niezależne od
    innych w sieci i łatwo je sparować lubb drutem zapiąć. Nie każdy chce
    bawić się w udostępnianie z komputera - musiałby on pracować bez
    przerwy. Nie każdy ma jeden komputer.

  • 24. Data: 2018-11-29 00:36:47
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Mario <M...@...pl> wrote:

    > Zdaje się że nie ma sieci.

    Ależ ma, również wifi i drukowanie z chmury.

  • 25. Data: 2018-12-02 00:59:39
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 29.11.2018 o 00:36, Pszemol pisze:

    > Ależ ma, również wifi i drukowanie z chmury.

    No to najwyraźniej nie potrafię znaleźć w polskich sklepach takiej.

    http://www.eukasa.pl/drukarka-wielofunkcyjna-hp-lase
    rjet-pro-mfp-m28a-w2g54a-b19-bialy/?utm_source=skapi
    ec.pl&utm_medium=referral
    Złącze USB Tak
    Wi-Fi Nie
    Bluetooth Nie
    LAN (Ethernet) Nie

    I tak samo jest w każdym innym sklepie podsuwanym przez gogla.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 26. Data: 2018-12-07 01:03:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Piotr Gałka" <p...@c...pl> wrote in message

    > Miałem taką, ale (jakoś ze 3 lata temu) jak się zorientowałem, że kupowany
    > typowo przeze mnie komplet tuszy (jeden kolorowy + 2 czarne bo tak mniej
    > na tyle samo czasu starczały) kosztuje prawie tyle co drukarka laserowa to
    > zrezygnowałem z druku kolorowego.
    > Kupiłem Brother HL-L2340DW (to jest sama drukarka - skaner mam osobno).

    Wygląda bardzo rozsądnie...

    Ale dla kogoś kto nie chce zrezygnować z koloru w domu pozostaje
    jednak atramentowa plujka.

    Ale w tej dziedzinie słyszałem, że Brother właśnie oferuje w swoich
    drukarkach ficzerek polegający na okresowym przejechaniu głowicą
    po "oczyszczaczu" i tym samym zapobieganiu jej wysychania...

    Idealne rozwiązanie dla kogoś, kto używa drukarki w domu rzadko
    ale chce jednak mieć kolor.

    Teraz - ciekawi mnie czy ktoś się orientuje czy *wszystkie* modele
    drukarek plujek Brothera mają taki ficzerek? Czy jesteście z tego
    ficzerka zadowoleni? Czy faktycznie to działa?

    Bo jeśli tak, to chętnie kupiłbym jakąś taką małą plujkę ze zintegrowanym
    skanerem (z podajnikiem ADP lub bez) na prezent gwiazdkowy :-)))

  • 27. Data: 2018-12-07 01:07:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mario" <M...@...pl> wrote in message news:ptv799$hhf$1@dont-email.me...

> [...]
    > Bluetooth Nie
    > LAN (Ethernet) Nie
    >
    > I tak samo jest w każdym innym sklepie podsuwanym przez gogla.

    Masz rację - nie wiem gdzie to widziałem ale musiałem to pochrzanić.
    HP Laserjet m28a nie ma wifi, niestety.

    Najbliższy funkcjonalnie laser ze skanerem i wifi plus drukowanie
    z urządzeń mobilnych to będzie to:
    http://www8.hp.com/pl/pl/products/printers/product-d
    etail.html?oid=9365266
    Urządzenie wielofunkcyjne HP LaserJet Pro M26nw (T0L50A)

    Ale ja jednak wolałbym coś z kolorem, więc laserówkę sobie odpuszczę.

  • 28. Data: 2018-12-07 03:18:20
    Od: Artur Stachura <k...@p...onet.eu>

    On Thu, 6 Dec 2018 18:03:00 -0600, Pszemol <P...@P...com> wrote:
> [...]
    > drukarek plujek Brothera mają taki ficzerek? Czy jesteście z tego
    > ficzerka zadowoleni? Czy faktycznie to działa?

    Działa. Ale po tym, jak drugi raz w środku nocy obudził mnie łomot i
    wizgotanie samoczyszczącej się drukarki (za pierwszym razem nieźle się
    wystraszyłem, ale pomyślałem, że coś zgłupiało losowo), odpinam
    ją z gniazdka po skończeniu pracy. Mam model DCP-J515W - kombajn z plujką.

    --
    Artur Stachura

  • 29. Data: 2018-12-07 13:25:27
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2018-12-07 o 01:03, Pszemol pisze:

    > Wygląda bardzo rozsądnie...

    Ale jaja.
    https://www.ceneo.pl/32798756
    Ja ją 2 lata temu (sprawdziłem - listopad 2016) kupiłem za 399 PLN-ów.

    A podobno nie ma inflacji....

    > Ale dla kogoś kto nie chce zrezygnować z koloru w domu pozostaje
    > jednak atramentowa plujka.

    Czy ja wiem.
    Ceny kolorowych laserówek zaczynają się od 400 PLN.
    https://www.ceneo.pl/Drukarki_laserowe/Rodzaj:Koloro
    we;0112-0.htm

    Dla mnie jednym z istotnych kryteriów wyboru była cena zadruku 1 strony.
    Przy czym brałem pod uwagę ceny tonerów zastępczych w DrTusz. O ile moje
    doświadczenie z tuszami zastępczymi jest jak najgorsze (raz spróbowałem
    i wszystkie po krótkim użytkowaniu odesłałem sprzedawcy) o tyle z
    zastępczymi tonerami (stosujemy w pracy) nigdy nie było żadnych problemów.

    Przy obliczeniu ceny zadruku (dla drukarek w których toner wymienia się
    osobno od bębna) nie brałem pod uwagę ceny bębna a tylko tonera
    (założenie, że nigdy nie wydrukuję tylu stron, aby trzeba było zmieniać
    bęben). Dla HL-L2340DW wychodziło mi wtedy 3,85 gr/stronę, a w innych
    (tańszych) wychodziło prawie 10gr. Z plujkami nie ma porównania,
    szczególnie jak sporadycznie używana większość tuszu zużywa na
    czyszczenie głowic a nie na drukowanie.

    Po zakupie.
    Toner fabryczny miał teoretycznie starczyć na 700str, ale po przejrzeniu
    dokładnie menu drukarki znalazłem 2 opcje które powodowały oszczędność
    tonera.
    Coś jakby gęstość, ustawiana chyba od -6 do +6. Przestawiłem z
    fabrycznego 0 na -6 i nie widziałem różnicy.
    Jakaś inna flaga oszczędnego druku. Po włączeniu i obejrzeniu wydruku
    pod lupą uznałem, że jej działanie polega na minimalnej zmianie kroju
    czcionek - wszystkie linie nieco cieńsze (jakby nie mieć porównania z
    wydrukiem zrobionym bez tej flagi to nie do zauważenia).
    Po wydrukowaniu około 1000 stron wydruki zaczęły być bladsze.
    Przestawiłem z -6 na +6 i znów było OK.
    Po dobiciu do około 1200 włączyła się flaga 'za mało tonera', to
    włączyłem opcję "ignoruj flagę małej ilości tonera'. Jakoś wkrótce po
    przekroczeniu 1400 stron wydruki zaczęły mieć obszary lepiej i gorzej
    zadrukowane.
    Zmieniłem toner na zamiennik z DrTusz (90zł). Teoretycznie na 2600str.
    Oczywiście przestawiłem gęstość z powrotem na -6.
    P.G.

  • 30. Data: 2018-12-07 13:35:30
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 07.12.2018 o 13:25, Piotr Gałka pisze:

    > Ale jaja.
    > https://www.ceneo.pl/32798756
    > Ja ją 2 lata temu (sprawdziłem - listopad 2016) kupiłem za 399 PLN-ów.
    >
    > A podobno nie ma inflacji....

    Chcesz kupić zabytek, to dopłacasz. :)

    Teraz w cenie <400 zł jest HL-L2352DW
    https://www.ceneo.pl/59096136