  • 11. Data: 2004-03-03 08:13:48
    Temat: Re: problem z dsl512
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@p...na.niusy>

    Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl> napisał(a):

    > Śmiem wątpić. Ostatnio przez 45 minut usiłowałem zgłosić awarię routera
    > z.war-ar9.do.war-r4.tpnet.pl będącego po drodze z GTS do Polpaka i uporem
    > maniaka odmawiali przyjecia zgłoszenia i odsyłali mnie do GTS albo na 9393
    > tudzież 9330 :>

    Alez on tylko limitowal ICMP wtedy, reszta dzialala poprawnie. Mimo
    wszystko, brak mozliwosci mtr'owania do tego stopnia rozsierdzil
    niektorych ludzi, ze zamiast do TP, dzwonili np. do ATMANu, nie bedac
    jego klientami i krzyczeli o skandalach.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 12. Data: 2004-03-03 10:29:42
    Od: venditor <n...@g...mielonki.pl>

> [...]
    > minuty) sekund. Modem w tym czasie nie odpowiadał na pingi, choć co
    > ciekawe odpowiadały dalsze komputery w sieci (ping i WWW na zewnątrz
    > zawsze działało :).
    >
    > Efekt był taki: ograniczam podłaczenia -> net działa, zdejmuje
    > ograniczenie -> pada po paru sekundach (www dalej działa).
    >
    > Teraz mam ten sam modem podkrecony na 1M i nie ma takiego problemu, więc
    > nie wiem w końcu, czy był to problem samego modemu, czy może czegoś
    > dalej w tepsie.
    >
    > Mam nadzieje, że coś wam to pomoże, powodzenia w bojach.

    Niestety, jak nie ma polaczenia to nic nie dziala, ani poczta ani www
    (jak wpisyje adres strony to lapie sie na tym, ze sprawdzam ikonke
    polaczenia czy jest aktywna bo jak nie jest no nic sie nie otworzy). Co
    do programow p2p to tylko 2 lub 3 osoby z sieci z nich korzystaja reszta
    ogranicza sie do stron www i poczty (z tym laczem to jest istny horror).

    pozdrawiam venditor

  • 13. Data: 2004-03-03 10:31:43
    Od: venditor <n...@g...mielonki.pl>

    > A ten router to co to jest?
    >
    > januszek
    router to asmax br-804 access router
    modemy(sa 2) to SpeedStream 5000 Series

    venditor

  • 14. Data: 2004-03-03 10:33:17
    Od: venditor <n...@g...mielonki.pl>

    > Witam,
    > Chodzi
    > mieli
    > nie
    > DSL1 miala czkawke przez niepodniesione adresy ip.. tutaj czyli 512 ma tylko
    > jeden adres wiec niemozliwoscia jest aby byl ten sam problem. Ja na twoim
    > miejscu bym to dawno zglosil na blu lajn i... czekal :) Mozliwe, ze jest to
    > wina routera... sprobuj moze podlaczyc dsl do wlasnego kompa i zobaczysz czy
    > owa czkawka wystepuje dalej czy nie... Jesli tak stawiam na uszkodzony modem
> [...]
    Admin bedzie mial czas w piatek, no coz poczekam i zobaczymy

    venditor

  • 15. Data: 2004-03-03 10:56:53
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    venditor napisał(a):

    > router to asmax br-804 access router
    > modemy(sa 2) to SpeedStream 5000 Series

    2 modemy? A co do problemow to stawiam na p2p. Niestety jeden
    user p2p jest w stanie przytkac takiego dsl-a.

    januszek

  • 16. Data: 2004-03-03 11:12:47
    Od: Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl>

    Przemyslaw Frasunek wrote:

> [...]
    > niektorych ludzi, ze zamiast do TP, dzwonili np. do ATMANu, nie bedac
    > jego klientami i krzyczeli o skandalach.

    Źle zostałem zrozumiany. Ja (już) wiem, że on limituje/limitował ruch ICMP,
    natomiast wtedy, gdy dzwonilem to lezał i *żaden* transfer do TPNET nie
    szedł.

    --
    TOM TS635-RIPE
    Mój adres e-mail w nagłówku, wbrew pozorom, nie jest fałszywy.

  • 17. Data: 2004-03-03 11:13:54
    Temat: Re: [OT] Re: problem z dsl512
    Od: Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl>

    Adam Paluch wrote:

    > ale ten router i dalsze chodzi ...

    Ostatnio = mniej więcej czwartek ubiegłego tygodnia.

  • 18. Data: 2004-03-03 20:17:03
    Od: Adam Nowacki <p...@b...vectranet.pl>

> [...]
    > dalej w tepsie.
    >
    > Mam nadzieje, że coś wam to pomoże, powodzenia w bojach.

    Moze jakies magiczne blokowanie SYN floodow by TPSA ? W sumie to by
    mialo nawet sens ...

  • 19. Data: 2004-03-03 21:16:20
    Od: "Daniel Dubielski" <d...@p...net>

    Witam,

    Użytkownik "januszek"
    <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyc
    iac.irc.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnc4befl.6o9.januszek@lexx.eu.org...

    > 2 modemy? A co do problemow to stawiam na p2p. Niestety jeden
    > user p2p jest w stanie przytkac takiego dsl-a.
    >
    > januszek

    IMHO p2p plus zapchanie upstream'u. Wtedy podobne problemy wystepuja, jezeli
    router nie moze sie dogadac z hostem (tez mialem taka sytuacje). Radze
    postawic jakiegos shaper'a opartego np. na CBQ/HTB. Kwestia konfiguracji po
    stronie routera sieci LAN i gra i buczy. Poza tym w/w router powinine byc i
    FW - inaczej glupie DoSy tez potrafia zapchac, a to sie niestety zdarza w
    IDSLu TegoPSA....

    Greets 'n' regards,
    Daniel 'steelrat' Dubielski / GabaNET

  • 20. Data: 2004-03-04 08:53:54
    Od: Krzysztof <n...@k...net>

    On Tue, 02 Mar 2004 17:47:24 +0100, venditor wrote:

> [...]
    > pisali o 512. Moje pytanie brzmi czy mozna ten problem rozwiazac w podobny

    Jaki dokladnie masz typ modemu (SpeedStream 5660, 5100 czy inny ?)

    Pozdrawiam
    Krzysztof