  • 11. Data: 2016-05-08 12:41:09
    Temat: Re: prawie 3 letni Fiat
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > OMG 645km dziennie to jak TIR.

    Wystarczy ze latali na dwóch kierowców w te i we wte po samochody i nie
    taki znowu straszny przebieg.

    Ale takie auta to duze zagrozenie na rynku wtórnym - po 5 latach maja
    nakulany milion, licznik na 190 i wio do luda...

  • 12. Data: 2016-05-08 20:29:54
    Od: Perek <p...@g...com>

    W dniu 2016-05-08 o 12:41, Budzik pisze:
    > Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > Wystarczy ze latali na dwóch kierowców w te i we wte po samochody i nie
    > taki znowu straszny przebieg.

    Jakie dwóch, ty chyba nie znasz realiów transportu międzynarodowego do
    3,5t. Tam niestety nie ma kagańców i tachografów

    > Ale takie auta to duze zagrozenie na rynku wtórnym - po 5 latach maja
    > nakulany milion, licznik na 190 i wio do luda...

    Z powodów jak wyżej mało które tyle do trwają. A autopsji na 14 aut w
    pól roku 2 do kasacji po najechaniu na auto z poprzedzające.

  • 13. Data: 2016-05-08 22:00:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Perek p...@g...com ...

    > Jakie dwóch, ty chyba nie znasz realiów transportu międzynarodowego do
    > 3,5t. Tam niestety nie ma kagańców i tachografów

    Oczywiście - moze byc tak, ze jeden kierowca tyle obrobi.
    Ale trzeba uwazac, bo przy takich ilosciach km zmeczenie, sennosc,
    monotonia etc.

    > Z powodów jak wyżej mało które tyle do trwają. A autopsji na 14 aut w
    > pól roku 2 do kasacji po najechaniu na auto z poprzedzające.

    No chyba ze tak :)

  • 14. Data: 2016-05-09 20:51:46
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 8 May 2016 20:00:01 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Oczywiście - moze byc tak, ze jeden kierowca tyle obrobi.
    >Ale trzeba uwazac, bo przy takich ilosciach km zmeczenie, sennosc,
    >monotonia etc.

    2000 km w niecałe 48h to się nierzadko spotyka. Poważnie. Z tego np.
    we Francji po krajówkach (bo autostrady drogie), przez Alpy pod górach
    (bo tunel drogi), Brenero nie autostradą (bo drogo), po Włoskich
    autostradach też nie, bo drogo ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 15. Data: 2016-05-09 20:56:44
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 09 May 2016 20:51:46 +0200, j...@i...pl wrote:

    >2000 km w niecałe 48h

    Pomyłka. 2000 w 48h to lajcik. 3000 km ;)