  • 21. Data: 2019-04-20 18:59:47
    Temat: Re: prawdziwy no limit najtaniej - gdzie?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Duzo gada (na 40 telefonach ?), to jakis nolimit ... i juz sie robi
    > 19-25zl/mc. Totez przyjalem 50.

    Przy takiej ilosci numerów no limit spokojnie za 15zł by dostał.
    Ale oczywiscie zakładam ze te 40 numerów jest wykorzystywanych. Jak?
    Tego nie wiem.

    > Bardzo niezle, jak sie ma 40 ludzi, ktorzy na ciebie zarabiaja.
    > Bo mnie by sie raczej nie chcialo ... z jednym numerem.

    Ano.

    > No ale np 6 numerow w rodzinie ... to juz 100+ :-)

    Zakładajac czas potrzebny na dojechanie tu ta, wymiane simów etc to chyba
    słaba godzinówka by wyszła.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

  • 22. Data: 2019-04-20 18:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik n...@p...pl ...

> [...]
    >
    > teraz jednak proszę o powrót do głównego wątku i o poradę, jaki
    > abonament nolimit mam wybrać i w jakiej sieci
    >
    > parafrazując uwagi pod moim adresem powiem pół żartem pół serio że
    > ma to być sieć niecebulowa :) tzn. nie taka która najpierw daje
    > nolimit a potem blokuje nr każe dzwonić do BOK z innego nr, aby po
    > kilku godzinach starań o połączenie jakiś student zatrudniony na
    > umowie zlecenia powiedział mi "bo pan za dużo dzwoni" :)
    >
    > myślałem o "lajt mobile" 7,99zł (co x40 daje 319,60zł) ale w sieci
    > mnóstwo opinii o blokadach nr "za to że człowiek dzwoni"

    Zapytaj po prostu u kilku opów. 40 numerów to jest ilosc która juz moze
    wykazac jakies zainteresowanie.
    Mysle ze w play dostaniesz no limit za jakies 15zł za numer. Do tego net
    pewnie z limitem ale takim ze bedzie ciezko go wykorzystac (15GB na nr?)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

  • 23. Data: 2019-04-20 22:14:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" q9de26$nlp$...@n...news.atman.pl

    > <n...@p...pl> b...@g...co

    > : za każde przeniesienie do play dostawałem 200zł na 60 dni
    > : potem ucieczka do aero2 na dzień lub 2 i powrót dla 200zł

    > Marudzisz -- faktycznie dostajesz 500 na 150 a później

    Rzeczywiście już tylko 200 na 60, ale wcześniej było 500 na
    150 -- po co więc korzystałeś wielokrotnie z 200 na 60?

    > 20 GB na bodajże (jeszcze nie skorzystałem) 60 dni
    > i kolejny rok ważności... Ciebie net nie interesuje,
    > ale 150 to znacznie więcej niż 60...

    > : w ten sposób kilka lat dużo dzwoniąc nie płaciłem żadnych

    > Co 60 dni przenosiny? Raczej nudne...

    > : rachunków ani nie kupowałem doładowań (40 zarejestrowanych nr)
    > : ale niestety play mnie rozpracował i mi kolejnych 200zł nie dał

    > -=-

    > Gdzie trzymasz te 40 numerów? Pytam, bo mnie potrzebna przechowalnia.

    Myślałem, że periodycznie ;) przenosisz tylko kilka
    numerów a pozostałe gdzieś trzymasz na ,,lepsze czasy''.

    -=-

    40 numerów przenosiłeś do Play w 50 minut?
    Tyle czasu bym zarezerwował na przeniesienie jednego
    numeru do Play -- z założeniem, że od razu trafię na
    salon zaopatrzony Faktycznie.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 24. Data: 2019-04-21 00:02:26
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    20 Apr 2019 16:59:46 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Nawet jezeli to po co mu 40 numerów?

    Może dzwonić na 40 numerów na raz, a podjętą rozmowę przełącza do jeden z 5 pań
    konsultantek :)

  • 25. Data: 2019-04-21 18:45:47
    Od: h...@g...com

    > Absolutnie nie zgadzam się z takim podejściem...
    > ToMasz

    Z całym szacunkiem, ale dorabiasz ideologię.
    Tym bardziej, że nowy jest gotów zapłacić np. za lajt...
    Znaczy to, że nie potrzebuje jednego numeru bez limitu, tylko jak najwięcej jak
    najtańszym kosztem.
    A to dlatego, że po pierwszym "numerze" numer idzie do blokowanych.
    I apk jak np. "Odebrać telefon", którą używa multum ludzi, z automatu, po
    odpowiedniej konfiguracji, "rozsyła" taki numer pozostałym.
    I kicha.

    --
    Heniek

  • 26. Data: 2019-04-21 18:47:56
    Od: h...@g...com

    > Nawet jezeli to po co mu 40 numerów?

    Bo użytkownicy np. "Odebrac telefon" z automatu mają takie numery w blokowanych.

    --
    Heniek

  • 27. Data: 2019-04-22 22:53:54
    Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>

    W dniu 20.04.2019 o 10:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik n...@p...pl ...

    > a skad aero wiedziało ze ma ci wysłac kuriera z 40 umowami?

    > 40 umow w 50 minut?
    pewnie 50min oczekiwania na obsługę;)

    --
    pozdr