  • 11. Data: 2010-10-06 15:00:43
    Temat: Re: przymusowy TUV w Niemczech
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > jest jedna zaleta: zezlomowany zostanie za Odra (czyzby samochody wracaly
    > do miejsca swoich narodzin? ;)

    wątpię, przyjedzie laweta z PL, weźmie auto, a tuż za granicą na pierwszej
    lepszej SKP z 20zł w dowodzie rejestracyjnym okaże się, że ów Ford jest
    całkowicie sprawny...

    brat

  • 12. Data: 2010-10-06 15:38:50
    Od: PJ <p...@g...com>

    //wątpię, przyjedzie laweta z PL, weźmie auto, a tuż za granicą na
    pierwszej lepszej SKP z 20zł w dowodzie rejestracyjnym okaże się, że
    ów Ford jest całkowicie sprawny...

    chyba ze Hans nie odda DR tylko wysle do PL, poza tym Niemcy narod
    pamietliwy i dobrze skomputeryzowany, tablice juz sa w systemie i
    koles moze byc zatrzymywany przy kazdej kontroli

    P.

  • 13. Data: 2010-10-06 16:18:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PJ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    >pamietliwy i dobrze skomputeryzowany, tablice juz sa w systemie i
    >koles moze byc zatrzymywany przy kazdej kontroli

    Oby tak było, oby.

  • 14. Data: 2010-10-06 16:45:00
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > no i proszę: niesprawne hamulce, reflektory, elektryka, oświetlenie i
    > przerdzewiała karoseria. Czyli rzęch.

    ee tam przesadzasz przecież niecaly miesiąc temu kupili go u Niemca i
    pojechali doebrać koła zimowe :)
    pzdr
    GL

  • 15. Data: 2010-10-06 17:40:45
    Od: AL <a...@s...tam>

    glang pisze:

    > ee tam przesadzasz przecież niecaly miesiąc temu kupili go u Niemca i
    > pojechali doebrać koła zimowe :)
    > pzdr
    > GL

    przypomina mi sie niedawny watek pt. "W Polsce królują złomy".

    To jest przykład jednego z tych chwalonych i zadbanych 10-cio latkow :/
    Auto duze, wygodne - tylko szkoda, ze podobnych aut z podobnymi felerami
    po naszych drogach jezdzi tak duzo - no ale wg tych ludzi lepsze duze
    mondeo niz mala i mlodsza fabia czy logan/sandero (lub inne podobnej
    klasy) ....

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 16. Data: 2010-10-06 17:45:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > pojazd w
    > widoczny sposób niespełniający warunków technicznych, zabrać

    Tylko ze hamulcow nie widzi.

    > no i proszę: niesprawne hamulce, reflektory, elektryka,
    > oświetlenie i
    > przerdzewiała karoseria. Czyli rzęch.

    I przerdzewiala karoseria niniejszym budzi watpliwosci.
    Moze i rzech, ale na drodze nie peka. A u Niemcow niby zlom.

    Dalej moze byc kwestia oceny tej elektryki - sprawna czy nie.
    I np niesprawna wycieraczka tylnej szyby .. ktora jest przeciez
    nieobowiazkowa.

    No nic, podcinaja sobie galaz na ktorej siedza :-P
    Chyba ze nie - bo to sie roznie moze odbic na rynku :-)

    Byc moze polska policja znow musi uruchomic dzialania odwetowe :-P

    J.

  • 17. Data: 2010-10-06 18:02:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w
> [...]
    > ludzi lepsze duze mondeo niz mala i mlodsza fabia czy
    > logan/sandero (lub inne podobnej klasy) ....

    Wszystko zalezy od rozmiarow wlasnych i bagazu.
    Zareczam ci ze mondeo ma swoj urok w porownaniu do fabii, i nie
    uwiera w lokiec tak jak logan :-)
    I ma klime, podgrzewane siedzenia, ogrzewana przednia szybe i pare
    innych udoskonalen.

    I mimo XX lat hamulce i kierownica dzialaja mu bezblednie, a ze tam
    gdzies tam na blotniku ma jakas dziurke, to chyba tylko niemieckiej
    estetyce przeszkadza :-P

    No ale dobrze, przyjmujemy do wiadomosci, nie chca zebysmy jezdzili
    niemieckimi autami to nie.
    Nastepna bedzie dacia, a moze KIA, i kredyt k* nie bedzie w
    Deutsche Banku.
    I z Ery sie tez wypisze :-P

    J.

  • 18. Data: 2010-10-06 18:59:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 06 Oct 2010 17:45:02 +0200 osobnik zwany J.F. wystukał:

    > Tylko ze hamulcow nie widzi.

    ale widzi oświetlenie, a raczej jego brak. Wystarczy.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 19. Data: 2010-10-06 22:33:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Zareczam ci ze mondeo ma swoj urok w porownaniu do fabii

    Zakładając że 10 pierdzących w fotel przed Tobą to urok.

    >, i nie uwiera w lokiec tak jak logan :-)
    > I ma klime, podgrzewane siedzenia, ogrzewana przednia szybe i pare innych
    > udoskonalen.

    A raczej wszystkoe to miało jak wyjeżdżało wieki temu z fabryki.

  • 20. Data: 2010-10-07 00:15:59
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    i prawidłowo, zlom ma swoje miejsce na zlomie.

    Od znajomych, znajomych, wiem ze w Szwajcarii to mandaty sa za bardzo brudne
    auto oraz nie dostaniesz przegladu (tj pieczatki czy co tam maja, moze nalepke)
    za pordzewiala karoserie.

    U nas, jak to juz pisali, robia przeglady za flaszke. Przezyje ze ktos ma
    otwory wentylacyjne w progach ale hamulce i nie spalanie oleju w
    zastraszajacych ilosciach - Panie to tylko w Polsce mozliwe. Jedzie taki zlom
    (np stare bmw) i kopci niebiesko-siwym dymem. Pluca i nos mi wysiadaja a w
    glowie sie kreci, jaki ch...j dal takiemu zlomowi pieczatke do dowodu?!