  • 1. Data: 2010-01-25 18:45:21
    Temat: Telefonia stacjonarna w sieci Play
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    Kolejna telefonia stacjonarna na bazie BTS-ów:
    http://telepolis.pl/news.php?id=17130

    Ircys

  • 2. Data: 2010-01-25 23:33:19
    Temat: Re: Telefonia stacjonarna w sieci Play
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "Ircys" <i...@p...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    >Kolejna telefonia stacjonarna na bazie BTS-ów:
    >http://telepolis.pl/news.php?id=17130

    No to jeszcze tylko niech uruchiomia "Play Numer Stacjonarny" na jednej
    karcie z komorkowym - i to najlepiej we Freshu oraz skrzynke e-mail z
    powiadamianiem SMS.
    Bedzie "zegnaj Ero po 12 latach".

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2010-01-26 00:06:29
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba SDD napisała na pl.misc.telefonia:

    > No to jeszcze tylko niech uruchiomia "Play Numer Stacjonarny" na
    > jednej karcie z komorkowym - i to najlepiej we Freshu oraz skrzynke
    > e-mail z powiadamianiem SMS.
    > Bedzie "zegnaj Ero po 12 latach".

    Na razie trochę drogo, era ma ponoć od 9,9. Ale jest nieźle... tylko że
    to nie rozwiązuje problemu posiadania kabla do neostrady, a jak już
    jest Internet to przez VoIPa taniej. A teraz niespodzianka:
    http://dziennik.pl/gospodarka/article525869/TP_chce_
    kupic_Play.html

    Gdybym wystawił antenę yagi to owszem jestem w zasięgu P4. Mieszkam na
    Śląsku.
    Marcin Kocur

  • 4. Data: 2010-01-26 00:09:55
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    > http://dziennik.pl/gospodarka/article525869/TP_chce_
    kupic_Play.html

    PS
    http://media2.pl/telekomunikacja/60643-netia-kupi-te
    lefonie-dialog.html

    Dowiedziałem się o tych dwu rzeczach w jednym momencie, wyobraźcie sobie
    szok.
    Marcin Kocur

  • 5. Data: 2010-01-26 11:48:14
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin Kocur" <m...@g...com.wytnij> napisał w wiadomości

    > to nie rozwiązuje problemu posiadania kabla do neostrady, a jak już
    > jest Internet to przez VoIPa taniej. A teraz niespodzianka:

    Internet tez moze byc z Playa. VoIP tez jakos tam na tym dziala (choc nie
    rewelacyjnie) - poza tym po Polsce z Fresha jest tanio jak z VoIPa, a jak
    trzeba czasem za granice to sie mozna do VoIPa wdzwonic z Fresha :)
    No chyba, ze ktos musi mic naprawde stabilne i pewne lacze - no t wtedy
    wiadomo, ze kabel.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2010-01-26 11:49:44
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Dowiedziałem się o tych dwu rzeczach w jednym momencie, wyobraźcie sobie
    > szok.

    Od chcenia do kupienia czasem droga daleka.
    Jesli tak sie stanie, to bedzie bardzo zle. Pozostanie tylko wybor miedzy
    Plusem a Era...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2010-01-26 14:05:19
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba SDD napisała na pl.misc.telefonia:

    > Internet tez moze byc z Playa. VoIP tez jakos tam na tym dziala (choc
    > nie rewelacyjnie) - poza tym po Polsce z Fresha jest tanio jak z
    > VoIPa,

    Nawet taniej. Ale mi chodziło o utrzymanie swojego numeru stacjonarnego
    (w sensie taniej w voip).
    Marcin Kocur

  • 8. Data: 2010-01-26 14:06:49
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

> [...]

    > Od chcenia do kupienia czasem droga daleka.
    > Jesli tak sie stanie, to bedzie bardzo zle. Pozostanie tylko wybor

    No niestety. A co to jest za operator którego mi wykrywa jako PL-16G
    (czy jakoś tak)?

    Marcin Kocur

  • 9. Data: 2010-01-26 14:29:16
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 2010-01-26 15:06, Marcin Kocur pisze:

    > A co to jest za operator którego mi wykrywa jako PL-16G

    260-16 to Mobyland (GSM1800), kontrolowany przez Solorza. Zapewne w tym
    samym miejscu działają też Aero2 (260-17 na WCDMA900) i - jeżeli to nie
    Warszawa i Ostrołęka - Sferia (260-10 na WCDMA850), bo wszystko stoi na
    jednych gratach. Z tego co kojarzę powinny tam też się pojawiać
    częstotliwości Centernetu (260-15, GSM1800), bo Karkosik dogadywał się z
    Solorzem.

    Tutaj pełny spis:
    http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead24&new
    s_cat_id=277&news_id=3791&layout=9&page=text
    260-04 było kiedyś przydzielone Ś.P. Tele2 (razem z numeracją 69901).

    Marek

  • 10. Data: 2010-01-26 14:33:50
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> writes:

> [...]
    > jednych gratach. Z tego co kojarzę powinny tam też się pojawiać
    > częstotliwości Centernetu (260-15, GSM1800), bo Karkosik dogadywał się z

    W Warszawie w centrum widze w tej chwili czterech podstawowych graczy
    plus rzeczone 'PL 16' i koniec.

    MJ