  • 21. Data: 2010-10-07 00:20:31
    Temat: Re: przymusowy TUV w Niemczech
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-10-07 00:15, Papkin pisze:

    > Polsce mozliwe. Jedzie taki zlom (np stare bmw) i kopci

    Jedzi taki załom, nowa kia, i wali olejem, że porzygać się idzie ...

    Masz jakiś problem, czy jak ? Nie staje ci ? Żona nie daje ?
    Córka się z czarnym puściła ?

    6008

  • 22. Data: 2010-10-08 10:40:49
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Nie jestem przeciw twojemu ukochanemu BMW ale przeciw jezdzeniu _zajechanymi_ i
    nie remontowanymi trupami ala golf, audio 80 czy stare bmwice. Nie cierpie
    ludzi jezdzacych autem spalajacym litry oleju co tankowanie. Zwykle sa to
    niemieckie auta, polonez by sie dawno rozlecial a te nadal, niestety, jakos
    jezdza ku mojemu smutkowi.

    Wierze ze masz zadbane BMW i swiecisz przykladem :) Stare nie znaczy ZLE, stare
    znaczy ze trzeba czasami cos wyremontowac by nie psuc srodowiska i nie
    przyprawiac innych o wymioty.

  • 23. Data: 2010-10-08 11:19:38
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Papkin" <s...@s...net> wrote in message

    > ludzi jezdzacych autem spalajacym litry oleju co tankowanie. Zwykle sa to

    Biedni ci wlasciciele nowych RX-8. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 24. Data: 2010-10-12 04:13:59
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 6 Oct 2010 22:33:43 +0200, Cavallino wrote:
    >Zakładając że 10 pierdzących w fotel przed Tobą to urok.

    Tych pierdow nie czuc tak mocno. Za to fabia prosto z salonu a uwiera,
    i bagaznik ma maly :-P Co kto lubi :-)

    >A raczej wszystkoe to miało jak wyjeżdżało wieki temu z fabryki.

    _MA_ klime, _ma_ ogrzewane 90% przedniej szyby, _ma_ ogrzewany fotel
    pasazera :-)

    J.

  • 25. Data: 2010-10-12 07:45:00
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    W dniu 2010-10-06 17:45, J.F. pisze:

    > I np niesprawna wycieraczka tylnej szyby .. ktora jest przeciez
    > nieobowiazkowa.

    Może i nieobowiązkowa, ale jak już jest to ma działać.

  • 26. Data: 2010-10-12 07:56:05
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 6 Oct 2010 16:59:54 +0000 (UTC), masti wrote:
    >Dnia pięknego Wed, 06 Oct 2010 17:45:02 +0200 osobnik zwany J.F. wystukał:

    >ale widzi oświetlenie, a raczej jego brak. Wystarczy.

    Zakladajac ze o to poszlo, a przeciez u nich swiecic w dzien nie
    trzeba, a zarowki przepalaja sie rodowitym niemcom tak samo jak
    polakom.

    Napisali ze jednak poszlo o rdze (Bei einer ersten Kontrolle des
    Fahrzeugs bemerkte der Beamte sofort eine Durchrostung am Holm.)
    To takie faszystowskie swinie, ze nie moze byc rdzy widocznej.
    Wystarczy dziure zapackac szpachla czy chocby papierem do d* i mozna
    jezdzic dalej, ale widoczne obrazaja ich uczucia religijne.

    Holm to slupki czy progi ?

    J.

  • 27. Data: 2010-10-12 10:10:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Tych pierdow nie czuc tak mocno.

    A miałeś kiedyś nowe auto?
    Bo ja bezproblemowo wyczuwam po zapachu które jest nowe, a które takie było
    wieki temu.
    I nie chodzi o smród chińskiego kleju i plastików w Dacii. ;-)

  • 28. Data: 2010-10-12 20:56:01
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 12 Oct 2010 10:10:06 +0200, Cavallino wrote:

    >A miałeś kiedyś nowe auto?
    >Bo ja bezproblemowo wyczuwam po zapachu które jest nowe, a które takie było
    >wieki temu.

    Kazdy wyczuwa.

    >I nie chodzi o smród chińskiego kleju i plastików w Dacii. ;-)

    No jak nie - nowe smierdzi przez pol roku :-)

    Ale ja tylko o tym ze won jest slabo wyczuwalna, a np maly bagaznik
    bardzo wyczuwalny :-P

    J.