  • 21. Data: 2004-03-04 09:43:23
    Temat: Re: problem z dsl512
    Od: venditor <n...@g...mielonki.pl>

    Dnia 2004-03-04 09:53, Bóg miał zamar wcisnąć alt+ctrl+del, lecz
    Użytkownik Krzysztof powiedział:

    Raczej SpeedStream 5660

    Pozdrowiam
    venditor

  • 23. Data: 2004-03-04 18:01:40
    Od: Krzysztof <n...@k...net>

    On Thu, 04 Mar 2004 10:43:23 +0100, venditor wrote:

    > Raczej SpeedStream 5660

    Nie wiem jak 5100 ale 5660 jest bardzo wrazliwy na wysycenie lacza
    (szczegolnie uploadu) co objawia sie chilowymi zerwaniami synchronizacji
    ktore u mnie nie trwaja dluzej niz 30 sek. Po zerwaniu synchronizacji
    modem sam nawiazuje polaczenie takze nie jest konieczne odlaczanie
    zasilania. Sa dni ze modem nie zerwie ani razu polaczaenia a bywaja takie
    ze 2-3 razy jest zrywana synchronizacja. Opisane objawy wystepuja przy
    dobrym zarzadzaniu pasmem z obcietym uploadem/downloadem do 200/950 kbit/s.
    Po wylaczeniu HTB zerwania synchronizacji wystepuja znacznie czesciej.
    Uwazam ze taka sytuacja jest nie do przyjecia (zerwania synchronizacji nie
    powinny miec miejsca, niezaleznie czy lacze jest wysycone czy nie),
    dlatego w najblizszym czsie bede reklamowal usluge, celem wymiany modemu
    na model 5100, w ktorym problem ten nie jest podobno tak dokuczliwy. Przy
    okazji prosze grupowiczow o podzielenie sie uwagami na temat stabilnosci
    modemu SpeedStream 5100, najlepiej w odniesieniu do 5660 (jesli ktos mial
    wczsniej taki i wymienial na 5100).

    Krzysztof

  • 22. Data: 2004-03-04 18:01:40
    Od: Krzysztof <n...@k...net>