  • 1. Data: 2009-07-14 08:32:07
    Temat: Internet na lubelskim zadupiu?
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Jak sprawdzić mozliwość założenia najlepiej stałego łącza (może być bardzo wolne,
    byle był jakiś ryczałt) na podlubelskim zadupiu w zabudowaniach dawnego PGRyb, gdzie
    naprawde psy rzycią szczekają?
    Telefonia druciana to jedna opcja, ale wazne są stałe lecz niskie opłaty, bo chodzi o
    ufundowanie tego łącza na swiat dla bezrobotnej młodzieży.
    JaC

  • 2. Data: 2009-07-15 12:31:01
    Temat: Re: Internet na lubelskim zadupiu?
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    On 14 Lip, 10:32, ąćęłńóśźż <u...@w...eu> wrote:
> [...]
    > Telefonia druciana to jedna opcja, ale wazne są stałe lecz niskie opłaty, bo chodzi
    o ufundowanie tego łącza na swiat dla bezrobotnej młodzieży.

    A w której okolicy? Firma z Lublina, w której mam udziały, świadczy
    usługi dostępu do Internetu w Lublinie i okolicach. Na północ dochodzi
    do Lubartowa, a na południe - za Prawiedniki.

    Owszem, to jest WiFi, ale zrobione porządnie (5 GHz, Mikrotik), a
    szkielet jest na radioliniach STM1.

  • 3. Data: 2009-07-15 12:39:48
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl>

    ja mieszkam na zadupiu nad zadupiami okolice centrum polski. era
    blueconnect działa masakrycznie, ostatnio wypróbowałem orange freedom
    pro i jestem zadowolony. Transfery do 150KB to nawet więcej niż
    przewiduje operator. Oczywiście nie non stop. Można wypróbować ponosząc
    tylko koszt aktywacji ok 60zl więc warto.

    --
    krzysiek82

  • 4. Data: 2009-07-15 14:25:13
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Okolice lasów (tam chyba jakieś leśnictwo czy nadleśnictwo jest w pobliżu?) w
    Jedlance.
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2009-07-15 14:26:18
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    To będzie [OT], ale ile zł wynosi comiesięczny obowiązkowy abonament?
    I jak uniknąć przekroczenia abonamentu?
    JaC

    -----

  • 6. Data: 2009-07-15 14:51:02
    Od: "B.G" <b...@w...pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    > To będzie [OT], ale ile zł wynosi comiesięczny obowiązkowy abonament?

    http://www.orange.pl/portal/map/map/internet_freedom
    _pro

    > I jak uniknąć przekroczenia abonamentu?

    Nie da się... przekroczyć

    --
    B.G

  • 7. Data: 2009-07-15 17:09:01
    Od: Przem <p...@o...pl>

    ąćęłńóśźż wrote:
    > Okolice lasów (tam chyba jakieś leśnictwo czy nadleśnictwo jest w pobliżu?) w
    Jedlance.

    Jesli nadlesnictwo sprobujcie z nimi pogadac.

    Oni maja bardzo dobre lacza...

    --

    Przem

  • 8. Data: 2009-07-15 18:10:44
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    On 15 Lip, 16:25, ąćęłńóśźż <u...@w...eu> wrote:
    > Okolice lasów (tam chyba jakieś leśnictwo czy nadleśnictwo jest w pobliżu?) w
    Jedlance.

    To jest koło Łukowa? Bo tak mi Google Maps mówi. Za daleko jak dla
    nas. W Łukowie są spore sieci, np. LukMAN, mogą mieć tam zasięg.

  • 9. Data: 2009-07-16 06:20:11
    Od: pikraj <b...@c...net>

> [...]
    > Telefonia druciana to jedna opcja, ale wazne są stałe lecz niskie opłaty, bo chodzi
    o ufundowanie tego łącza na swiat dla bezrobotnej młodzieży.

    A moze dwukierunkowe polaczenie satelitarne :
    http://www.kempa-satellite.com/internet_satelitarny_
    tooway/