  • 61. Data: 2010-10-08 23:18:22
    Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Thu, 07 Oct 2010 20:00:26 +0200, Marcin \"Kenickie\" Mydlak
    napisał(a):

    > Dwa lata później zaczęto
    > produkcję Deloreana - o którym mozna powiedzieć, że nie rdzewiał - był
    > zrobiony po prostu z nierdzewnej stali.
    Trabant tez nie rdzewial, bo mial nadwozie z Duroplastu, a robili go
    jeszcze wczesniej. Zreszta niezle rozwiazanie.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 62. Data: 2010-10-09 06:59:24
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-10-08 23:18, Jaroslaw Berezowski pisze:

    > Trabant tez nie rdzewial, bo mial nadwozie z Duroplastu, a robili go
    > jeszcze wczesniej. Zreszta niezle rozwiazanie.

    Rdzewial.

    --
    Karolek

  • 63. Data: 2010-10-09 09:06:39
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2010-10-09 06:59, Karolek pisze:

    > Rdzewial.

    Na potęgę i łamała się płyta podłogowa (metalowa)

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 64. Data: 2010-10-09 18:38:15
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Sat, 09 Oct 2010 09:06:39 +0200, Wojciech Smagowicz [ZIWK]
    napisał(a):

    > Na potęgę i łamała się płyta podłogowa (metalowa)
    No stalowe elementy pewnie tak, ale nie widzialem zardzewialych paneli z
    duroplastu :)

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 65. Data: 2010-10-10 15:39:58
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-10-09 18:38, Jaroslaw Berezowski pisze:

    > No stalowe elementy pewnie tak, ale nie widzialem zardzewialych paneli z
    > duroplastu :)

    Ale jak zostawały same panele z duroplastu, to już się jeździć od dawna
    nie dało. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 66. Data: 2010-10-11 14:43:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w
    > A nawiasem mowiac, dlaczego w statystykach wypadkow (najczesciej
    > jako sprawca) kroluje ta marka - mam na mysli BMW(*) ?

    a kroluje ? Czy tylko bardziej fotogeniczna jest i chetniej w
    gazetach zamieszczana :-)

    > (*)zeby nie bylo, ze szkaluje firme BMW, to uwazam, ze BMW robi
    > fajne autka

    Fajne to moze one sa, ale nie dla mnie, za to maja naped na tylne
    kola - a to jest czynnik wypadkogenny :-)

    J.