  • 21. Data: 2009-03-21 23:32:05
    Temat: Re: przeniesienie numeru
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Marek Pawełek wrote:

    > Tylko przy przeniesieniu z prepaida. I to też nie zawsze. Jak
    > przenosiłem numer z Era TT - nie dostałem żadnej informacji. W ofertach
    > postpaid najczęściej abonent otrzymuje pismo z informacją, że wniosek o
    > przeniesienie numeru został zarejestrowany, numer zostanie uwolniony
    > dnia tego a tego, pod warunkiem, że do dnia tego a tego i w jaki sposób
    > należy uiścić opłatę za przeniesienie numeru.

    Masz to na piśmie? Mógłbyś podesłać?

    > To zależy od operatora. Wiem, że Plus ma możliwość przejścia
    > postpaid-prepaid oraz prepaid-postpaid. Należy to zgłosić w momencie
    > składania wniosku.

    Z tego co wiem, tylko Orange rozróżnia prepaid i postpaid przy
    przenosinach numeru.

    M.

  • 22. Data: 2009-03-22 22:18:37
    Od: Marek Pawełek <m...@U...wp.pl>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Masz to na piśmie? Mógłbyś podesłać?

    Nie mam kopii, ale takie pismo jest pewnie z automatu rozsyłane.

    > Z tego co wiem, tylko Orange rozróżnia prepaid i postpaid przy
    > przenosinach numeru.
    >
    > M.

    Moim zdaniem to nie może być zależne od operatora. Skoro możliwość
    przeniesienia numeru jest ustalona rozporządzeniem (z tego co pamiętam)
    to musi być możliwość zmiany we wszystkich kierunkach i platformach.

  • 23. Data: 2009-03-23 00:30:32
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Marek Pawełek wrote:

    > Moim zdaniem to nie może być zależne od operatora. Skoro możliwość
    > przeniesienia numeru jest ustalona rozporządzeniem (z tego co pamiętam)
    > to musi być możliwość zmiany we wszystkich kierunkach i platformach.

    Polecam lekturę rozporządzenia. Są tam dwie oddzielne procedury: dla
    abonenta i dla użytkownika usługi przedpłaconej.

    M.