  • 21. Data: 2016-06-22 14:19:41
    Temat: Re: [prawo] czy można być sprawcą wypadku bez zderzenia?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 21 Jun 2016 17:27:42 +0200, w <nkbmda$h21$8@node1.news.atman.pl>,
    Cavallino <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Formalnie Twoja - brak należytego odstępu.
    > Rzeczywiście to zależy czy ten kot jednak był, czy nie.

    Wysoki Sądzie, może i kota nie było, ale dałbym głowę, że coś mi przebiegało
    drogę. Przecież bez przyczyny bym tak nagle nie hamował. Po prostu się
    wystraszyłem.

  • 22. Data: 2016-06-22 14:40:13
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 22 Jun 2016 14:19:41 +0200, w
    <7...@4...com>, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> napisał(-a):

    > Wysoki Sądzie, może i kota nie było, ale dałbym głowę, że coś mi przebiegało
    > drogę. Przecież bez przyczyny bym tak nagle nie hamował. Po prostu się
    > wystraszyłem.

    Aczkolwiek:
    http://orzeczenia.poznan.so.gov.pl/content/$N/153510
    000008506_XVII_Ka_000479_2015_Uz_2015-07-06_001

    Chociaż tu zeznania sprawczyni (nagle hamującej) były chyba tak mętna, że sąd
    nie miał wyjścia :)

  • 23. Data: 2016-06-23 09:05:30
    Od: p...@g...com

    --Chociaż tu zeznania sprawczyni (nagle hamującej) były chyba tak mętna, że sąd nie
    miał wyjścia :)

    raczej polegal na relacji swiadkow i monitoringu

    Słusznie Sąd I instancji oparł się na wiarygodnej relacji świadka A. G. (1), która
    korespondowała z zeznaniami innych świadków tj. A. G. (2), J. S. czy J. G. oraz z
    nagraniem z monitoringu, zasadnie odmawiając w części wiary wyjaśnieniom obwinionej

    P.

  • 24. Data: 2016-06-24 16:33:43
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 21 Jun 2016 09:45:43 +0200, sirapacz <n...@s...pl> wrote:
    > Przykład: https://www.youtube.com/watch?v=fgBbDBY_fiw

    Jaki jest sens podawać publicznie link do prywatnego filmu?

    --
    Marek

  • 25. Data: 2016-06-28 20:52:54
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > no wlasnie kto?

    Ten który odpierdolił coś na drodze. Prawo jazdy macie? Dziwne pytania
    zadajecie.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 26. Data: 2016-06-28 20:59:15
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Czy można spowodować wypadek (w sensie być sprawcą) w którym nie doszło
    > do zderzenia z pojazdem(sprawcy)?

    No oczywiście że tak. Jak przed Twoim domem baba sobie nogę złamie to
    będziesz odpowiedzialny czy nie? Chociaż że Ty akurat w pracy byłeś.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 27. Data: 2016-06-28 21:37:25
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2016-06-24 o 16:33, Marek pisze:

    > Jaki jest sens podawać publicznie link do prywatnego filmu?

    nie wpadłeś na to, że gdy go wstawiałem to prywatny nie był? :)

  • 28. Data: 2016-06-28 22:34:36
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 28 Jun 2016 21:37:25 +0200, sirapacz <n...@s...pl> wrote:
    > nie wpadłeś na to, że gdy go wstawiałem to prywatny nie był? :)

    Myślałem, że to Twój film.

    --
    Marek

  • 29. Data: 2016-06-29 10:18:03