  • 11. Data: 2019-04-20 13:08:01
    Temat: Re: prawdziwy no limit najtaniej - gdzie?
    Od: n...@p...pl

    W dniu sobota, 20 kwietnia 2019 10:59:49 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Tak naprawde dostał jakies 12-15zł od numeru miesiecznie czyli 30zł a nie
    > 200... I tak niezle jezeli cała operacja zajmowała mu, jak twierdzi 2h...
    > 30 x 40 = 1200zł za 2h roboty. Tyle ze w te 2h nie wierze za bardzo ale
    > zaraz pomaglujemy temat :)

    oczywiście niec więcej niż 2h bo do salonu play trzeba pójść i wrócić
    formularz przenoszenia play też nie wypełni się sam - trzeba te nr wpisać z ręki,
    sprawdzić brak pomyłek, itd., wymiana sim w telefonie, itd.

    nie liczyłem ile to czasu ale kilka góra kilkanaście h /mies.
    wszystko na swoje dane osobowe

    liczyłem na to że wykręcę ten nr raz, udało się naście razy przez kilka lat

  • 12. Data: 2019-04-20 13:27:06
    Od: h...@g...com

    Dla 10 zł/mc robić z siebie cebulakowego Janusza?
    Słabo cenisz godzinę swojej pracy;
    z obliczeń wychodzi, że cirka ponad 50 gr/h

    Wesołych Świąt.

    --
    Heniek

  • 13. Data: 2019-04-20 13:32:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 20 Apr 2019 08:59:47 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > ROTFL
    > Chyba nie sadzisz ze on te 200zł do reki dostał...
    > Tak naprawde dostał jakies 12-15zł od numeru miesiecznie czyli 30zł a nie

    Duzo gada (na 40 telefonach ?), to jakis nolimit ... i juz sie robi
    19-25zl/mc. Totez przyjalem 50.

    > 200... I tak niezle jezeli cała operacja zajmowała mu, jak twierdzi 2h...
    > 30 x 40 = 1200zł za 2h roboty. Tyle ze w te 2h nie wierze za bardzo ale
    > zaraz pomaglujemy temat :)

    Bardzo niezle, jak sie ma 40 ludzi, ktorzy na ciebie zarabiaja.
    Bo mnie by sie raczej nie chcialo ... z jednym numerem.

    No ale np 6 numerow w rodzinie ... to juz 100+ :-)

    J.

  • 14. Data: 2019-04-20 14:19:31
    Od: n...@p...pl

    uwzględniając specyfikę grup dyskusyjnych spokojnie zapoznałem się z wszystkimi
    pobocznymi uwagami typu: cebulak, nie chciałoby mi się, to bez sensu, itd. itp.

    teraz jednak proszę o powrót do głównego wątku i o poradę, jaki abonament nolimit mam
    wybrać i w jakiej sieci

    parafrazując uwagi pod moim adresem powiem pół żartem pół serio że ma to być sieć
    niecebulowa :) tzn. nie taka która najpierw daje nolimit a potem blokuje nr każe
    dzwonić do BOK z innego nr, aby po kilku godzinach starań o połączenie jakiś student
    zatrudniony na umowie zlecenia powiedział mi "bo pan za dużo dzwoni" :)

    myślałem o "lajt mobile" 7,99zł (co x40 daje 319,60zł) ale w sieci mnóstwo opinii o
    blokadach nr "za to że człowiek dzwoni"

    jakaś inna propozycja w ich miejsce?

  • 15. Data: 2019-04-20 15:06:42
    Od: h...@g...com

    > jakaś inna propozycja w ich miejsce?

    Czekaj, czekaj, bo czegoś nie rozumiem.
    Potrzebujesz tylko dzwonić?
    To po członka utrzymywać 40 numerów?
    9,90 a2mobile. Nie słyszałem o blokowaniu "dużoromawiających"
    Wystarczy jeden numer.

    --
    Heniek

  • 16. Data: 2019-04-20 15:29:57
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 20 Apr 2019 06:06:42 -0700 (PDT), w
    <0...@g...c
    om>, h...@g...com
    napisał(-a):

    > Czekaj, czekaj, bo czegoś nie rozumiem.
    > Potrzebujesz tylko dzwonić?
    > To po członka utrzymywać 40 numerów?

    Bo to pewnie jakiś spamer "chcesz pan kredyt"...

  • 17. Data: 2019-04-20 18:41:58
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 20.04.2019 o 13:27, h...@g...com pisze:
    > Dla 10 zł/mc robić z siebie cebulakowego Janusza?
    > Słabo cenisz godzinę swojej pracy;
    > z obliczeń wychodzi, że cirka ponad 50 gr/h

    Absolutnie nie zgadzam się z takim podejściem. wrócił gość z pracy, nie
    wiadomo czy dostaje 1500zł na rękę czy 5 tyś. siedzi, patrzy na
    telewizor z polsatem i myśli- może na spacer pójdę? A nie, bo to godzina
    w plecy. może się wykąpię- nie, bo to -pół godziny w plecy, a w sobotę
    sie kąpałem. a może sima zarejestruję, aby przez parę miesięcy gadać za
    darmo? no ma takie hobby. Może tam gdzie mieszka jest nuda, bezrobocie i
    smutek. Może dzięki temu nie płaci za internet, który przeciętnie
    kosztuje 40-50zł. Ja z tych promocji korzystałem wcześniej, jak termin
    był poł roku i bardzo byłem zadowolony

    ToMasz

  • 18. Data: 2019-04-20 18:45:35
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > myślałem o "lajt mobile" 7,99zł
    to nie myśl, bo umowa jest _tylko_ na 6 miesięcy a aktywacja 19zł. czyli
    masz ((7.99x6)+19)/6=

    ToMasz

  • 19. Data: 2019-04-20 18:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik h...@g...com ...

    > Dla 10 zł/mc robić z siebie cebulakowego Janusza?
    > Słabo cenisz godzinę swojej pracy;
    > z obliczeń wychodzi, że cirka ponad 50 gr/h
    >
    > Wesołych Świąt.

    ? Jak to? Załózmy ze całosc zajeła mu 20h.
    Zyskał 1200zł. 60zł za godzine. Nie najgorzej jeżeli innych negatywnych
    aspektów brak.

    O ile oczywiście te 40 numerów jest aktywnie wykorzystywanych, bo jeżeli
    nie, to obliczenia mogą być juz inne.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

  • 20. Data: 2019-04-20 18:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Bo to pewnie jakiś spamer "chcesz pan kredyt"...

    Nawet jezeli to po co mu 40 numerów?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".