  • 51. Data: 2017-01-12 13:58:59
    Temat: Re: postulat o nakaz montowania podgrzewania
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2017-01-11 o 21:16, j...@i...pl pisze:

    > W Selgrosie do kupienia w bańkach 5l. Niecałe 20 zł. za bańkę.

    Do selgrosa potrzebna jest jakaś durna karta, tak jak do makro?

    pozdro

  • 52. Data: 2017-01-12 14:13:10
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2017-01-11 o 12:30, s...@g...com pisze:

    > A co jak paruje od środka?

    No u mnie właśnie głównie od środka.
    Ale wiem, że mam niepełnosprawny układ ogrzewania i chłodzenia
    powietrzem.
    Gdybym miał podgrzewaną elektrycznie szybę, to by nie przeszkadzało.

    pozdro

  • 53. Data: 2017-01-12 14:19:13
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2017-01-11 o 11:59, miumiu pisze:

    > Ja w takie mrozy jak dziś (-10st) wylewam 5 litrów gorącej wody na szyby, i
    > w 3 minuty mam samochód gotowy do jazdy, widoczność 100%.

    Znajomy tak zrobił i szybą popękała całkowicie.

    pozdro

  • 54. Data: 2017-01-12 14:42:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 12 stycznia 2017 14:13:11 UTC+1 użytkownik robot napisał:

    > No u mnie właśnie głównie od środka.

    Filtr kabinowy wymień.

  • 55. Data: 2017-01-12 14:50:23
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2017-01-11 o 16:17, J.F. pisze:

    > No i ostanio popsikalem od wewnatrz jakas resztka odmrazacza, to potem dlugo
    walczylem z osadem na szybie...

    Dokładnie.
    Przechodziłem przez to.

    pozdro

  • 56. Data: 2017-01-12 19:21:22
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    robot w
    > No właśnie.
    > Czego nalać

    Oleju do głowy?

    > Bo na razie wszystkie płyny które wlewałem
    > po sekundzie od znalezienia się na szybie zmieniają się nieprzeźroczystą
    > zamarzniętą

    Dziwne nie jest, skoro sie leje zimne i szybko częściowo odparowujące na
    zimną szybę.

    Szybę trza przytulić, pogłaskać - wtedy będzie ciepła ;P

    --
    'Tom N'

  • 57. Data: 2017-01-12 19:53:12
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 12-01-2017 o 14:13, robot pisze:

    > No u mnie właśnie głównie od środka.
    > Ale wiem, że mam niepełnosprawny układ ogrzewania i chłodzenia
    > powietrzem.

    I nie widzisz związku?
    Płyn chłodniczy na szybie daje właśnie takie efekty.

  • 58. Data: 2017-01-12 20:27:56
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Cavallino w

    > I nie widzisz związku?
    > Płyn chłodniczy na szybie daje właśnie takie efekty.

    Dajesz koniwalino jaki to zwiazek jest z parowaniem szyby od środka z płynem
    chłodniczym na szybie, i skąd ten płyn na tej szybie się wzion(!)

    --
    'Tom N'

  • 59. Data: 2017-01-12 20:50:12
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 11 Jan 2017 23:22:00 -0800 (PST),
    p...@g...com wrote:

    >selgros to hurtownia malo kto tam bywa

    Wbrew pozorom bywa tam sporo ludzi.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 60. Data: 2017-01-12 20:51:27
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 12 Jan 2017 13:58:59 +0100, robot <a...@o...pl>
    wrote:

    >Do selgrosa potrzebna jest jakaś durna karta, tak jak do makro?

    Generalnie tak. Ale jak nie bierzesz faktury, to przy wejściu dają
    jakieś jednorazówki do wejścia.