    From: Mateusz <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: prośba o pomoc - kolizja służbowym autem
    Date: Wed, 14 Jul 2010 00:46:20 -0700 (PDT)

    Cześć. Wstyd się przyznać ale wgniotłem lekko tylną klapę bagażnika na
    parkingu w delegacji. Słupek być poniżej linii tylnej szyby i nie
    sposób go było zauważyć - parkowałem tyłem. To jest akurat najmniejszy
    problem jednak, bo jak się później okazało jeździłem autem bez
    autocasco. Muszę pokryć koszty naprawy (400zł). Mam zlecenie na dwa
    lata, nie podpisywałem żadnych papierów, które by określały, że to ja
    mam płacić za wszelkie uszkodzenia w momencie kolizji czy wypadku.
    Znając życie to zapłacę, mógłbym użyć w/w argumentacji ale będzie
    zapewne to równoznaczne ze zwolnieniem. Dodam, że drugie służbowe,
    którym jeżdzę ma autocasco a w wypadku tego pierwszego ktoś
    "zapomniał" o takim luksusie.

    Co byście zrobili w takiej sytuacji ?