  • 11. Data: 2009-03-21 12:59:44
    Temat: Re: przeniesienie numeru
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    osiek wrote:

    > objaw jak to nazwałeś śmierci klinicznej jest bo informacja o tym że
    > stary op "puścił" numer musi dotrzeć do nowego i ten musi go wprowadzić
    > u siebie. Ale z doniesien wychodzi że jest to raczej niezauważalny okres
    > czasu. Często jak z tych doniesień wynika wieczorem stary op rano nowy
    > op :)

    A uzytkownik jak sie dowiaduje ze to juz? dostaje powiadomienie SMS?

    > ad 2 jeśli dajesz upoważnienie to nic więcej nie musisz załatwiać (przy
    > przejściu abo>abo i prepaid>prepaid bo przy przejściu abo>prepaid
    > najpierw sam musisz wypowiedzieć umowę i przenieść do prepeida a potem
    > dopiero zmieniać operatora

    Nie ma prostego przejscia abo->prepaid jako jakas ogolna zasada,
    czy to zalezy od danej pary operatorow?

    --

    na wiadomosci sportowe zaprasza producent naturalnej wody 'BRZOZOWA'

  • 12. Data: 2009-03-21 13:00:15
    Od: "malcolm" <p...@p...pl>

    Użytkownik "osiek" <o...@g...pl> > Musisz pójść do salonu playa i się
    dowiedzieć czy coś takiego jest
> [...]
    > jest, musisz zrobić ruchy pośrednie czyli:
    > wypowiedzieć umowę w orange i przenieść numer do oferty prepaidowej POP
    > lub orange go zasilić ten numer 61pln (swoją drogą ciekaw jestem jak można
    > zasilić konto w orangu dokładnie taką kwotą) i dopiero wtedy iść do salonu
    > playa. Będzie to trochę trwało w najgorszym przypadku prawie dwa miesiace
    > w najlepszym jakieś 40 dni. (30 dni wypowiedzenie umowy plus czas do końca
    > okresu rozliczeniowego plus 7 dni na przeniesienie numeru prepaid>prepaid.
    > Czyli operacja jak najbardziej możliwa ale czasochłonna

    umowe mam do 14 maja,
    kiedy mogę wypowiedzieć umowę to znaczy wysłać do nich pismo już , czy za
    wcześnie , czy dopiero po zakończeniu po 14 maja ?

    --
    mal

  • 13. Data: 2009-03-21 13:04:15
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "malcolm" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    > umowe mam do 14 maja,
    > kiedy mogę wypowiedzieć umowę to znaczy wysłać do nich pismo już , czy za
    > wcześnie , czy dopiero po zakończeniu po 14 maja ?

    Wyślij jak najszybciej to przynajmiej będą dzwonić i od razu inaczej
    traktować. Może coś utargujesz, a jak nie to kierunek wyboru jest jeden :)))

    tl

  • 14. Data: 2009-03-21 13:11:44
    Od: "malcolm" <p...@p...pl>

    Użytkownik "tl" <t...@p...gazeta.pl> > Wyślij jak najszybciej to
    przynajmiej będą dzwonić i od razu inaczej
    > traktować. Może coś utargujesz, a jak nie to kierunek wyboru jest jeden
    > :)))
    >
    > tl

    dzwonią to i teraz :)
    tylko ja mówie jak jest nawet jak mi dadzą 500 minut za free w abonamencie
    za 55 bo taki mi wciskają to mi sie nie opłaca ja mało dzwonie więc karta
    dla mnie jest najlepszym rozwiązaniem dlatego tylko zmykam z abo . Play
    fresh gdzie nie ma jak u innych doładowań co 1 mies 2 3 lub 6 a wystarczy
    1 na rok dla ważności konta jest mi na ręke .

    zrobie jak mi radzicie >rozwiązanie umowy z przejściem na prepaid Orange> po
    jakimś czasie przeniesienie numeru do Play .
    --
    mal

  • 15. Data: 2009-03-21 13:14:19
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał w wiadomości

    > A uzytkownik jak sie dowiaduje ze to juz? dostaje powiadomienie SMS?

    Bierze z reguły nowy telefon z nową karta do ręki i widzi że się zalogował
    do sieci.

  • 16. Data: 2009-03-21 13:57:45
    Od: osiek <o...@g...pl>

    malcolm pisze:

> [...]
    > kiedy mogę wypowiedzieć umowę to znaczy wysłać do nich pismo już , czy
    > za wcześnie , czy dopiero po zakończeniu po 14 maja ?

    wypowiedzieć możesz umowę na 30 dni przed zakończeniem
    okresu"ochronnego" czyli najwcześniej 15 kwietnia. Telefon będziesz miał
    aktywny w abo do końca okresu rozliczeniowego po 14 maja. dopiero
    wtedy będzie przeniesiony do prepadia. Tylko jak będziesz wypowiadał
    umowę zaznacz koniecznie że chcesz numer przenieść do prepaida

  • 17. Data: 2009-03-21 14:01:07
    Od: osiek <o...@g...pl>

    elmer radi radisson pisze:

    > A uzytkownik jak sie dowiaduje ze to juz? dostaje powiadomienie SMS?

    przecież od nowego opa masz nową kartę SIM więc po prostu korzystając ze
    starej nie możesz alogować się (komunikat karta nieaktywna lub podobny)
    dopiero na nowej karcie możesz się zalogować

    > Nie ma prostego przejscia abo->prepaid jako jakas ogolna zasada,
    > czy to zalezy od danej pary operatorow?

    Nie sądzę aby się to zmieniło od listopada więc innej ścieżki nie ma jak
    przejście z abo na prepadi i dopiero zmaina operatora. Ale dokładniej to
    już Ci powiedzą w salonie docelowym

  • 18. Data: 2009-03-21 14:20:10
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "osiek" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

    > wypowiedzieć możesz umowę na 30 dni przed zakończeniem okresu"ochronnego"
    > czyli najwcześniej 15 kwietnia.

    Wysłać pismo można natychmiast po zawarciu umowy tylko trzeba dokładnie
    określić daty i uwzględnić okres wypowiedzenia.

    tl

  • 19. Data: 2009-03-21 17:01:42
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    osiek wrote:

    > przecież od nowego opa masz nową kartę SIM więc po prostu korzystając ze
    > starej nie możesz alogować się (komunikat karta nieaktywna lub podobny)
    > dopiero na nowej karcie możesz się zalogować

    Chodzilo mi raczej o rozwiazanie nie wymagajace uzycia dwoch telefonow
    (to do Boombastica) ale jesli tak wygodniej to nie jest to specjalny
    problem. Pozostaje liczyc na to ze nie nalozy sie w czasie dzialanie
    numeru na obu simach. Ok, dzieki :)

    --

    na wiadomosci sportowe zaprasza producent naturalnej wody 'BRZOZOWA'

  • 20. Data: 2009-03-21 18:08:26
    Od: Marek Pawełek <m...@U...wp.pl>

    Witam,

    elmer radi radisson pisze:

    > A uzytkownik jak sie dowiaduje ze to juz? dostaje powiadomienie SMS?

    Tylko przy przeniesieniu z prepaida. I to też nie zawsze. Jak
    przenosiłem numer z Era TT - nie dostałem żadnej informacji. W ofertach
    postpaid najczęściej abonent otrzymuje pismo z informacją, że wniosek o
    przeniesienie numeru został zarejestrowany, numer zostanie uwolniony
    dnia tego a tego, pod warunkiem, że do dnia tego a tego i w jaki sposób
    należy uiścić opłatę za przeniesienie numeru.

    > Nie ma prostego przejscia abo->prepaid jako jakas ogolna zasada,
    > czy to zalezy od danej pary operatorow?

    To zależy od operatora. Wiem, że Plus ma możliwość przejścia
    postpaid-prepaid oraz prepaid-postpaid. Należy to zgłosić w momencie
    składania wniosku.

    Pozdrawiam.