  • 11. Data: 2016-12-09 19:32:47
    Temat: Re: pytanie z gita
    Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl>

    Przeczytałem. Dzięki za odpowiedź.
    Nie rozumiem dlaczego pull request jest adresowany do konkretnej osoby i
    dlaczego gałąź docelowa i źródłowa mogą być różne. Możesz mi to wytłumaczyć?

  • 12. Data: 2016-12-09 19:45:43
    Od: g...@g...com

    W dniu piątek, 9 grudnia 2016 19:32:50 UTC+1 użytkownik Jivanmukta napisał:
    > Przeczytałem. Dzięki za odpowiedź.
    > Nie rozumiem dlaczego pull request jest adresowany do konkretnej osoby i
    > dlaczego gałąź docelowa i źródłowa mogą być różne. Możesz mi to wytłumaczyć?

    Z tego co wiem, na bitbuckecie PR nie jest adresowany do jednej konkretnej
    osoby, tylko do całego zbioru osób (w szczególności może być pusty
    albo jednoelementowy), które w tym kontekście nazywają się recenzentami,
    co wynika stąd, że ich rolą (oprócz ewentualnego scalenia) jest zgłoszenie
    swoich uwag odnośnie Twojego kodu.

    To, jakie to będą osoby, zależy od struktury organizacyjnej w projekcie.
    Jeżeli jakaś osoba w zespole zleciła Ci te zmiany, zapewne będziesz chcieć,
    żeby to ona przejrzała te zmiany. Jeżeli inna osoba jest odpowiedzialna
    za scalanie, również ona powinna zostać poinformowana o pull requeście.

    Gałąź źródłowa i docelowa oczywiście powinny być różne, bo źródłowa
    to jest zapewne jakiś Twój feature-branch, zawierający owoce
    Twojej pracy, a docelowa to oficjalna gałąź, z której wydawane będą release'y.