  • 61. Data: 2017-01-12 22:25:38
    Temat: Re: postulat o nakaz montowania podgrzewania
    Od: Janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2017-01-11 o 11:27, J.F. pisze:
    > Użytkownik radekp napisał w wiadomości
    > Wed, 11 Jan 2017 11:07:11 +0100, w <o5504g$9mn$1@node1.news.atman.pl>,
    > robot

    > Nie pomaga, najpierw musi sie silnik zagrzac. A do tego czasu bialosc
    > widze.
    > A na parkingu grzac ... nie wolno, a moze tylko nie wypada ...
    >
    > Co prawda ... duzo tu winy kierowcy - a kto pozalowal i nie nalal
    > zimowego plynu do spryskiwaczy ?
    >
    > Co prawda najlepsze w handlu sa tylko do -22C, jak sobie radza w
    > Suwalkach ?

    Ciepła woda najlepsza, stosuję od 30 lat, im zimniej tym bardziej
    gorąca, zapalam silnik i leję na przednią szybę i boki oraz lusterka
    wsteczne, one co prawda zamarzną (te boki) ale już będzie widać przez
    lusterka, przednia szybę czyszczę wycieraczkami a w śroku ściągaczką do
    wody, po chwili jest sucha i można ruszac. Najważniejsze że oddech nie
    marznie na szybie, potem włączam lekki nadmuch jak już silnik sie troche
    nagrzeje.

    --
    Pozdr

    Janusz_k

  • 62. Data: 2017-01-12 22:28:52
    Od: Janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2017-01-11 o 17:32, miumiu pisze:

    > Polewam stopniowo do?? wolno, ma?ym strumieniem. Szyba ogrzewa si? powoli i
    > w miar? r?wnomiernie. Robi? tak od kilku lat i zero problem?w :). Nie
    > s?ysza?em ?eby kiedy? komu? p?k?a szyba od polewania gor?c? wod?. Szyby
    > hartowane s? wyj?tkowo wytrzyma?e. Podejrzewam, ?e gdybym nawet chlupn??
    > wiadrem wrz?tku na szyb? zamarzni?t? do -20 stopni to i tak nic by si? nie
    > sta?o. Ale pr?bowa? nie b?d? ;)

    Toś trochę przesadził, 70st to woda już parzy , wystarczy 2L gorącej tak
    45st.

    --
    Pozdr

    Janusz_k

  • 63. Data: 2017-01-12 22:33:07
    Od: Janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2017-01-12 o 14:50, robot pisze:

    > Dokładnie.
    > Przechodziłem przez to.
    Potwierdzam, też kiedyś z braku wody popsikałem i to jest tragedia,
    alkohol wyparował i oziębił szybę dodatkowo z wodą z odmrażacza,
    na zewn też szyba robi się zaraz biała.

    --
    Pozdr

    Janusz_k

  • 64. Data: 2017-01-13 10:38:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janusz_k" napisał w wiadomości grup
    >Potwierdzam, też kiedyś z braku wody popsikałem i to jest tragedia,
    >alkohol wyparował i oziębił szybę dodatkowo z wodą z odmrażacza,
    >na zewn też szyba robi się zaraz biała.

    Ale ja nie o zamgleniu para, tylko po uzyciu tego srodka szyba sie
    taka "brudna" zrobila.
    Szmata nie bardzo chciala to wyczyscic, wycieraczek od srodka nie ma.

    J.

  • 65. Data: 2017-01-13 12:36:18
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2017-01-12 o 20:27, 007 pisze:
    > Cavallino w

    > Dajesz koniwalino jaki to zwiazek jest z parowaniem szyby od środka z płynem
    > chłodniczym na szybie, i skąd ten płyn na tej szybie się wzion(!)

    Też mnie to zaintrygowało :)

    pozdro

  • 66. Data: 2017-01-13 12:37:16
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2017-01-12 o 19:21, 007 pisze:
    > robot w
    >
    > Oleju do głowy?

    Świetna rada.
    Dzięki!

  • 67. Data: 2017-01-13 12:38:29
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2017-01-13 o 10:38, J.F. pisze:
> [...]
    zrobila.
    > Szmata nie bardzo chciala to wyczyscic, wycieraczek od srodka nie ma.

    Podobne zjawisko wystąpiło i u mnie.

    pozdro

  • 68. Data: 2017-01-13 18:46:05
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 13-01-2017 o 12:36, robot pisze:

    > Też mnie to zaintrygowało :)

    Dokształcenie się zaspokoi Twoją ciekawość.
    Use google.

  • 69. Data: 2017-01-13 19:03:07
    Od: Janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2017-01-13 o 10:38, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Janusz_k" napisał w wiadomości grup
    >
    > Ale ja nie o zamgleniu para, tylko po uzyciu tego srodka szyba sie taka
    > "brudna" zrobila.
    Czyli tym co zostało po odparowaniu alkoholu z odmrażacza :)
    wbrew pozorom jest tam nadal sporo wody + jakieś dodatki zapachowe i hgw
    co jeszcze.

    > Szmata nie bardzo chciala to wyczyscic, wycieraczek od srodka nie ma.

    I to to "hgw" chyba robiło tą mgłę na szybie.

    --
    Pozdr

    Janusz_k

  • 70. Data: 2017-01-14 00:11:31
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2017-01-11 19:37, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:
    > Zmieniłem też oryginalne dysze na mgłowe (także zamówiłem na amazonie, bo w
    > PL brak takich rzeczy)

    Wszyskie serwisy Citroena w nocy zamknęli? Wchodzisz i mówisz że
    potrzebujesz dysze do C3. Kosztują niedużo, działają dobrze. No, nie
    wszęszie pasują, ale power tape nie takie problemy rozwiązywał ;-).