  • 1. Data: 2009-08-18 06:28:39
    Temat: [profit][orange] najtansze cos za punkty?
    Od: michaça <t...@p...pl>

    Witam,
    Mam niecale 500pktow i chyba 15.IX mi przepadna bo nie widze czegos co mozna by
    za to kupic. Jest jakis pakiet minut albo cokolwiek co mozna kupic do 500pktow?
    Widze, ze sa jakies pakiety 10zl za 250pktow ale dzialaja tylko w abonamentach
    albo egzotyce typu meritum czy jedna ide na karte? A ja chce kupic cos do nowego
    orange GO - jest cos takiego?
    Pozdr.
    M.

  • 2. Data: 2009-08-18 10:18:31
    Temat: Re: [profit][orange] najtansze cos za punkty?
    Od: "Wincynty" <w...@g...pl>

    Użytkownik "michaça" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dzialaja tylko w abonamentach albo egzotyce typu meritum czy jedna ide na
    > karte? A ja chce kupic cos do nowego orange GO - jest cos takiego?

    nie ma niestety - też to przerabiałem bo mi zostało mniej niż na zasilenie
    za 625 :( no i niestety przepadnie bo nie można punktów łączyć

  • 3. Data: 2009-08-19 11:51:27
    Od: michaça <t...@p...pl>

    > nie ma niestety - te? to przerabia?em bo mi zosta?o mniej ni? na zasilenie
    > za 625 :( no i niestety przepadnie bo nie mo?na punktów ??czyae
    szkoda :-(, dodatkowo na koncie zony mam tez okolo 450 (w sumie ponad 900), i
    tak warto bylo ;-) zobaczymy czy nowy program lojalnosciowy bedzie lepszy
    pozdr.
    m.

  • 4. Data: 2009-08-19 13:56:33
    Od: "Wincynty" <w...@g...pl>

    > szkoda :-(, dodatkowo na koncie zony mam tez okolo 450 (w sumie ponad
    > 900), i tak warto bylo ;-) zobaczymy czy nowy program lojalnosciowy bedzie
    > lepszy

    szkoda szkoda - punkciki przepadną

    ja już niestety sienie dowiem jaki będzie nowy program bo umowa mi się
    kończy w lutym a nie zamierzam się męczyć z oranżadą... 3 lata to i tak za
    długo :)