  • 1. Data: 2009-03-19 21:56:36
    Temat: przesuwanie, powiększanie partycji itp
    Od: Jurij Atarov <a...@c...gov>

    Witam
    Mam na dysku partycje NTFS, FAT, ext2 w takiej właśnie kolejności.
    Chciałbym powiększyć tą NTFS kosztem ext2. Jakie program obecnie jest
    najlepszy do tego celu? Jakie jest prawdopodobieństwo że operacja się w
    ogóle uda? Nie bardzo chciałoby mi się instalować soft od nowa. Parę lat
    temu takie manewry z partycjami często źle się kończyły - jak jest dzisiaj?
    Nie wiem czy to ważne - laptop dell latitude z dyskiem 40GB na pata jeszcze.

    Pozdrawiam!