  • 11. Data: 2014-04-11 11:09:13
    Temat: Re: przekaźnik ze stykami na wsuwki a cewką z pinami do druku
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 10 Apr 2014 18:51:35 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Co sobie wydumam coś to już się to od dawna produkuje ;-)

    Przecież just 60 lat po wojnie, już wszystko wymyślone.

    --
    Marek

  • 12. Data: 2014-04-11 11:09:35
    Od: Mario <m...@...pl>

    > http://www.digikey.com/product-detail/en/G2RL-1ATP5-
    E%20DC12/Z2550-ND/114769
> [...]
    > sponsorowane.
    > Powiedz swoim znajomym z działu sprzedaży Digi Key, że korzystałem z ich
    > usług.
    > Mam niemiłe wspomnienia co do formularza:
    > a) gdzie będzie zamontowany element
    > b) w jakiej firmie
    > c) jaki to projekt
    > itp. itd.
    >
    > A to wszystko przy zakupie.... wzmacniaczy operacyjnych.
    >

    > To był ostatni raz kiedy korzystałem z usług tych sprzedawców.
    >
    > Nie polecam. Jeszcze długa droga przed nimi, aby wejść na polski rynek.

    Przecież oni nie wchodzą na polski rynek. Dobrze, że na niego wysyłają.
    Można u nich dostać układy, których nie oferuje nikt w Polsce. A w
    tych oferowanych też u nas to DigiKey ma często cenę o 40 % niższą.
    Wysyłka do Polski darmowa, jeśli zamawiasz za ponad 200 $. Nikt ci nie
    każe zamawiać u nich jednego opampa z kosztami wysyłki 200 zł.
    Ja zamawiałem układy, których nie mogłem dostać w kraju i dołączyłem do
    zamówienia te które były wyraźniej tanie - po to żeby przekroczyć kwotę
    200 $. A że zamawiając w USA trzeba się spowiadać z tego co robisz to
    się przyzwyczaiłem. Wydaje mi się, że to wynika z ich przepisów
    kontrolujących dostęp do nowoczesnych technologii. Kiedyś dawno
    zamawiałem w USA u producentów elementów mikrofalowych to jeszcze
    musiałem deklarować, że nie będzie to wysyłane do krajów objętych
    zakazem. Możemy się na nich obrażać, ale to oni są tymi co potrafią
    produkować szklane paciorki. My możemy się nimi jedynie zachwycać :)

    ATSD to od pewnego czasu każdy udział w dyskusji traktujesz jak wyprawę
    na świętą wojnę. Życzę powrotu do równowagi.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 13. Data: 2014-04-11 11:51:44
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Przecież just 60 lat po wojnie, już wszystko wymyślone.
    >
    > --
    > Marek
    9 lat szybko zleciało :-)
    Wojna się skończyła w 1945r.
    S.

  • 14. Data: 2014-04-11 18:10:23
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Marek <f...@f...com> wrote:

    > Przecież just 60 lat po wojnie, już wszystko wymyślone.

    Teraz sobie pomyslalem ze musialem widziec taki przekaźnik z "konektorami"
    wcześniej...
    Może w jakiejś mikrofalówce jaką naprawiałem komuś?