  • 11. Data: 2010-04-07 08:24:19
    Temat: Re: programy lojalnościowe - kalkulacje :)))
    Od: szwagier <k...@p...fm>

    Jackare pisze:
    > http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci-dnia/news/k
    ierowco-nie-badz-naiwny,1459766,415

    E, tam :)
    Po pierwsze stacje sieciowe wcale nie musza byc drozsze od
    "niezaleznych", po drugie punkty za paliwo i punkty za zakupy w
    sklepikach to zupelnie inna bajka a po trzecie mam w poblizu stacje BP,
    Orlen i jakas niezalezna i wprawdzie na niezaleznej paliwo jest jakies 3
    grosze tansze niz na tamtych ale obsluga tak niesympatyczna ze te 3
    grosze wiecej to niewielka cena za obsluge przez usmiechnietego - i to w
    dodatku naturalnie!! - pracownika.

    szwagier

  • 12. Data: 2010-04-07 08:40:04
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-04-06 23:56, *Budzik* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Z drugiej strony - SHELL kasuje punkty!!!

    Z tego co wiem BP już też (no właściwie to PayBack) po 3 latach.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 13. Data: 2010-04-07 09:37:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik szwagier k...@p...fm ...

> [...]
    > ze te 3 grosze wiecej to niewielka cena za obsluge przez
    > usmiechnietego - i to w dodatku naturalnie!! - pracownika.

    zawsze mnie to smieszy - skad przypuszczenie, ze ludzie wybieraja stacje
    przez 5gr róznicy w cenie a nie np. przez to, ze jest miło, ładnie,
    schludnie i czysto.
    To tak jak z allegro - niby wszyscy kupuja bo tania. A moim zdaniem kupuja,
    bo wygodnie - duzy przeglad ofert, obecnie punty PAYBACK.

  • 14. Data: 2010-04-07 09:37:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mirek Ptak n...@n...pl ...

    > Z tego co wiem BP już też (no właściwie to PayBack) po 3 latach.

    tak, ale z tego co pamietam - artykuł stawiał teze, ze kasuja wszyscy poza
    Shellem.

  • 15. Data: 2010-04-07 11:16:46
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    śro, 07 kwi 2010 o 09:37 GMT, Budzik napisał(a):

    > zawsze mnie to smieszy - skad przypuszczenie, ze ludzie wybieraja stacje
    > przez 5gr róznicy w cenie a nie np. przez to, ze jest miło, ładnie,
    > schludnie i czysto.

    Ale 5gr to jest pesymistyczne podejscie, u mnie roznice miedzy np.
    neste/auchan/lukoil a shell/orlen sa roznice 20-30gr, jak tankuje 100l to
    jest to 30zl, to juz obiad mozna zjesc za to...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 16. Data: 2010-04-07 11:26:06
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    Użytkownik "marjan" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    .
    > W VisionExpress promocja ile lat tyle % zniżki jest raczej tylko dla ludzi
    > starszych, z pewnością wykalkulowali to sobie tak, że poniżej pewnego
    > wieku (30? 40 lat?) po prostu klient będzie przepłacał, jednak kosztem
    > tego ludzi starszych obsługują prawie za darmo (80 lat i więcej).

    Znizka w Vision Express jest tylko na oprawki. I to nie na wszystkie. Za
    szkła zawsze płacisz 100%.

  • 17. Data: 2010-04-07 12:33:55
    Od: "Kub@" <k...@p...onet.pl>

    > Policzył i twierdzi że na swoje wychodzi.

    Tak jak kupiłem płyn do spryskiwaczy na BP. Super okazja + 300pkt.
    Płyn 36 zł(w sklepach lepszy Apsik 12-18). Do tego płyn BP jest fatalnej
    jakości.
    A co daje 300pkt? Generalnie 3 zł ponieważ przy zużywaniu punktów z Payback
    10000 to równowartość 100zł.
    Średni interes.

    Kub@

  • 18. Data: 2010-04-07 19:12:30
    Temat: Re: programy lojalno?ciowe - kalkulacje :)))
    Od: Bydle; <b...@b...com>

    Jackare wrote:

    http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci-dnia/news/k
    ierowco-nie-badz-naiwny,1459766,415

    "Ale jez.eli sk?ania nas ku temu wy?a;cznie che;c' zdobycia nagród za punkty
    w programach lojalnos'ciowych, to"

    I juz. wiemy, z.e pisarzyna to cymba?, nie rozumieja;cy, z.e jes'li tankuje;
    na danej stacji, to juz. tankuje; na tej stacji. Bez wzgle;du na to czy mu
    sie; to podoba, czy nie, juz. tam tankuje;.
    Jes'li mam co jakis' czas dostac' za to kawe;, ciastko, 50% opust w cenie
    paliwa, whateber. to dobrze dla mnie, bez wzgle;du na to jaka teza
    zosta?a postawiona na kolegium redakcyjnym.

    (bo to, iz. tylko idiota sa;dzi, z.e program lojalnos'ciowy s?uz.y do
    zarabiania, nie be;de; przypomina?, bo to chyba oczywiste?)

    --
    Bydle;

  • 19. Data: 2010-04-07 22:09:23
    Temat: Re: programy lojalnosciowe - kalkulacje :)))
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Jackare wrote:
    > http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci-dnia/news/k
    ierowco-nie-badz-naiwny,1459766,415

    haah to to wiem ale kur***a nie wiedzialem ze orlen kasuje punkty po 3latach!
    No to wydam te "krocie" na hotdogi, tankuje tylko jak musze, obecnie tankuje
    prawie zawsze na neste i auchan. Kiedys liczylem ze mam na pelnym baku nawet
    7zl w kieszeni...

  • 20. Data: 2010-04-07 23:07:07
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "szwagier" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
    > i to w dodatku naturalnie!! - pracownika.

    Najbardziej "naturalne" jest to nagabywanie na batoniki i inne gowna. Ja na
    to reaguje alergicznie...

    --
    Picasso