  • 1. Data: 2014-07-28 12:58:53
    Temat: postojówki bluevision
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    Czy ktoś z Szanownych Grupowiczów używa niebieskawych postojówek (np
    Phillipsowskie BlueVision) i miał z tego powodu jakieś nieprzyjemności
    podczas kontroli drogowej?

  • 2. Data: 2014-07-28 13:14:39
    Temat: Re: postojówki bluevision
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-28 12:58, zhbick pisze:
    > Czy ktoś z Szanownych Grupowiczów używa niebieskawych postojówek (np
    > Phillipsowskie BlueVision) i miał z tego powodu jakieś nieprzyjemności
    > podczas kontroli drogowej?

    W poprzednim aucie miałem założone H4 o niebieskawej poświacie. O ile
    sobie przypominam to nie miałem kontroli drogowej w tym pojeździe, ale
    na przeglądzie, diagnosta dawał do zrozumienia że robi wielką łaskę z
    powodu tych żarówek, zaliczając przegląd.

  • 3. Data: 2014-07-28 13:27:14
    Od: Kapibara <x...@y...zzz>

    Dnia Mon, 28 Jul 2014 12:58:53 +0200, zhbick napisał(a):

    > Czy ktoś z Szanownych Grupowiczów używa niebieskawych postojówek (np
    > Phillipsowskie BlueVision) i miał z tego powodu jakieś nieprzyjemności
    > podczas kontroli drogowej?

    Przecież one mają homologację. Poza tym one świecą po prostu na biało. :)
    Używałem, bez problemu. Spaliły się po jakiś 20kkm.

  • 4. Data: 2014-07-29 13:16:39
    Od: tá´Ź

    zhbick wrote:

    > Czy ktoś z Szanownych Grupowiczów używa niebieskawych postojówek (np
    > Phillipsowskie BlueVision) i miał z tego powodu jakieś nieprzyjemności
    > podczas kontroli drogowej?

    W nich nie ma nic niebieskiego, poza kolorem bańki, świeci to żółtawo,
    tylko mniej żółtawo, niż zwykłe.

    --
    ss??q s? ??u??ou??