  • 11. Data: 2013-06-14 15:39:41
    Temat: Re: pralka amica psuje się po każdym szarpnięciu prądem
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "GLaF" <g...@n...takiego.numeru.pl> napisał w wiadomości
    news:5676w2ozc2l$.2wn7tbsn5q6o.dlg@40tude.net...

    > Nie dość, że spamer, to jeszcze troll. Mowa oczywiście o nn, a nie
    > RoManie.

    Zadziwia mnie bezczelność niektórych... porównując do pewnego brzydkiego
    zachowania, jak ktoś kiedyś się spierdział w towarzystwie, to się czerwienił
    ze wstydu. Dziś jak to zrobi, to się tym chwali, a na zwróconą uwagę w
    najlepszym razie odpowiada coś w stylu "czego chcesz, przecież nic się nie
    stało", albo nawet wręcz "wolność dla pierdzących w towarzystwie". Ja jednak
    poczekam spokojnie, to zło obróci się przeciw pierdzącemu. A ja dopiero na
    końcu, głośno się zaśmieję. Mogę się z Romanem nie lubić, ale nie mam
    moralnego prawa nie uznawać jego wiedzy, teorii i praktyki.

  • 12. Data: 2013-06-14 16:01:26
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Fri, 14 Jun 2013 15:33:24 +0200, Anerys napisał(a):

    > wlazłeś
    > między wrony, kracz jak one.

    To powiedzenie akurat tu nie pasuje, bo ono neguje dyskusję. Chodzi o
    elementarną kulturę osobistą, której częścią jest netykieta, zwyczajny brak
    chamstwa. Tyle by wystarczyło.
    Ale nn nie dość, że rozsyła spam, to jeszcze się wykłóca, że robi dobrze.

    --
    GLaF

  • 13. Data: 2013-06-14 16:34:25
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Tak z ciekawości - jak wygląda sprawa w momencie zaniku zasilania - czy
    > program po jego powrocie jest wznawiany, czy trzeba na nowo ustawić? Bo
    przy
    > mechanicznym programatorze chyba nie było takiego problemu? Nie doczytałem
    > się w artykule (oceniam go dobrze).
    Niestety nie miałem okazji tego testować.
    Jak studiowałem, to myślałem, aby taki sterownik zrobić.
    Jakoś nie było potrzeby.
    Na razie sterownik do AMICi Optimum 700 działa.
    Jakie to czasu, że setkom jak nie tysiącą ludzi chodzi po głowie zrobienie
    własnych sterownikó do:
    pralek, zmywarek, samochodów, transceiver'ów itp.
    I to wszystko dlatego, że w głowach narodów zakodowano hasło: ma się zepsuć
    i to jest dobre.
    Zapominają dodać, dla kogo dobre.
    Sylwester

  • 14. Data: 2013-06-14 17:12:53
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    > To powiedzenie akurat tu nie pasuje, bo ono neguje dyskusję. Chodzi o
    > elementarną kulturę osobistą, której częścią jest netykieta, zwyczajny
    > brak
    > chamstwa. Tyle by wystarczyło.

    Ale właśnie o to mi chodzi. Przyjęliśmy pewne zasady i stosujemy się do
    nich. Tego samego więc oczekujemy od innych.

    > Ale nn nie dość, że rozsyła spam, to jeszcze się wykłóca, że robi dobrze.

    Może ja pojadę na proszony obiad do cioci i pierdnę przy jedzeniu zupy,
    wciskając wtedy, że przecież nic takiego nie robię, a bąka nie można
    trzymać, bo mnie posra :P...? Przecież robię dobrze pierdząc (co z tego że
    przy obiedzie, przeca to nie mój problem, nie chcą, niech nie wąchają),
    dzięki temu nie poskręca mnie w środku :P
    (To oczywiście była ironia na takie spamy, kiedys jednemu nałogowemu
    palaczowi, na jednej z grup dyskusyjnych, zadałem pytanie - (mniej-więcej)
    "skoro palisz na przystanku swoje śmierdzące papierochy, to rozumiem, że w
    takim razie nie będzie ci przeszkadzać, że sobie stanę przy tobie i
    pierdnę?" Już nie odpowiedział, a dużo pyskował, ze paląc przecież nic
    takiego nie robi)
    Heh... a kiedyś za taki spam można było dostać na skrzynkę mailową obrazek
    dobrego Linuxa (np. pełnego Debiana), lub inną, równie dużą przesyłkę...
    Korci powrócić do tych czasów. Kiedyś na p.r.warszawa jakaś knajpa (spoza
    stolicy), czy co to było, puściła bą... znaczy się spam... to przez kilka
    dni wchodzący na ich stronę przeczytać mogli, że ta firma to spamerzy, a
    spamerów się nie lubi... czy coś w tym stylu. Nie wiem, czy we wrocławskim
    oddziale Tepsy (oczywiście, zobaczyłem z jakiej puli jest IP nadawcy -
    wrocławska Neostrada) są ludzie od abuse... Dane są publicznie dostępne.

  • 15. Data: 2013-06-14 22:19:18
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    uzytkownik pisze tak:

    > Czyli problem nie leży w pralce, ale w Twojej instalacji.

    np jaki tam problem leży?

    --
    Piter

  • 16. Data: 2013-06-14 23:59:57
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    wiadomości news:5499087602$20130614120423@squadack.com...

    >>> Witam. Pralka amica miała już 5 razy wymieniany sterownik. Problemy

    Zapewne przerasta Twoje możliwości.

  • 17. Data: 2013-06-15 00:06:20
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-06-14 12:00, uzytkownik pisze:

    > Wykonać zabezpieczenia iunstalacji tak jak być powinny. Porządne
    > uziemienie blisko rozdzielni, a w rozdzielni ochronniki przepięciowe
    > klasy B i C.

    marketoid Amiki?

  • 18. Data: 2013-06-15 00:18:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello uzytkownik,

    Friday, June 14, 2013, 11:59:57 PM, you wrote:

    > Zapewne przerasta Twoje możliwości.

    Piłes - nie pisz - nie będzie się musiał wstydzić, jak wytrzeźwiejesz.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 19. Data: 2013-06-15 09:41:57
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    wiadomości news:8208686039$20130615001819@squadack.com...

    > Piłes - nie pisz - nie będzie się musiał wstydzić, jak wytrzeźwiejesz.

    Nie przypisuj innym swoich cech.
    Przeczytaj jeszcze raz całą konwersację i wskaż, w którym miejscu
    proponuję aby autor wątku wykonywał to osobiście.
    To, że komuś polecam co należy zrobić, nie oznacza, że ma to robić
    samemu.
    Poza tym jest to grupa dotycząca elektroniki, czyli w większości ludzie
    prowadzący tutaj dyskusje mają jakieś pojęcie o elektryczności. Ty zaś
    zakładasz z góry, że autor watku jest kompletnym laikiem.
    Wiesz dlaczego na Elektrodzie tępili takich durni jak Ty, którzy pełnili
    funkcje moderatorów i admninistratorów?
    Bo zawsze uważali, że są najmądrzejsi i tylko ich zdanie się liczy, a
    reszta userów to debile.
    Jak widać choć już jakiś czas temu przestałeś pełnić funkcję moderatora
    na Elektrodzie to jeszcze nie przeszły Ci te nawyki.

  • 20. Data: 2013-06-15 09:50:47
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Jawi" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

    > marketoid Amiki?

    Nie marketoid, ale użytkownik 2 pralek tej firmy oraz kilku innych
    urządzeń, ale także i elektronik, który miał już okazję kilka takich
    pralek naprawić, a także pralek innych firm.
    Uwierz mi, że Amica niczym nie odstępuje jakością czy sposobem
    zabezpieczania elektroniki od innych firm.
    Ani też nie jest to sprzęt o wyjątkowej skłonności do awarii.

    Co zaś się tyczy awarii to zazwyczaj powodem problemów jezt źle
    zaprojektowana i wykonana instalacja elektryczna.
    Zasilanie tego typu urządzeń z pojedynczej różnicówki 3-fazowej, brak
    ochronników przepięć, zbyt odległy punkt uziemienia lub wręcz nawet brak
    uziemienia.
    Skoro już 5 razy został wymieniony sterownik to o czymś to świadczy.